Miksi naiset rakastuvat isänsä kaltaisiin miehiin?
Tutkijoiden mukaan tämän takia naiset rakastaa vähän vanhempia herrasmiehiä. Naiset etsivät miehestä itselleen omaa isähahmoa ja se sytyttää naiset.
Biologian ansiosta miehet vanhenee kuin viini ja naiset ikävä kyllä vanhenee kuin maito.
Kommentit (44)
Jaa, minun isäni oli täysi hulttio ja olen kyllä tietoisesti etsinyt aivan erilaista kumppania. Onneksi löysinkin, eikä ole vanhempi vaan 2 vuotta nuorempi.
Minä valitsin ihan päinvastaisen miehen kuin isäni. Enkä todellakaan etsi mitä vanhempaa miestä, nuorempi on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naiset ihailee miehiä joilla on auktoriteettia ja valtaa.
Unohdit rahan.
Isät antaa tytöille rahaa.
Jännä kun mua on tähän ikään (33) asti oikeastaan aina kiinnostaneet vain vähän vanhemmat miehet. Mutta tänä vuonna asia on kääntynyt toisin päin ja sopivasti nuoremmat jantterit kiinnostaa nyt muakin :D Yhdellä deittisivulla tutustuin muutaman vuoden nuorempaan jäbään ja ihan ku olisin itsekin taas parikymppinen tai jopa teini 😂 Aikoinaan jäi deittailut deittailematta nuorempana mut ei näköjään hätää ku sen menetetyn ajan voi ottaa takaisin :D N
Oletko katsonut näitä suomi-ukkoja joilla pälvi-kalju, maha ja 3 kakaraa? Eipä sellaista ketään halua.
Ja huomauttaisin, että moni mies haluaa äitinsä tai siskonsa näköisen akan. Ei sekään ihan tervettä ole.
Vierailija kirjoitti:
No miten ne naisten isät tähän liittyy? Koko ikänsä katselleen isiään, jotka ovat täysin lapasia ja sysäsivät vastuun perheen pyörityksestä näiden naisten äideille.
Mä olen kanssa valinnut aivan päinvastaisen miehen kuin mitä isäni on ja lisäksi mies on myös minua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ne naisten isät tähän liittyy? Koko ikänsä katselleen isiään, jotka ovat täysin lapasia ja sysäsivät vastuun perheen pyörityksestä näiden naisten äideille.
Isät antaa piiskaa lapsille ja isät asettaa rajat lapsille. Eikö tämä ole valtaa ja auktoriteettia?
Samasta syystä kuin miehet rakastuu äitinsä kaltaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei rakastu itseään vanhempiin vaan hedelmällisessä iässä oleviin naisiin.
No en todellakaan rakastunut isäni kaltaiseen mieheen.
Asuuko se tutkija vielä äitinsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei rakastu itseään vanhempiin vaan hedelmällisessä iässä oleviin naisiin.
Totta, kukaan mies missään koskaan ei ole rakastunut itseään vanhempaan naiseen. Eiku..
Jäi uutisoimatta, että vastaavasti miehet valitsee äitinsä tyyppisen naisen.
En isäni kaltaiseen. Mun isä on psykopaatti, tehnyt mulle vaikka mitä hirveyksiä. Vanhemmat miehet on aina kyllä kiinnostanut, mutta täytyy olla hyvä luonne,a
Isäni kaltaisia miehiä ei ole muita. Täytynee siis olla ilman🤣
Kannattaisi kyllä tutustua appiukkoon ennen miehen lopullista valintaa ja tehdä valinta sen perusteella, sillä usein pojat muistuttavat ainakin vanhetessaan isiään.