Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10859)
Minnan kävely jatkuu, oli tanssilaji mikä tahansa. Hidasta oli, treeneissä näytti nopeammalta.
Kerrankin Minnalla on päällä jotain muuta kuin perunasäkki. Näyttää heti paljon paremmalta.
Minna ei pysynyt edes rytmissä tällä kertaa.
Ei luoja, Minna näyttää siltä, että täysi työ vain pysyä pystyssä. Mitä ihmettä tekee tässä kisassa?
Keräsen Makekin taas iloisena!
Vierailija kirjoitti:
Johannes ja katri tanssii tyylikkäästi. Katri on upea. Kastanja on halpa sätkynukke. Johanneksen housut kamalat tänään, kainalossa kuin nykäsellä. Tukka oli kuin turhapurolla geelillä taakse.
Toivottavasti pahoinvointisi helpotti nyt😢
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, Minna näyttää siltä, että täysi työ vain pysyä pystyssä. Mitä ihmettä tekee tässä kisassa?
Tippuu. Ensi kerralla kun pudotellaan.
Vierailija kirjoitti:
On näyttämässä teille penikoille, että tanssia voi vaikka ei olisi hoikka ja tanssitaitoinen. Tanssi kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin Minnalla on päällä jotain muuta kuin perunasäkki. Näyttää heti paljon paremmalta.
Pyh. Tuksu hörhelöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, tuota Kastanjan asua taas. Vihdoinkin jotkut ovat täällä sanoneet ihan suoraan sen, mitä olen yrittänyt sanoa Kastanjasta jo viime kaudesta lähtien. Tietysti naisella pitää olla vapaus valita tyylinsä ja pukeutumisensa ja oikeus omaan kehoonsa, mutta turha sitten valittaa kun tuolla tyylillä saa varmasti epäasiallista huomiota. Samalla tuollainen vie hetkessä taaksepäin kaikkea sitä, jonka vuoksi naiset ovat joutuneet aina taistelemaan. Yritän itse käyttäytyä asiallisesti, olla huomaamaton ja pukeutua säädyllisesti ja peittävästi ja silti saan huomiota, jota en halua.
"Yrittänyt sanoa"? Salli mun nauraa. Sinulla on pakko olla tyhjä elämä, jos pitää silmä kovana kyylätä jonkun tanssijan pukeutumista ja haukkua jossain netissä kausitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Minnalla iso fanijoukko takana. Moni taitava putoaa ja kävelijä vain jatkaa.
Katri vaikuttaa oikeasti hyvältä opettajalta, sporttiselta ja asialliselta, eikä koe tarvetta keikistelylle niin kuin joku Kastanja.
Vihdoinkin Minna nautti tanssista!
Säälittävää tepastelua Minnalta. Oli kuin aikuistaapero olisi käynyt äidin kenkäkaapilla ja horjuvin askelin leikkii musiikin tahtiin
Minnan heikkoudet tuli nyt paremmin esiin kun ei ollut teltta peittämässä puutteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, tuota Kastanjan asua taas. Vihdoinkin jotkut ovat täällä sanoneet ihan suoraan sen, mitä olen yrittänyt sanoa Kastanjasta jo viime kaudesta lähtien. Tietysti naisella pitää olla vapaus valita tyylinsä ja pukeutumisensa ja oikeus omaan kehoonsa, mutta turha sitten valittaa kun tuolla tyylillä saa varmasti epäasiallista huomiota. Samalla tuollainen vie hetkessä taaksepäin kaikkea sitä, jonka vuoksi naiset ovat joutuneet aina taistelemaan. Yritän itse käyttäytyä asiallisesti, olla huomaamaton ja pukeutua säädyllisesti ja peittävästi ja silti saan huomiota, jota en halua.
"Yrittänyt sanoa"? Salli mun nauraa. Sinulla on pakko olla tyhjä elämä, jos pitää silmä kovana kyylätä jonkun tanssijan pukeutumista ja haukkua jossain netissä kausitolkulla.
Mites oma elämäsi? Onko kovinkin täyttää, kun uliset jatkuvasti muiden mielipiteistä?
Vierailija kirjoitti:
Minnan kävely j a t k u u ............
Ja pisteet sen mukaiset.
Lihapullasamba.