Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi juontaja täytyy olla TTK voittaja. Mies tai nainen.
Viivi Pumpanen.
Ällöttävän tekopirteä hahmo. Ei minkäänlaista tyylikkyyttä.
Olen pahoillani, en tarkoita näitä viestejä nyt suoraan sinulle, vaan yleisesti. Eihän Sara näitä viestejä käy lukemassa, ja minullakin on kielto, mutta päätin sitä nyt uhmata ja paha mielihän siitä tuli.
Mitä me tosiasiassa tiedämme toisesta ihmisestä? Paljon puhutaan moninaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta, mutta silti pitäisi johonkin toisten määrittämään laatikkoon mahtua.
Eteläpohjalaisessa geeniperimässämme neurokirjo on vahva. Sen kanssa eläminen on jo riittävän kuormittavaa, eikä muuksi muutu vaikka artisti onkin. Tarkalla meikillä on paikkansa tässä.
Toivoisin, että kaikki kukat saavat kukkia. <3
Saran mamma
Käyttäjä15609 kirjoitti:
Olen pahoillani, en tarkoita näitä viestejä nyt suoraan sinulle, vaan yleisesti. Eihän Sara näitä viestejä käy lukemassa, ja minullakin on kielto, mutta päätin sitä nyt uhmata ja paha mielihän siitä tuli.
Mitä me tosiasiassa tiedämme toisesta ihmisestä? Paljon puhutaan moninaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta, mutta silti pitäisi johonkin toisten määrittämään laatikkoon mahtua.
Eteläpohjalaisessa geeniperimässämme neurokirjo on vahva. Sen kanssa eläminen on jo riittävän kuormittavaa, eikä muuksi muutu vaikka artisti onkin. Tarkalla meikillä on paikkansa tässä.
Toivoisin, että kaikki kukat saavat kukkia. <3
Saran mamma
Oikeastikko? Siis siis äiti vai mummu?
Oikeastikko? Siis siis äiti vai mummu?
Saran äiti :) yritin vastata aiempaan kommenttiin, mutta tuli jotenkin hullusti tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset äänestää niitä kellä on meriittiä. Esim. Makwan, Teuvo Loman, Jari Sillanpää, Roope Salminen olis varmoja finalisteja. Koko kansan rakastettuja suosikkeja kuulemma ja niitähän äänestetään.
Noilla olisi kyllä ihan oma kilpailu.
Tanssii kriminaalien kanssa.
Tanssii heittotähtien kanssa. :D
Ai saakeli. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raili Hulkkonen, 79, lopetti ohjelmassa viime kauden jälkeen, oli eilen kutsuvieraana:
Siihen, miksi hän lopetti nyt, ei ole olemassa vain yhtä erityistä syytä.
- Olen saanut niin paljon. Olen ollut mukana Vain elämää -ohjelmassa ja TTK:ssa alusta lähtien. Aikansa kutakin, hän kommentoi Iltalehdelle ja jatkaa, että lähti osin muutamien kampaajien vanavedessä.
- En ole kyllä katunut. Ajattelin, että olen niin kauan ollut täällä, ihan alusta asti, että tämä on ollut upeaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/13907a7c-d2b7-4c00-bffc-d5f19c…
Toivottavasti ei käy Hulkkoselle yhtä hassusti kuin Aira Samulinille. Katsoin aina kauhuissani, kun Samulin siellä yleisössä ilman kasvomaskia pahimpien korona-aaltojen aikana No, huonostihan siinä kävi.
Nyt on taas korona-aalto päällä. Toivottavasti Matti toipuu, o
Samulin kuoli aivoverenvuotoon, ei koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raili Hulkkonen, 79, lopetti ohjelmassa viime kauden jälkeen, oli eilen kutsuvieraana:
- Olen saanut niin paljon. Olen ollut mukana Vain elämää -ohjelmassa ja TTK:ssa alusta lähtien. Aikansa kutakin, hän kommentoi Iltalehdelle ja jatkaa, että lähti osin muutamien kampaajien vanavedessä.
- En ole kyllä katunut. Ajattelin, että olen niin kauan ollut täällä, ihan alusta asti, että tämä on ollut upeaa.
Toivottavasti ei käy Hulkkoselle yhtä hassusti kuin Aira Samulinille. Katsoin aina kauhuissani, kun Samulin siellä yleisössä ilman kasvomaskia pahimpien korona-aaltojen aikana No, huonostihan siinä kävi.
Missä on sanottu, että Matilla on tartunta? Voihan sillä olla vaikka nilkkavamma. Noin muutenkin aivotonta meuhkata koronasta kuudetta vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ehdotettu uusia juontajia,aika useasti nähtyjä kaikki. Olisikin mukavaa jos tulisi joku "uusi naama". Piristäisi useampia katsojia ja joillekin riittäisi sitten kunnolla haukuttavaa.
Ehkä voisi olla sellainen ihminen, joka ei ole julkisuudessa aiemmin ollut. Ihan hyvin sellainenkin voi osata juontaa, varsinkin jos on opiskellut alaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt taisi selvitä, miksi Vappu lopettaa.
Railikin lopettaa, kertoi, että lopettaa kun kampaajatkin vaihtuivat. Oliko kyse siitä, että tuotannon mielestä Vapun olisi pitänyt tehdä paljon halvemmalla/?
Raililla alkaa myös olla ikää, niin ehkä hän haluaa nyt olla eläkkeellä.
Muistakaa iltarukouksissa Miraa. Se tyttö on joutunut kokemaan kovia miesten käsittelyissä.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset akat pudotti Saran. Seuraavaksi ne pudottaa Tinzen.
Asiantuntija
Miten niin ei tässä mitään miinusääniä anneta. Laitapas itse nyt äänestyslinjat laulamaan ettei Tinze vaan tipu! Et tainnut Saraakaan äänestää tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa iltarukouksissa Miraa. Se tyttö on joutunut kokemaan kovia miesten käsittelyissä.
Esirukouspyyntö välitetty seurakunnalle.
En saanut viime yönä unta. Mietin vasn mitä kauheita kärsimyksiä Mira on joutunut siellä märässä ja kylmässä teltassa kokemaan miehen käsittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi juontaja on J.P.
No ei varmasti tule noin hönöön ohjelmaan.
Tuskin ohjelmassa on vikaa, mutta varmaan ei halvalla tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat Airan viedä ne töötit, jotka hihaansa otti ihan vapaaehtoisesti. Ikää oli, joten sitä suuremmalla syyllä olisi pitänyt pysyä kaukana piikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas k
Näille ei oo muuta syytä olemasa kun korona ja piikit. Oli ihminen nuori tai lähes 100v ja muutenkin elämänsä lopussa.
Toivottavasti Leppilampi ei palaa eikä Ernestiltä löydy luurankoja kaapista. Alkaa riittää nämä per vot
Riku kuka? Rantala? Riihilahti? Helenius?