Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7735)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman katsojakunta taitaa olla iäkkäämmät naiset. Siksi ei tullut nais tai miespareja. Mä en tiedä ketään nuorta tai edes miestä joka katsoo ohjelmaa.
Mun isä 73 v katsoo.
Onhan siellä Jorma, jotta faijassa voi katsoo
Vierailija kirjoitti:
Keränen on lanta-aukon luukuttaja.
T.Jami
Meeppäs kallu takaisin sinne ylikselle omiesi joukkoon. Olet liian lapsellinen tälle palstalle.
Olisin halunnut nähdä muutamia naispareja, tai miespareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman katsojakunta taitaa olla iäkkäämmät naiset. Siksi ei tullut nais tai miespareja. Mä en tiedä ketään nuorta tai edes miestä joka katsoo ohjelmaa.
Mun isä 73 v katsoo.
Mä katson mun teinin ja eskarilaisen kanssa. Ihan vaan Lakon takia. Molemmat lapset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Persoona ja tunnettavuus merkitsee paljon äänestyksissä. Onhan Minna järkevän oloinen ja miellyttävä. Eikä Tinze taida olla erityisen tunnettu.
Hei , se on TANSSIkilpailu ! Ei suosituin suomalainen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä 73 v katsoo.
Onhan siellä Jorma, jotta faijassa voi katsoo
faijassa ?
TTK:a on mukava seurata, kun nykyään on niin vähän mitään viihteellistä tv:ssä. Taikka on paljon huonosti toteutettuja ohjelmia, joissa huumorissa tai edes keveydessä ei onnistuta, vaan kaikki hauskaksi tarkoitettu tuntuu väkinäiseltä.
Tanssi on laji, josta katsoja saa kivoja viboja ja itse ainakin tykkään nähdä kauneutta ruudun kautta. TTK:ssa on pyrkimystä estetiikkaan ja hyvin siinä onnistutaan. Syksyyn kuuluu tällainen proggis, toimii hyvin ainakin minulle.
Ja nyt se droppaus: katsojakunta on lopulta se joka vetää kaiken tämän kivan alas. Ja juuri somessa se paras areena on solvaamiselle ja pilkkaamiselle ja ahdasmielisyydelle. Täällä on hyvä lietsoa kaikenlaista.
Aiemmin joku kirjoitti, että oli kiva seurata ohjelma, kun ei ollut viikkoon käynyt ''täällä''. Hänelle terkut, että ymmärrän täysin mitä tarkoitit ja olen samaa mieltä kanssasi. Ehkä parempi katsoa omin päin ja nautiskella itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Paulus on edelleen ihana!
Hymyily saa itsekin paremmalle tuulelle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Jami
Meeppäs kallu takaisin sinne ylikselle omiesi joukkoon. Olet liian lapsellinen tälle palstalle.
Ootsä ite bii !
T.Jami
Vierailija kirjoitti:
Paulus on edelleen ihana!
Onneks älysi ajaa partansa, näytti ruokkoamattomalta juopolta.
Vierailija kirjoitti:
T.Jami
Ihan heterotkin harrastaa peppuseksiä, kivaa vaihtelua 😋.
Tuo jatkuva hokeminen että äänestäkää ja muistakaa TTK appi käy hermoon. Kyllä aikuiset ihmiset osaavat tehdä mitä haluavat ilman jankutusta. Paljastakaa se yleisöäänten määrä niin voidaan harkita äänestämistä, ennen ei! Ja jos ette paljasta niin voitteko edes vaivautua kertomaan miksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jatkuva hokeminen että äänestäkää ja muistakaa TTK appi käy hermoon. Kyllä aikuiset ihmiset osaavat tehdä mitä haluavat ilman jankutusta. Paljastakaa se yleisöäänten määrä niin voidaan harkita äänestämistä, ennen ei! Ja jos ette paljasta niin voitteko edes vaivautua kertomaan miksi näin.
Just näin. Ja jostain syystä meidän äänestyskriittisten viestit poistetaan täällä. Laittaa vielä enemmän epäilemään että mitä maikkari salaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en jaksais kuunnella noita suuntautumis tarinoisa koko ajan. Ei heterotkaan koko aika jankuta että mikä sukupuoli kelpaa ja mikä itteä kiinnostaa makuukammarin puolella ni miks näillä muilla menee se niin yli?
Ai ei toitota? :D Koko ajanhan heterot hieroo kaikkien naamalle kihlajaisiaan, gender revealejaan, avioitumisiaan ja oikein nimikin pitää vaihtaa jotta voi mainostaa kaikille kuka panee sinua. Lisäksi miehet jauhavat panemisesta, tisseistä ja peristä koko ajan. Teidän heteroiden elämässä ei ole mitään muuta kuin miehen seksihalut ja oikut, ja mainostatte niitä kaikille. Lisäksi naiset pukeutuvat miehen halun mukaan ja pitävät huiveja miesten takia. Sekö ei ole naamalle hieromista? :D Lisäksi muu kuin heterous on monissa maissa lailla kielletty, joten onko ihme että joku haluaa korostaa elämäntapaa joka on lähes kaikkialla maailmassa kiellettyä, laitonta tai ainakin paheksuttua?
Että te heterot osaatte olla itsekeskeisiä. Itse hierotte kaikkien naamalle omaa suhdettanne. Naiset huutaa lehdissä miten aina tyydyttävät miehen ja imevät polvillaan käskystä. Eipä ketään haittaa. Näitä on kirjaimellisesti ollut lööpeissä :D
Ovat sen verran fiksuja etteivät mene kaikkeen roskaan mukaan!!