Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10889)
Tärkeä aihe, jälleen. Tästä ei voi puhua liikaa. Syöpäsairaan omaisena ja syöpään kuolleen jälkeläisenä antaa lohtua ja voimaa tietoisuus muiden tarinoista. Osaa antaa arvoa joka päivälle.
On tuo syöpä kyllä yks vi##u.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä aihe, jälleen. Tästä ei voi puhua liikaa. Syöpäsairaan omaisena ja syöpään kuolleen jälkeläisenä antaa lohtua ja voimaa tietoisuus muiden tarinoista. Osaa antaa arvoa joka päivälle.
Siitä voisi olla erikseen oma ohjelma, eikä sekottaa TTK:hon.
Oon just nyt syöpähoidoissa rintasyövän takia. Pieni on kasvain mulla, mutta hoidot on silti ihan kamalia.
Toivon mukaan jossain vaiheessa keksitään vähemmän brutaaleja hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku putooko tänään kukaan kun on Roosa nauha lähetys? Typerää jos ei putoa.
Ei putoa. Paska pillitys jakso. Taas.
Marko on hyvä kyllä. Toivon ettei tipu seuraavaksi.
Kristiina vaate on kauhean näköinen
Siis eikö nyt voi edes äännestää tanssipareja ?
Eikö syöpäkeräyksestä voisi olla oma ohjelma. Tärkeä asia. Mutta miksi ympätä tähän ohjelmaan. Ja joka toinen lause tässä että lahjoita, lahjoita...
Voi, miten kaunis Kristiina on! Kaunis kampaus diademin kanssa ja kaunis asu.
Tekijöiltä ihan hyvä ratkaisu yhdistää nämä kaksi asiaa, tanssi ja roosa-nauhakampanja. En näe ongelmaa tässä. Pelkkä syöpäohjelma voisi saada paljon vähemmän katsojia, ja myös vähemmän lahjoittajia, valitettavasti.
Voi kun oli surullista kuunnella tuon nuoren äidin kertomus siitä, että on sairastunut syöpään josta ei voi parantua :(
Tuon rinnalla omat murheet kyllä tuntuu mitättömiltä.
Vierailija kirjoitti:
Paulus ollut keväällä ylioppilaskirjoituksissa
Hän ei korottanut arvosanojaan vaan laajensi tutkintoaan lisätäkseen mahdollisuuksiaan työmaailmassa.
-Kirjoitin kaksi uutta ainetta: ruotsin ja psykologian. Ruotsi meni hyvin, sain siitä L:n. Siitä oli apua, että asuin kaksi vuotta Ahvenanmaalla ja sen jälkeen neljä vuotta Ruotsissa.
- Psykologia kiinnostaa minua tosi paljon, mutta se ei mennyt yhtä hyvin. Olisinko saanut siitä C:n, Arajuuri naurahtaa.
Mitään lukittua näkemystä tulevaisuudestaan työmaailmassa Arajuurella ei ole.
-Olen tosi avoin kaikelle. Ihmiset kiinnostavat ja kaikenlainen tiimissä touhuaminen kiinnostaa tosi paljon. Suurin unelmani on, että olisi joku kiva ryhmä, jonka kanssa työskentelisin. Se ajatus tulee varmaan aika pitkälti joukkueurheilusta.
No ylioppilaskirjoitukset ne hirveästi laajentaa mahdollisuuksia työelämässä... Lukion psykologian itse kirjoittaneena, haloo, sillä ei vielä pitkälle pötki. Jalkapalloilijan aivot 😆.
Vierailija kirjoitti:
Oon just nyt syöpähoidoissa rintasyövän takia. Pieni on kasvain mulla, mutta hoidot on silti ihan kamalia.
Toivon mukaan jossain vaiheessa keksitään vähemmän brutaaleja hoitoja.
Voi. Harmi kuulla. Hoidoissa on kyllä kestämistä, tuttukin on näin sanonut. Tsemppiä ja kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Paulus ollut keväällä ylioppilaskirjoituksissa
Hän ei korottanut arvosanojaan vaan laajensi tutkintoaan lisätäkseen mahdollisuuksiaan työmaailmassa.
-Kirjoitin kaksi uutta ainetta: ruotsin ja psykologian. Ruotsi meni hyvin, sain siitä L:n. Siitä oli apua, että asuin kaksi vuotta Ahvenanmaalla ja sen jälkeen neljä vuotta Ruotsissa.
- Psykologia kiinnostaa minua tosi paljon, mutta se ei mennyt yhtä hyvin. Olisinko saanut siitä C:n, Arajuuri naurahtaa.
Mitään lukittua näkemystä tulevaisuudestaan työmaailmassa Arajuurella ei ole.
-Olen tosi avoin kaikelle. Ihmiset kiinnostavat ja kaikenlainen tiimissä touhuaminen kiinnostaa tosi paljon. Suurin unelmani on, että olisi joku kiva ryhmä, jonka kanssa työskentelisin. Se ajatus tulee varmaan aika pitkälti joukkueurheilusta.
Täytyy arvostaa että joku jaksaa opiskella aikuisiällä ruotsin kirjoituksiin ja korottaa vielä ällään. Itse varmasti reputtaisin jos nyt lähtisin kokeilemaan
Helenalla on sentään tänään peittävä asu. Myös Kastanjalla näyttää olevan tavallista peittävämpi asu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö syöpäkeräyksestä voisi olla oma ohjelma. Tärkeä asia. Mutta miksi ympätä tähän ohjelmaan. Ja joka toinen lause tässä että lahjoita, lahjoita...
Lahjoita ja äänestä, sitä ne hokee väsymättä. Niin kyllästynyt tähän ohjelmaan. Keskustelu täällä on mielenkiintoisempi, ohjelman katson viiveellä niin voin skipata mainokset ja turhat pillitykset.
Mutea pukkaa puolet ajasta.