Oli illanistujaiset ystävien kesken.
Oli oikein kunnon menut lohineen päivineen, mutta sain vain haukut omassa kodissa. Kyllähän tuollainenkin jäljet jättää. Että miksi.
Kommentit (47)
Onneksi ystäviä, jotka tykkää musta tällaisena kuin olen. Ap
Niin. Mistäpä te sen tietäisitte.. ap
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Ap
Millaiset haukut tai miten siis moitittiin? Mistä aiheesta? Vaikea muuten kommentoida mitään
Olisit paistanut lohen muhevammaksi. Vai mistä nyt haukuttiin?
Menin ystäväni paskaiseen kämppään syömään kehnoa ruokaa. Seura oli onneksi hyvää. En valittanut tarjoiluista vaikka sotkuista näen vielä tänäkin päivänä painajaisia
Vierailija kirjoitti:
Menin ystäväni paskaiseen kämppään syömään kehnoa ruokaa. Seura oli onneksi hyvää. En valittanut tarjoiluista vaikka sotkuista näen vielä tänäkin päivänä painajaisia
No tämä olisi kai ollut parempi. Ap
No, ap, miksi haukuttiin? Oletko sinä se emäntä, joka puhui halveksien poissaolevasta ystävästä? Ei ollut kivaa.
Vierailija kirjoitti:
No, ap, miksi haukuttiin? Oletko sinä se emäntä, joka puhui halveksien poissaolevasta ystävästä? Ei ollut kivaa.
Joo olen, mutta en ole puhunut kenestäkään mitään.. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinut haukuttiin? Lauloitko karaokea liian kovaa ja nuotin vierestä taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinut haukuttiin? Lauloitko karaokea liian kovaa ja nuotin vierestä taas?
En laulanut ap
Olin kutsunut ystävät paikalle kello 19, niin yksi ystävä vaati siirtää ne alkamaan kello 17, jotta pääsee hyvissä ajoin baariin.
Lopetin ystäväkutsujen järjestämisen.
Hieno näin se homma toimii, jokaisella pitäisi olla ystäviä..kavereita, ei meitä tänne ole luotu yksin vapaaehtoisesti olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno näin se homma toimii, jokaisella pitäisi olla ystäviä..kavereita, ei meitä tänne ole luotu yksin vapaaehtoisesti olemaan.
Käytöstavat pitää olla ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat pitää olla ap
Siis miten se käytöstapojen puute näkyi? Vieraat lähtivät baariin kesken illan?
Vierailija kirjoitti:
Isäntäväkeä kunnioitetaan.
Joo, ei saa kertoa, että lohi epäonnistui ja ruoka loppui kesken.
Vierailija kirjoitti:
Siis vähän vaikka mistä. Ulkonäöstäkin sain kuulla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän sinun ystävä, josta puhuttiin vai miksi loukkaannuit? En ymmärrä, jos et edes tuntenut ihmistä. Ehkä se oli aiheesta sanottua.
Up