Kumppani joka vaikuttaa "unohtavan" sinut jos hän on pidempään reissussa
Kumppanini on työmatkalla ja vaihtelevasti poissa usean kuukauden ajan.
Olen jo huomannut kaavan että muutaman päivän jälkeen hän vaikuttaa unohtavan minut. Yhteydenpito takkuaa, hänellä on kiire jne. Kyse ei ole siitä että hänellä olisi joku toinen. Porukka on tiivis ja tunnen heidät kaikki. Mutta miehellä on sellainen ominaisuus, että jos en ole siellä, yhteydenpito unohtuu. Kotona hän on todella huomioiva.
Olen sanonut asiasta kahdesti ja puhunut mitä kaipaan. Mutta mietin onko tämä huono ominaisuus? Kun minusta poissa silmistä, poissa mielestä vähän on...
Olemme paljon erossa ja itselläni on kova ikävä, oli mahdotonta unohtaa toinen.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse samanlainen. Laitoin itselleni muistutuksen, että laitan miehelle viestiä tai soitan. Ehkä voisit ehdottaa miehellesi samaa?
Olemme nyt sopineet miten pidämme yhteyttä. Mietin vain välittääkö hän todella. Sinä kuitenkin välität miehestäsi oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse samanlainen. Laitoin itselleni muistutuksen, että laitan miehelle viestiä tai soitan. Ehkä voisit ehdottaa miehellesi samaa?
Olemme nyt sopineet miten pidämme yhteyttä. Mietin vain välittääkö hän todella. Sinä kuitenkin välität miehestäsi oikeasti?
Kyllä minä välitän miehestäni. Olen vain tosi huono pitämään yhteyttä ihmisiin, jopa omaan mieheeni. Jotenkin noilla matkoilla puhelin uppoutuu aina johonkin laukun pohjalle, ja unohdan sitten pitää yhteyttä. Siksi laitoinkin muistutuksen.