Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (7735)

Vierailija
7561/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset olisivat halunneet naisparin ja sanoihan Lakkokin jonkun miestanssijan nimen. Lakon pariksi tulee tietysti Katri ja JohanneksenKastanja. Ei ihan reilua.

Lakko ja Katri, kisan parhaat tanssijat, yksin ja yhdessä!

Vierailija
7562/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan ihastunut Minna Kuukan asuihin kilpailussa. Onkohan kaavoja mahdollista ostaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan ihastunut Minna Kuukan asuihin kilpailussa. Onkohan kaavoja mahdollista ostaa? 

Eikös nuo puvut huutokaupata kauden loputtua?

Vierailija
7564/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mietiskeli, että milloinkahan Kaija Koo osallistuu TTK-kisaan?

Vastaan, että ei osallistu, kun on niin lihava. Varsinkin kun on huomannut, miten Minnaa tälläkin palstalla jatkuvasti haukutaan.

Joten mites on, haukuttaisiinko Kaijaa samalla mitalla kuin Minnaa? Kysyn vaan.

Jos Kaijalla olisi "munaa", niin hän puolustaisi Minnaa ja muitakin isoja tyttöjä. Kuten Aira Samulin-vainaakin totesi, niin "Tanssi kuuluu kaikille ja ihminen on kaunis tanssiessaan".

Onko Airan opetukset hänen myötänsä unohtuneet?

Vierailija
7565/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat äänestää Kuukkaa koska eivät voineet sietää hyvännäköisiä/muotoisia naisia. Ilolla olisin katsellut Siipolan ja Tinzen venyttelyjä parketilla, mutta ilmeisesti mammojen vieressä istuvat ukot ovat kuolanneet niiden perseitä ja tässä tulos. Kateus on kauheaa.

Lihavat keski-ikäiset naiset äänestävät Minnaa, laihat puolestaan Pippaa.

Joillekin tuo ihmisen lihavuus/laihuus on se ainoa autuaaksi tekevä/ maailman tärkein asia ja he luulevat, että kaikkien ihmisten elämä/ valinnat perustuu siihen, mitä joku painaa. 

Jos olet laiha, äänestät totta kai laihaa ja jos olet pullea, äänestät tietenkin pulleaa:D

Miten jotkut voi olla näin yksinkertaisia?

Mä luulen, että aika moni keski-ikäinen pullea nainen on äänestänyt vaikka Lakkoa ja aika moni l

Samoin ulkonäkö. Jotkut aina vaan jaksaa arvostella kasvoja kauniiksi/rumaksi vaikka olisi laulu- tai urheilu- tai tanssi- tai mikä tahansa kisa missä ei kauneudella ole mitään tekemistä.

Vierailija
7566/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin yksinkertainen että jaksaa jauhaa Minnan painosta? Täällä on tosi monta viestiä siitä.

Se on tosiasia ja vaikuttaa tanssimiseen, ei kaikki puhe ole ilkeää arvostelua, sitäkin täällä näkee mutta on taas heidän ongelma. Minnasta tulee anoppi tai äiti fiilis, puutarhajuhlia järjestävä perheen matroona:D 

Vierailija
7567/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin aiempina vuosina heidän asujaan huutokaupattiin hyväntekeväisyystarkoituksin, jos olet samaa kokoa niin mahdollisuus ostaa pukuja. Ehkä?

Vierailija
7568/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiei ole homoutta vaikka tanssisi samaa sukupuolta olevan kanssa. Jotkut naisopet olisivat halunneet naisen parikseen. Katri olisi voinut saada Pipasta rytmin esiin. Hieman yllätyksettömät parit kansa valitsi kuten ne aamu teeveen naiset totesivat.Ohjelma on viihdettä.

Vierailija
7569/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat treenanneet viimeisimpään jaksoon ohjelmansa hienosti. Oli ilo katsoa.

Vierailija
7570/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kantaa miespari/naispari -teemaan. Vaikka suhtaudunkin siihen kuin se olisi toisarvoinen ja ulkokohtainen asia viihdeohjelman katsojalle (siis minulle), niin mielipide ja muisto minulla siitä on. Olen fossiili, ja nuoruudessani tunnettiin huvi nimeltä lavatanssit.  Livebändi tuli paikalle illan mittaan, mutta alkuillasta soitettiin mankalta musiikkia, jonka tahdissa sai jo ruveta verryttelemään tanssijalkaa.

Tyttöpareissa tanssittiin mankkamusan ajan. Lattialla oli kivasti tilaa ja jos sattui joku tyttökaveri olemaan hyvä viejä, niin oli tosi ihanaa liidellä lattialla valssin ym tahtiin. Ja tähän nyt se sokkifakta: kenenkään pieneen mieleenkään ei tullut epäillä meitä tyttöjä vähemmistöön kuuluviksi. Pelkkä ajatuskin nostattaa mielessäni huvittuneisuutta. Mutta pojat eivät tanssineet keskenään, tämä oli tyttöjen juttu. 

Pointtini: tanssin iloa voi kokea riippumatta siitä, onko pari samaa tai eri sukupuolta. Tottakai siinä täytyy toisen osata viedä. Silloin sata vuotta sitten ne hyvät tyttöviejät tunnettiin kyllä porukassa. 

Tanssimisen nautintoa ja tanssin katsomisen iloa jokaiselle tasapuolisesti! Tanssi kuuluu kaikille.

Vierailija
7571/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ne kaavat ihan A4 kokoiselle paperille mahtua.

Vierailija
7572/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle porukalla on tehdä Johanneksesta ja Pauluksesta homoja? 

He ovat homoja. Molemmat joutuvat pitämään sen piilossa, Johannes uransa ja Paulus ei vaan uskalla olla avoin.

Miks et muista että on paljon bi henkilöitä? Niitäkin tiedämme. Katsoin hiljan jännärisarjan jossa heitä oli,joten hyvä muistaa. 

Vierailija
7573/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät laittaneet tanssimaan kahta samaa sukupuolta olevaa keskenään,

koska  sellainen olisi ollut rumannäköistä ja se osuus jäisi ainakin minulta katsomatta.

Se olisi tosi rumannäköistä, ällöttävää.

Vierailija
7574/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ne kaavat ihan A4 kokoiselle paperille mahtua.

Älä ole tyhmä, mahtuu jos heijastaa seinälle. 

Vierailija
7575/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssiei ole homoutta vaikka tanssisi samaa sukupuolta olevan kanssa. Jotkut naisopet olisivat halunneet naisen parikseen. Katri olisi voinut saada Pipasta rytmin esiin. Hieman yllätyksettömät parit kansa valitsi kuten ne aamu teeveen naiset totesivat.Ohjelma on viihdettä.

Mielestäni se ei ole mikään tanssi esitys, jos samaa sukupuolta olevat keskenään tanssii. Se ei voi olla kaunista katseltavaa, en myöskään niitä osuuksia koskaan katso, vaan vaihdan aina silloin kanavaa.

Vierailija
7576/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ikimuistoisimmista tansseista TTK:n historiassa, Benjamin Peltosen ja Sami Heleniuksen hyväntuulinen quickstep, josta he saivat neljältä tuomarilta 4 x 12 pistettä = 48 pistettä.

https://www.instagram.com/reel/CjidlTbgMxO/

Luulin, että 10 on se isoin pistemäärä, jonka yksi tuomareista voi antaa. 

Joskus poiketaan siitä 

Vierailija
7577/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan, että ei osallistu, kun on niin lihava. Varsinkin kun on huomannut, miten Minnaa tälläkin palstalla jatkuvasti haukutaan.

Kaikki läskit joutuvat tikunnokkaan! Lihavuus on itse aiheutettua, laiskuudesta johtuvaa! 

Okei! Mitä mieltä olet muista ihmisistä esim: laihat, kuurot, sokeat, pitkät, lyhyet, nuoret, vanhat, käsivammaiset, jalkavammaiset, selkävammaiset, diabeetikot, MS- tai ALS -tautiset, Parkinson-tautiset, lyhyttukkaiset, pitkätukkaiset, pälvikaljuiset, sinisilmäiset, vihreäsilmäiset, harmaasilmäiset, ruskeasilmäiset, tummaihoiset, vaaleaihoiset, punertavaihoiset, finninaamat jne.

Nostatko heidätkin tikunnokkaan ja onko ko. ominaisuus heidän omaa syytään tsi itse aiheutettuja?

Vierailija
7578/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki läskit joutuvat tikunnokkaan! Lihavuus on itse aiheutettua, laiskuudesta johtuvaa! 

No, otapa sitten asia puheeksi vaikka Kaija Koon kanssa.

Vierailija
7579/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat äänestää Kuukkaa koska eivät voineet sietää hyvännäköisiä/muotoisia naisia. Ilolla olisin katsellut Siipolan ja Tinzen venyttelyjä parketilla, mutta ilmeisesti mammojen vieressä istuvat ukot ovat kuolanneet niiden perseitä ja tässä tulos. Kateus on kauheaa.

Lihavat keski-ikäiset naiset äänestävät Minnaa, laihat puolestaan Pippaa.

Höpö, höpö. 

Vierailija
7580/7735 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toi äänestystulos aika tylsä. Tai molemmat äänestystulokset.

Muuten oli erinomainen ohjelma eilen. Hienoja esityksiä. Varsinkin Katrin ja Johanneksen tango oli ihan mykistävä.