Onko nyt aika leikata polkkatukka?
47 ikävuotta täyttyy ihan kohta ja naama ja keho on surkastunut. Pitäisikö leikata polkkatukka? Sopisiko paremmin lakastuneeseen olemukseeni?
Kommentit (19)
Jos olet humalassa, nyt on oikea aika leikata. Itse.
Mä voin tulla tekemään sen sähkövatkaimella
Oikeastaan olet jo 2 vuotta myöhässä. Se pottatukka LEIKATAAN viimeistään 45 vuoden iässä.
Kristallikulhoon katsoen sanon että oikea hetki on kun kuu on seuraavan kerran täysi ja kolmannessa huoneessa.
En mä vaan. Ei sovi mulle. Pidän tämän pitkän tukan.
55v.
Mulla on niskaan saakka melkein hartioille. En ihan polkassa elä.
Koskaan ei ole hyvä aika leikata polkkatukkaa. Se sopii hyvin harvoille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa kerroksittain.
Ajele hissillä ylös-alas, niin leikkaat kerroksittain.
Miten olisi sellainen upea ja seksikäs räväkkä lyhyt malli? Vielä sellainen violetti raita eteen niin oi kun sopisi sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan olet jo 2 vuotta myöhässä. Se pottatukka LEIKATAAN viimeistään 45 vuoden iässä.
Polkkatukka EI OLE sama kuin pottatukka.
Ei ole olemassakaan sellaista pakottavaa aikaa, että pitäisi leikata polkkatukka. Olen 57-vuotias ja hiukseni yltävät vyötärölle.
Mulla oli polkkatukka viimeiset 20 vuotta, nyt kasvatin pitkän ja olen 54v.
Ei nyt eikä ikinä. Porukat leikkauttivat lapsena mulle aina polkan mielipidettä kysymättä. Niin kauan ku henki pihisee eikä dementia iske, polkkaa ei tähän päähän tule.
Polkkatukka hieman korvien alle ulottuvana on pukeva naisille, joilla leukalinja ei enää ole kovin timmissä kunnossa. Pitää muistaa, että peilistä katsoessa yleensä nostetaan leukaa ylös, niin se todellisuus ei aina ole tiedossa.
Olet ihana nainen. Älä ajattele niin negatiivisesti, keskity positiivisiin asioihin
Nyt on huono aika, aamupäivällä parempi.