lapset ei toki rajoita elämistä
neljän seinän sisään, mutta olettaisin että olisi hivenen hankalampi heittää esim. kuukauden pituinen interreil-matka jos pieni käärö tai isompikin taapero odottelisi äippää sillä välin kotona..ja tuskin neljäkymppisenä enää reilillekään viittii lähteä jos se silloin mahdollistuisi (kun kaksikymppisen lapset alkavat olla teini-iässä)
Eli tietyt asiat voi kokea tietyllä lailla vain nuorena...festarit yms...toki lähteä voi vaikka olisi äitikin, mutta ei enää ihan rennosti, ilman vastuuta tai huolenhäivää.
Enkä tarkoita että kaikki haluavat näitä asioita, mutta ne ketkä haluavat, niin.....
Kommentit (4)
yleisine suihkuineen.
Jokaisella on ne oman intohimon kohteet. Kaikilla ei interrail ole haaveena ollenkaan. Ja saattaapa se olla joltakin kolmekymppisenäkin lapsensa saaneena kokematta, jos ei jopa suurimmalta osalta. Kuten esimerkiksi minulta.
Mä olen tehnyt nuorena ja en kuule kadu päivääkään. Mä ehdin ravata ravintoloissa, nussia kaksilahkeisia (muitakin kuin miestäni), vetää kännit joka vkl, kiertää festareita, nähdä maailmaa.
Nyt mulle on auennut ihan erilainen maailma kakkavaippoineen ja uhmaikineen. Ja päivääkään en pois vaihtaisi. Ihan huoletta mä voin lähtee juhlii ja lapset on isin kans kotona, samoin mies voi lähtee ja mä olen lasten kans. Välillä lähdetään yhdessä hoitamaan suhdetta ja lapset menee mummille.
En tiedä mitään ihanampaa kuin herätä aamulla kun lapset pomppii sängyssä ja herättää, lähteä ulos jopa kurakelillä!!