Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko krapulasaikuttaja?

Vierailija
27.06.2025 |

Eli oletko hakenut saikkua kun on ollut liian kova krapula töihin menoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maanantaisin.

Vierailija
2/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla saikulla koko viikon ihan omalla ilmoituksella ilman lääkärintodistusta. En ole ollut tänä vuonna ollenkaan saikulla eikä minulla ole ollut kunnon krapulaa pariin vuosikymmeneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni ja sen jälkeen opin. 

Vierailija
4/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kyllä mä olen sairaslomalla ihan syystä. Joskus on sairaslomat osuneet maanantaille ja siitä voi jotkut tollot vetää typeriä päätelmiä, mutta totuus on se, että mulla on ollut ongelma migreenin kanssa. Sain estolääkityksen joka parantanut elämää huomattavasti.

Vierailija
5/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon toimiva alkoholisti :D juon ja herään aamulla töihin

Vierailija
6/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon toimiva alkoholisti :D juon ja herään aamulla töihin

Näinhän se on. Ammattilainen ei pode krapulaa.

Vierailija
7/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Kyllä mä olen sairaslomalla ihan syystä. Joskus on sairaslomat osuneet maanantaille ja siitä voi jotkut tollot vetää typeriä päätelmiä, mutta totuus on se, että mulla on ollut ongelma migreenin kanssa. Sain estolääkityksen joka parantanut elämää huomattavasti.

Mulla oli sama tilanne, jostain syystä migreeni alkoi Sunnuntaina aamulla ja kesti maanantai-iltaan asti. Onneksi on nyt kurissa.

Vierailija
8/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne, jostain syystä migreeni alkoi Sunnuntaina aamulla ja kesti maanantai-iltaan asti. Onneksi on nyt kurissa.

No mulla päivät vaihdellut, mutta osui kyllä maanantaillekin välillä. Lisäksi nyt kävi niin, että kun estolääkitystä ollut reilu 2kk niin yhtäkkiä tuli taas migreeni kolmeen kertaa lyhyen ajan sisällä. Toki stressiä ja unettomuutta, että ei auta asiaa yhtään. Sain lääkäriltä ohjeeksi pitää päiväkirjaa ja mitata välillä verenpainetta 1-2kk ajan. Mulla siis estolääkkeenä lääke jota käytetään myös verenpaineen hoitoon. 

Vierailija
9/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyskelen alasti krapulasaikulla. Krapsuttelen kasseja ja piereksin. 

Välillä haistelen sormiani ja naureskelen helppoa elämääni.

Muna pystyssä latinkissa , jos vaikkapa pääsis panolle.