Lokkeileva lapsi 58 v
Olen kyllästynyt siihen, että nuohoaa meillä koko kesäloman, käy jääkaapilla kuin kotonaan jne. Miten ilmoittaa hienovaraisesti, ettei kahden pienituloisen eläkeläisen tuloilla ole varaa antaa täyttä ylläpitoa lapselle koko kesäksi?
Kommentit (31)
Ilmeisesti useampikin 50v lokki tällä palstalla, kun monella meni niin tunteisiiiiiiiiin, eli tunsivat piston sydämessään.
Onko tullut mieleen että tuossa iässä pitäisi olla vanhojen vanhempien apuna, ei holhottavana kuten silloin 40 vuotta sitten pikkulapsena?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole 80 vaan noin 40 v. Häpeä surkeaa provoasi.
Hauskahan tämä on! Löysää pipoasi...Ja turha haukkua toisten huumoria, jos ei itse ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tehtävissä, jos tosissanne olet kestänyt tätä noin vanhaksi. Minkäs ikäisiä te lokin vanhemmat muuten itse olette? Vai onko tämäkin taas provoa?
No mitäpä veikkaat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole 80 vaan noin 40 v. Häpeä surkeaa provoasi
Hauskahan tämä on! Löysää pipoasi...Ja turha haukkua toisten huumoria, jos ei itse ymmärrä.
Voi voi, kun joillekin ap:n kuvailema tilanne on totisinta totta.
Pelkäätkö lastasi? Miksi ei voi sanoa asioita suoraan? Ei kustannuksiin osallistumisesta mainitseminen ole epäkohteliasta kun sentään perheenjäseniä ollaan.
Jotkut ei nyt näytä ymmärtävän, että tämä on provoversio toisesta aloituksesta eli siitä "Lapseni lokkeileva kaveri".
Mikäs siinä, kaikilla ei tosiaan ole ironian tajua...
Vierailija kirjoitti:
Voi itku sentään...Etkä saa sitten suutasi auki, jos tilanne on sulle tosi🤦
Sitten saa syyttää vaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tehtävissä, jos tosissanne olet kestänyt tätä noin vanhaksi. Minkäs ikäisiä te lokin vanhemmat muuten itse olette? Vai onko tämäkin taas provoa?
Tuntemani 50v lokin vanhemmat on 70-vuotiaita. Mitään rajoja ei tietenkään voi asettaa koska "kotiin saa aina tulla". Keski-ikäiselle huollettavalle ilmaiswoltti pelaa, kun äitinsä kantaa selkä vääränä Prismasta ruokatilauksia ja isäpuolensa toimii nöyrästi ilmaistaksina, josta kiitokseksi saa haukut päin naamaa ja selän takana, juuri niin kuin silloin 40 vuotta sitten, kun aikoinaan aloittelivat uusperheonnea.
Ollaan me pariskunnan biologiset lapset oltu monta kertaa huuliopyöreenä, kun seurattu hommaa sivuta. Tietenkin itse saavat aikuisina ihmisinä jatkaa tuota keski-ikäisen lapsukaisensa holhoamista vaikka 100v päiville asti, jos vain ikää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku sentään...Etkä saa sitten suutasi auki, jos tilanne on sulle tosi
Sitten saa syyttää vaan itseään.
Siksi koska ei ole tapana puuttua muiden asioihin. Uskotko että sellaisiakin ihmisiä on?
PS. Opettele lainaamaan.
Provo, mutta jos tämä olisi totta, niin nuo vanhat lokit voivat olla vaarallisia, etenkin vanhempiensa ainokaiset.
Helpoimmassa tapauksessa lokki laittaa välit poikki, kun 5-kymppiselle yritetään asettaa rajoja, vaikeimmassa sitten posauttaa vanhempansa toiseen ulottuvuuteen.