Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10861)
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen aina myötähäpeää noista Vapun tanssimuuveista 🤦
Mulla sama! Luulee kai olevansa hauska tjtn, mutta on korkeintaan nolo..
Iisakki on kyllä huono tuomari. Ei saa puheesta kunnolla selvää.
Mitä ihmettä toi harmaa haalari pelle tekee tuola tuomaristossa? Miks just toi tyyppi?? Vapun silmäniloksi?
Ja toi Erkku vois lopettaa ton lässyttämisen.
Ei se olikin tänään elokuva ilta. Toinen turhista lähetyksistä tämä ns parinvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena hankkinut uudet silikonit kun tavallistakin enemmän pitää nyt paljastella?
Onko Helena narsisti? Niin kovin on aina halunnut tuoda itteään esiin. Kaikkine kurveineen. Haluaa herättää huomiota ja kerjää ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena hankkinut uudet silikonit kun tavallistakin enemmän pitää nyt paljastella?
Onko Helena narsisti? Niin kovin on aina halunnut tuoda itteään esiin. Kaikkine kurveineen. Haluaa herättää huomiota ja kerjää ihailua.
Kaikki ammatikseen esiintyvät ovat enemmän tai vähemmän narsisteja, mikäli narsismi tarkotitaa sitä, että haluaa huomiota ja ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne Kataja uusi juontaja. Ei ole ainakaan liian jäykkää.
Toivotaan! Janne on aivan mahtava esiintyjä kertakaikkisesti, empaattinen, aidosti kiinnostunut haastateltavista, sympaattinen ja pieni pilke silmäkulmassa. Ei Ståhlberg tyyppistä muka ironiaa, itse asiassa ei ironiaa ollenkaan vaan aitoa sanavalmiutta, kunnioittaa haastateltavia ja työkavereitaan suuresti. Esim sarjansa uskonnoista oli todella hienosti tehty!
Olen katsonut tätä ohjelmaa jokaisen jakson ensimmäiseltä kaudelta lähtien. Katsominen loppuu välittömästi, jos muka-hauska "minä olen illan tähti" Kataja tulee pilaamaan formaatin.
Ai, mulla loppui kun 'minä olen maailman tähti' Va
Onko Erkulta kysytty, että haluaisiko hän Vapun tilalle ja joku tulisi sitten hänen tilalleen sinne takahuoneeseen? Niinhän sen oikeasti pitäs mennä.
Miten te saattekin tän ketjun joka sunnuntai niin negatiiviseksi.
Vapun tanssimuuvit ja pään hetkutus, omg.
Isaacilla tiukka linja. Ei huumoria
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoin kuin sinäkin eli kirjoittamalla valitusvirsiä..
Liisa on todella herttaisen ja valoisan oloinen nainen. Ja niin söpö.
Aiemmat voittajat kutsuttu, ainakin Tomi Metsäketo, Maria Lund ja Linnea Leino näkynyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmat voittajat kutsuttu, ainakin Tomi Metsäketo, Maria Lund ja Linnea Leino näkynyt jo.
Metsäketo olisi muuten erittäin tyylikäs juontaja tähän ohjelmaan.
Kastanja kuulostaa insertissä ihan känniseltä.
Johannes on hyvä. Koreografia huono.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieli masentui uutisesta et Janne Kataja olis uusi juontaja Vapun tilalle. Eihän sitä ole vahvistettu? Paljon miinuksia jos on.
Tuo Johannes on kuin aito kilpatanssija. Tosi hyvin tanssii.