Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10825)
Vierailija kirjoitti:
Näköään tässä kaikki kilpailijat kuvataan täysin positiivisessa valossa.
Pitäiskö olla jo lähtökohtaisesti ilkeitä?
Katri Riihilahti ja Johannes Holopainen. Toivottavasti tämä pari voittaa koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla edes yksi ketju tällä palstalla, jossa ei setämiesrunkkaria. Rasittaa kun jonkun ukon viestit pilaa hyvän mielen ohjelmastakin kertovan ketjun.
Jos tarkoitat kommenttiani Tinzen kropasta, olen 48-vuotias nainen. Saa kai sitä kehua?
Sen sijaan hänen kannuistaan en kirjoittanut, se oli joku muu.
No voisi jättää seksistiset kommentit pois täältä kyllä. Pitääkä heti alkaa kommentoimaan vartaloita.
Jenni Pääskysaari pitäisi saada tuonne hirnumaan
Vierailija kirjoitti:
Että Luoti on ärsyttävä!
Luulen, että hän putoaa alkumetreillä. Valitettavasti hän avautui väärään aikaan vuosia sitten kohtaamastaan sukupuolisesta väkivallasta.
Täällä on Kuukan Minnaa jo pilkattu, kyllä on ilkeitä ihmisiä.
Minna on kiva juontaja ja ihminen ja vaatii hyvää itsetuntoa lähteä ohjelmaan, joten tsemppiä Minna!!
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikissa käsittelyissä tämä Pippa Laukka on oikein ollut? Turha väittää, että mitään ei muka ole tehty kun jokainen näkee, että luonnollinen ei ole.
Vyötärö, lantio ja jalat ovat hoikistuneet huomattavasti siitä mitä oli jossain vaiheessa noissa elämäntapamuutos ohjelmissaan. Haastava rasti ikäiselleen naiselle ollut.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikissa käsittelyissä tämä Pippa Laukka on oikein ollut? Turha väittää, että mitään ei muka ole tehty kun jokainen näkee, että luonnollinen ei ole.
En ole kuullut hänen väittävänkään, että mitään ei ole tehty..
Katrilla ja Johaneksella on ns. naimanaamat.
Katri -kuten kaikki tietävät- ainakin on onnellisesti naimisissa. Niin säpinää ei tule.
Vähän pannukakku tämä jakso, tylsä. Aamu-tv:ssä mainiostivat, että tämä jakso on valtava yllätys, josta puhutaan pitkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla edes yksi ketju tällä palstalla, jossa ei setämiesrunkkaria. Rasittaa kun jonkun ukon viestit pilaa hyvän mielen ohjelmastakin kertovan ketjun.
Jos tarkoitat kommenttiani Tinzen kropasta, olen 48-vuotias nainen. Saa kai sitä kehua?
No voisi jättää seksistiset kommentit pois täältä kyllä. Pitääkä heti alkaa kommentoimaan vartaloita.
Ei ole minun vika jos et kykene näkemään vartaloita ilman seksuaalista ajatusta.
Mun inhokki "maalaislikka" Sara Siipola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliarvostettu radiojuontaja Minna Kuukka mielestäni, änkyttää juonnoissaan eikä ole sellaista soljuvaa
On hän mukavampi kuin Jaajo. Tai Anni.
No rima ei ollut korkealla, itseasiassa se oli metrin ojan pohjalla.
Mikko Silvennoinen on positiivinen, ihana ihminen. Toivottavasti pärjää hyvin Matin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pannukakku tämä jakso, tylsä. Aamu-tv:ssä mainiostivat, että tämä jakso on valtava yllätys, josta puhutaan pitkään..
Jossain sanottiin, että tässä ohjelmassa paljastetaan jotain mullistavaa ohjelmaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
No vielähän tätä jaksoa on jäljellä.
Sara Siipola taitaa olla nyt näistä ensimmäinen, josta edes tämä esittely ei anna kovinkaan positiivista kuvaa. Vaikuttaa valitettavasti lesoilijalta ja ylimieliseltä.
Täällä tsempataan Johannesta, Mikkoa S ja Minnaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun vika jos et kykene näkemään vartaloita ilman seksuaalista ajatusta.
Seksuaalinen ja seksistinen on eri asia, huoh....