Lyylit, tännepäin!!t67
Kommentit (51)
Mukava reissu takana! Molskittiin neidin kanssa melkein kaks tuntia, tyttö kellutteli jo hienosti kellukkeittensa avulla, ja liukui varmaan parisataa kertaa liukumäestä =-) Kaikenlisäksi, tytön unelmien täyttymys tapahtui citimarketissa, kun siellä oli ti-ti nalle ja Riitta, voi sitä Onnea kun kaikenlisäksi ti-ti nalle itse halasi neitiä =-) ja olihan siellä vielä muumipeikko ja valio-pingviini!! Mamma osti tytölle Reiman-kevät/syksy haalarin, ja minä lenkkarit ja muumi-saappaat :-) Rahat meni, mut kyllä oli hauskaakin!! Nyt ollaan onnellisesti kotona, ja odotellaan iskää saapuvaksi pelistä!!
Hyvä tyttö Pricsilla =-) Sovinto tehty ja siemenet vaossa ;-P Vai olet sää kärttysä oviksen aikaan...No, onneks sun miehesikin nyt tietää sen, eikä mene hyvät ajat hukkaan riitelyn tähden!!
meen nyt!!
nonuli
Heissan...
Miten se tytöt menikään? kun mul on nyt sellanen olo, että ovis olis menossa poispäin?! Kun ke oli selviä kipuiluita muniksissa, ja limaa on tullu nyt tiistaista aika hyvin, ja paljonkin, mutta tänään mun mielestä jo selvästi kuivempaa, eli olisko niin et se olis mennyt jo? Että jos aloin tikuttaa liian myöhään kun luotin tohon pesun kalenteriin? Eli miten se olikaan, kun kipuilee niin onko sillon ovis? vai parin päivän jälkeen kivuista, miten??
Voi teitä..ei tarvii anteeks pyydellä juttujanne, huvittaa vaan kun keskellä päivää alkaa jo tommoiset jutut:)
Priscu; Kiva että saitte sovittuu riitanne ja mikäs sen mukavampi sovintotapa..:) Siinä tuli niinku kaks kärpästä yhellä iskulla, saitte sovinnon aikaan ja oviskin oli sopivasti lähettyvillä, eikös?
Nonuli; Oli varmasti kivaa uimassa..me ei olla varmaan tytön kans ees käyty ikinä:O Kun ei olla mitään vesipetoja miehen kans, niin onpa jäänyt sekin väliin..Pitää kyl ens kesänä viimestää lähtee pulikoimaan, oon ihan varma että tytsi tykkäis.
Jotain piti vielä sanoa, mut(ylläri pylläri!) pääs unohtuu jo..tuntuu et aivot ei oo viel heränny, kun jouduin veskiin nousemaan kesken unien:) ja sit tuli jo nälkäkin..
Palailen!
Ja palmusunnuntaita;) meidän kolme noitaa lähti juuri kierrokselle, ihanan näkösiä olivat... mä taas vaan otin yhteen mun kahen vanhemman tytön kanssa kun ovat sitä multa viikon kerjänneet, ni oli vähän paska fiilis:( suutuin ihan sikana, sit aloin itkee???!!!!?
En tiiä mikä mul on, mut mulla käy koko ajan tunteet ihan ylikierroksilla! Siis aina mä olen ollut herkkä, ja tunteikas, mut tää on ihan kauheeta!!!! Kun mua naurattaa, ni sit mua alkaa kohta itkettää vaan siks, kun on niin kivaa:D ja sit en pysty lukee mitään en kattoo telkkaa en siis mitään, ilman kyyneleitä...
Tänään aamulla tuli niin vahvat viivat mammaksin tikkuun ettei ikinä, siis aivan älyttömän paksu ja vahva viiva, samoin digitaaliseen!!! Eli ovis tulossa...
Milenna, joo, välillä pitää repästä, ja toi nonuli on niin hassu:D
Milenna ja Prisku täällä mun kanssa onneksi juttusilla!!
Me asutaan täällä mettän keskellä, sammalmäessä, ja tänne tuskin yhtään viponvarpon-noitaa eksyy =-( me mennään kyllä virpomaan mammaa ja vaaria, likan päikkärien jälkeen, ja grillataan samalla hyvät pihvit ja makkarat, kera fetasalaatin ja lohkoperunoiden, namskis!! *kuolaa paidalleen*
Prisku se sitten vetäsi viivat ovismittareihin, joten ei kun juna puksuttamaan tänään, ja vielä huomennakin!!
Älä prisku välitä, mullakin heittää tunteet häränpersettä harvasepäivä...Nytkin on ollut koko viikonlopun sellanen olo, että en taida halutakaan toista lasta :-/ =-Z välillä vituttaa, ja toisinaan taas elämä on ihanaa...se on tätä hormoni-myllerrystä, uskon!!
Koita tehdä sovinto tyttöjen kanssa *halaa* Riitely ja riidoissa oleminen vie hitosti enemmän energiaa, kun sovinnossa eläminen!! Tiedän... minkäs ihminen itsellensä voi... Temperamenttinen luonne yhdistettynä hormoneihin...huh mikä paketti =-) taidetaan olla molemmat aika tulirullia :-)
Nipparaa...Löytyikö sun ovis sieltä löytötavaratoimistosta??
Milenna: ei siellä uimassa tarvi ite juurikaan polskia, eikun vaan itse lilluu siellä lastenaltaan lämpimässä vedessä, ja antaa lapsen nauttia!! Kannattaa mennä! aika kallis paikka on kyllä tuo caribia, mutta siellä on niin lämmin ilma ja vesi, että maksan ihan mielelläni siitä hyvästä!! tavallisissa uimahalleissa on niin pirskatin kylmä pienen lapsen kanssa...eikä se ole silloin kovin nautittavaa kenellekään!!
mutta nyt mennään koko perhe päikkäreille!!
illemmalla tavataan!!
nonuliponuli
on teil kyl ollu hulvattomat jutskat tääl! mut huaskaahan se vaan on!
hyh ku ällöttää.. siis äsken tulin tytön kans mummilta ja isomummilta virpomasta ja kävellessä kotiin meinas jo vähän oksuttaa. nytkin pala kurkussa koko ajan.
eilen ei vuotanut yhtään, eikä ainakaan vielä tänäänkään. tein van selaasen huomion että työpaivinä alkoi aina vuotaa samaan aikaan päivästä, viikonloppuna kun ei töitä, ei vuoda. jännä juttu. johtuisko rasituksesta?
anteeks nyt mut en kykenekään kommentoimaan kellekään mitään kun tuli sellanen huono oloaalto että oksat pois. palaan myöhemmin paremmalla ololla toivottavasti.
sande 4+5 (toivottavasti...)
Meikäläiselle sit taas tuli kamala räkätauti =/ Johan mä muutaman viikon olinkin terveenä.. Meillä tyttö 6v lähti isin kans (siis isi autokuskina) mummuille virpomaan, mä jäin pojan kans räkimään kotiin. Juu, eikä se mun kadonnut ovis ole vieläkään löytyny, tais joku perskeleen pääsiäisnoita napata sen pataansa... Ottaa päähän tää tilanne, kun just tässä kierrossa on ukko ollu jutussa hyvin mukana, oon juonu greippimehua ja punaviini odottaa jääkaapissa. Ja sit Ovista ei näy, ei kuulu =( Tää on just tätä mun tavanomaista onnee. Suoraan sanoen vituttaa ja rankimman päälle. Yleensä siis ovis ollu aina kp 15 tai 16, ja nyt jo kp 18 menossa. Tikuttaan aloin kp14 joten en usko että ovis olis kerinny ennen sitäkään oleen. Voi prrrkele!!
Onko teillä muilla ovis siirtyny sen mukaan kun kierto on heitelly, vai ollu silti omalla paikallaan? Siis esim. ovis ollu aina kp 15/29 ja sit vaikka kierto olis sit venyny 33 asti niin ovis ollu edelleen kp 15?? Vai onko ovis siirtyny sit samalla pari päivää myöhemmäks (esim. ovis sit 19/33?)... Mietin vaan että jos mulla oletettavasti tuo luteaalivaihe on sen 14 päivää, niin voiskohan se ovis nyt sit olla vaikka vasta kp 19 (huomenna) jos kierto venyy taas sinne 33 päivään.... Nää mun kierrot kun on viimeaikoina taas heitelly muutamalla päivällä miten sattuu (30, 30, 30, 33, 29, 29, 33, 31)...
Mut nyt sattuu päähän taas sen verran et pakko mennä makaileen soffalle...
Nippara 18/29(33?) yk8
Meillä tytöt sai kaikki 20 vitsaa virvottua, ja saivat tosi paljon kaikkee herkkuja!! Ja vähän rahaakin...
Saatiin tyttöjen kanssa riita sovittua, nyt on kaikilla parempi mieli...
Nonuli, me puksutettiin jo!!!!! Ja illalla kuulemma puksutellaan lissää!!!!! Ja kiitos taas, sielunsisko tulirulla;)
Nippara, nice to hear you! Mulla on ollut ainakin nyt 5 kierrossa kun olen pesun kalenterilla saanut ovispäivän, niin se on aina ollut sama tikkujenkin mukaan, ja kierto on pysynyt suurin piirtein samassa, eli mulla 25-27. Ja ovis mulla ollut siis aina kp 13.
Sannuska, levotonta piisaa.... sellasia me ollaan!!!!
Tulen taas illemmalla!!!
elikkä priscilla kp 12/25-27
Hei, sitä mun piti kysyä et mistä johtuu sellanen et eilen mulla laski lämmöt tosi alas?? 35,8 oli melkein koko päivän?? tänään taas ihan normaali 36,3...
Terpsis typyt!
Täälläkin on noitapartio lenkkinsä tehnyt ja nyt on sokerihumala valloillaan! ;) Ei vaan ihan mukava noita on seurailla kun touhuilevat niin tarmokkaasti..
Äippä on sitten siivonnut hullunkiilto silmissä tätä torppaa ja pessyt pyykkiä niin että kohta varmaan loppuu kaivosta vesi! Joku ihmeen sapetus on ollut jo eilisestä asti päällä ja mikään ei tunnu helpottavan tätä oloa! olisko tää nyt sitten ovista enteilevää myrskyilyä?
Priscu kyselit noista lämmöistä: eikös se niin mennyt että ennen muniksen irtoamista lämmöt laskee ja sitten kun ovis on tapahtunut niin nousee korkeammalle kuin ennen laskua?
Nyt ylös ulos ja lenkille!
Rimpe
Rimpe siellä ihan pääsiäisnoitana riehuu?! Ovis tulossa!!!! ja kiitos muistutuksesta, niinhän se menikin!!!!
Nonuli, joo mä jouduin pyöryämään puheeni ja nyt on olo kun omenalla;) Mun mieheni herätti mut komelta yöllä sovintoseksiin!!!!! Koskaan ennen ei sellasta ole käynyt... mä kehitin sen riidan niin typerästä aiheesta (niinku yleensä) et se unohtu sit ihan siinä... sit mun mies sanoi sellaisen tosiasian, et kun sekin on tässä joutunut seurailee mun kiertoja ja sellasta tän puol vuotta, ni sano et se tietää mun oviksen olevan tulossa tai päällä siitä et mä oon kuulema tosi räjähdysherkkä, agressiivinen, surullinen ja masentunut... sit mä aloin miettii ni niin se on! Kivat ovisoireet mulla:)))