Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyylit, tännepäin!!t67

27.03.2007 |

Uutta pinoa pukkaa, jos sallitte..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näköjään pysty enää millään tavalla hallitsee miun kyynelkanavia..nyt on alkanu joka päiväistä olla tää, siis joka asiasta tulee tippa linssiin..

Esim. tänään en oikeen voinu mitään ohjelima katsomaan ees telkkarista, nytkin tekee tiukkaa olla itkemättä kun katson idolseja..ja yks päivä teho-osaston katsomisesta ei kans tullut mitään..

Eli, kyllä tän kropassa taitaa jotain " kummallista" olla meneillään..:)

Joo,sannuska, tehään niin et uskotaan imeisiin ja lopetetaan (yritetään ainakin) murehtiminen..niin pitkään kaikki on hyvin ,kunnes toisin todistetaan.

Ja kiskotaan nää muutkin ihananiset lyylit täältä tuonne o-puolelle, eikös niin:)!

Nyt jatku taas..c ya!

Vierailija
22/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe, IHANA kuulla sinusta!!! Onneksi et lähtenyt pois... olisi ollut suuri menetys... shrek, hih!!!

Joo, mä lähen ronsuilee! En oo koskaan käyny afrikassa, eikä mieskään niin ihana mennä katsomaan miltä se näyttää... mä oon sellainen kaukokaipuinen ihminen, rakastan matkustelua ja noin kaukomatkat on ihan must:) Aasia, intia, indonesia... siinä mun top 3. Aivan upeita paikkoja. Me asuttiin mun entisen miehen kanssa reilu puol vuotta bangkokissa kun tytöt oli pieniä, ihanaa aikaa! Odotan et saa taas pikkuletit päähän, syödä eksoottista ruokaa, käydä safarilla, uida, syödä ja naida!!!! UPS, sori... sopi tohon jatkoon vaan....

Tänään oli viiva vahvistunut hyvin, alkaa olla hollilla;) tänään illalla ratsastan miehellä, nonuli, mutta lokakuussa ratsastan kyllä ronsulla!! Tänään meillä onkin luvassa ihanan eroottinen ja romanttinen ilta. Laitetaan lapsoset nukkumaan, ja pelataan " hekuman huippua" , sekä kokeilen yhtä juttua joka oli seksiguruissa, eli kirjotetaan 20 lappua toisillemme mikä kiihottaa itseänsä, mitä toivoo toiselta ja mistä tykkää! hauskaa!

Sande ja Minde, vetäkää kovaa, täältä tultas mielellään sinne odotus puolelle kanssa...

Mulla on tosi luottavainen olo tälle kierrolle. Jotenki sellanen hassu varmuus, että tää on nyt meidän vuoro... ja mä taas putoon NIIN korkeelta jos ei ookkaan:( mä oon tehnyt sellasen uhkavaatimuksen haikaralle, että jos en nyt raskaudu, niin jäädytän tän, koska sit mä alan opiskelemaan lisää omaa alaani, käyn personal trainerin opinnot loppuun, ja keskityn sit siihen vauvaan;)

priscillanne,hö elvis kiusaa muaaaaaaaaaaaa.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tosin pirtsakkuus musta taas kaukana, kun nenä vuotaa ja väsyttää niin pirskatistij ja päätäkin särkee =/ En tiedä olisko jotain allergiaa tää nenän tukkosuus/vuotaminen, kitalaki kutisi ihan sikana viimeyönä enkä saanu edes nukuttua... Ja tänäaamuna ovistikku näytti edelleen negaa, vaikka yleensä näyttää plussaa tässä vaiheessa. Voi kääkkä!!!! Kai tää taas sit on joku megapitkä kierto jossa en ovuloi ollenkaan (2 kertaa käyny niin tän 7 yk:n aikana, ei ovista tikkuun ja kierto on venyny 33 päivään). Höh, turhaanko mä sitä helkatin pahaa greippimehuakin oon juonu =( ?? No ainakin ukko on ollu kivasti mukaba yrityksessä, jtp menetelmällä on edetty (su, ti, to). Ottaa vaan päähän jos turhaan taas...

No niih, taas pelkkää valitusvirttä. No, sellasta sit tänään.

Kuka ovikseni vei???? Pitäiskö soittaa poliisin löytötavaratoimistoon... Jos joku olis mun oviksen löytäny ja sinne vieny... Siellä se istuu hyllyn reunalla ja odottaa et tuunko hakemaan =DD No tuskin kuiteskaan, plääh!!!!

Ja täytyy sanoa, et mun ei kyl käy yhtään kateeks Priskun reissu =D Pari vuotta sitten (lapset sillon 1½ ja 4v) asuttiin Las Palmasissa pari kuukautta ukon töitten takia, ja se riitti mulle suurinpiirtein loppuelämäks. Päätin että ruotsin risteilyä pitemmälle en lähde seuraavaan 10 vuoteen =D

Ja eikun päivän hommiin...

Nippara Kadonneen oviksen metsästäjä kp16/29 yk8

Vierailija
24/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priskulla onkin tiedossa oikeen sekstausehtoo ;-P Toi kuulostaa aika mukavalle pelille, toi 20 kiihottavaa asiaa lapuille...me taidetaan kans kokeilla tota, mut mahtaaks mun mies noin monta pystyä keksimään

;-) taitas meille riittää tollanen 5 tai korkeintaan 10 =-)

Ja nipparalta on joku nyysiny muniksen :-O No, voi sualanen!! Älä nyt vielä kuitenkaan menetä toivoasi, voihan olla, et se oli nopea ovis, ja hyvinkin olette tolla jokatoinenpäivä tekniikalla sen hyödyntäneet, tai sit se munis on vasta irtoomassa!! Mut, se on kyllä persesstä, jos sitä ei nyt irtoa ollenkaan, mulla on mennyt nyt kaks kiertoa niin =-( ihan surkeeta, ja törkeetä, ja se jos mikä kasvattaa metristä moloa ottassa!!

mut nyt on pakko hiihtää menemään!!

nonuli

Vierailija
25/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se juttu on just siinä et munkin mies sano heti et " höö, en mä keski kun kaks:)" mut PITÄÄ se 20 keksiä. Miehistäkin lähtee kyllä kunhan ne pääsee vauhtiin.... kokeilkaa vaan! Tässä vaan kävi nyt vähän ohrasesti kun mua ei kyl paneta ei sit niinku ollenkaan... ! Joten meilasinki ukkelille jo et ei pelatakkaan tänään, kun ei kiinnosta... hitto mun kanssa... tällänen tuuliviiri mä sit oon.

Jotenki vituttanu koko päivän. Pää sillee ärsyttävästi vähän kipee, itkettää, väsyttää ja sellanen plääh olo. En tiä mikä taas on.

Ei se ulkomailla asuminen sovi kaikille, monelta kuullu samaa, mutta mä oon sellanen jännä tyyppi, että voisin vaikka tästä paikasta muuttaa takasin thaimaahan. Ei muakaan välttämättä muualle sais muuttamaan, asuttiin myös meinaan italiassa toiset puoli vuotta, ja en tykänny, mut thaikku vei mun sielun, sydämen ja järjen;)) Hitto mikä paikka...

Hei, täältä löytyy ovis, kenelle se kuuluu?? mä lähetän tän, ni se tulee sit viim. ylihuomenna sinne...

No, iltojen jatkoja.

Vierailija
26/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat miehelles, kun kerran lupasit ;-p Sitäpaitti, ei niitä vauvoja tule panematta =-) jos yhtään lohduttaa, ni ei o häävi olotila mullakaan, olen siis täysin vetämättömissä, plaah!! Mulla tuli eka kakara jo kuudelta hoitoon, ja viiminen lähti vartin yli viis, ja mullakin jomottaa päätä aika tavalla ärsyttävästi :-( Mutta, mutta, arvaa mikä auttaa??? Ölberi ja kikkeli ;-) Hei lyylit, nyt on perjantai!!

Älä nyt visko sitä munistas mihinkään, kun käytät sen hyväkses! Kyllä sä tietty sitä vähän voit Nipparallekin lainata ;-P

Mun täytyy Pricsilla sanoa, et mää rakastan Suomea, sen hyttysiä, ja loskakelejä, juhannuspakkasia, ja syysaamujen kuulautta, kuivia, helteisiä kesiä, ja auton jähmeyttä 30asteen pakkasella, kurahoususia lapsia, ja grillimakkaroita, karvalakin kokosia räntäpalleroita, juhannusvihtoja ja jäisiä maanteitä, ja koivun siitepölyä ja raekuuroja!! =-) Tää on mun kotomaani, ja tänne tahon jäädä!! Kyl määkin aina joskus tykkäisin käydä jossain ulkomaailmassa. Muutamia reisuja on tehtykin epsanjaan, portugaliin, ja kreikkaan, mut parasta on aina ollut tulla sieltä takaisin kotiin =-)

mut mää meen taas!!

nonuli

Vierailija
27/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei koskaan pyydä että " anna nyt" mut nonuli pyytää tai oikeastaan käskee, nam krr!!!!!!! AI LAIK IT!!!!

En muuten anna, ja jos annankin niin ihan vähän, ja vaan kärjelle:)))

Kiva juttu, kiitos mulle, ovis olis tulossa ja mä en haluu seksiä, yök. Ei kiinnosta. Mä haluun huutaa, itkee, raivoo ja kiroilla:(((

Kyllä mäki suomesta tykkään, tää on ihana, paras paikka. Mut mul on levoton sielu... tahtoo välillä päästä kauas pois... sit voi tulla takasin. Voipi johtua siitä et mun isuli on ulkomaalainen ja tooosi levoton sielu, et on niinku geeneissä;)

Vierailija
28/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä siinä käy kyllä niin, että kun päättää antaa vaan kärjen pikkusen lupsauttaa, niin tahtookin koko molkin ;-P

Ei vaan, eihän sitä sillon pidä panna, jos ei kerran paneta! Ja jos sun tekee mieli raivota ja itkeä, ni mun olkapää on ainakin sitä varten käytössä! Anna tulla vaan, päästä sit sellasiakin kirosanoja, joita en oo ennen kuullu ;-P ja nenää ei sit pyyhitä mun paitaan :-O

Saanko udella, mistä päin mualimmaa sun iskä on?? Tarkotus ei ole tunkeilla! Hyi, kun mää olen taas utelias!

soooon mooooooooooooooors!!

nonuli

Vierailija
29/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mussukka. En pyyhi nenää sun paitaan:)

Mut tässä vähän alkuun: VITTUPERKELESAATANAHELVETTIPASKAPERSEKUSIPÄÄMOLOKYRPÄHOROPERSESAAKELIHELKUTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huh huijaa, helepotti;) Kiitos ja anteeksi.

Saa kysyä, en suutu. Mun isä on makedoniasta! enkä mitenkään halua kehuskella, mut tosi moni on sanonu sen olevan george clooneyn näkönen. Jep, komea mies. Mut täys paska. Eli kävi siittämässä mut, häippäs, ja otti yhteyttä kun mä olin 19 vee... ihana mies! Ja minä niin kiltti, että " otin" hänet elämääni takaisin.

Nyt itse asiassa kun on vähän huutanut, kiitti nonniksen, niin alko toi panetuskin ehkä kiinnostaa... ehkä mä sanoin!!!!!

Vierailija
30/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasii juttuja tähän aikaan päivästä..

Mulla on hirvee väsy nii en jaksa yhtyä puheisiinne;) just tultiin häistä, ja pitää äkkii painuu löhöilee sohvalle...

Vierailija
31/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on näitä päiviä.

Vierailija
32/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä levottomat jutut.. piristää kyllä päivää!!!!

Sannuska mikä sulla on tilanne? Onko vuoto jo rauhottunut?

Unelma kiva kuulla sustakin, minkälainen on vointi?

Omaa napaa sen verran että nyt se arvot on laskenu lisää, eli luultavasti homma menee itestään ohi niin ettei tarvita toimenpiteitä. Meillä kyllä varmaan lykkääntyy nyt nämä vauvahaaveet ainakin muutamala kuukaudella, lääkäri sanoi että voi mennä kuukausikin että tilanne normalisoituu, sitten pitää odottaa yhet menkat että saa taas yrittää eli hyvässä lykyssä ollaan jo sillon kesäkuussa, ja sitten meillä on reissu tiedossa heinäkuussa, eli ennen sitä en kyllä uskalla ruveta hommiin, ettei sitten siellä ole raskaana ekoilla viikoilla. Ja jos sitten kaikki meneekin perseelleen niin onpa kiva sitten ulkomailla mennä lääkäriin. Eli tarkotan nyt sitä et jos on taas kohdunulkopuolinen tai vaikka tuulimuna niin kyllä siinä sitten taas menee pilalle koko loma. Eli jätetään nää hommat nyt sitten reissun jälkeen. ja mitä noihin hommailuihin muuten tulee, niin ei vittu jaksa yhtään kiinnostaa..

että tällasilla fiiliksillä. Huomenna on kaverin häät, ehkä siellä vähän piristyy...

rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!

lotta

Vierailija
33/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin pahoillani että joudut tollasen kokemaan, ikävä juttu. Mutta onneksi vaikuttaa ettet tarvitse mitään operaatioita, vaan että menee sitten noin. Keskity nyt vaan hoitamaan yläpää kuntoon:) anna itsellesi aikaa, ja teilläkin reissu tulossa, se piristää! Ja kuule, ulkomailla kun unohtuu kaikki ressi niin siellähän ne parhaat tärpit tulee:)) Mä toivon sulle kaikkea kaunista ja hyvää elämääsi. Voi hyvin!

Vierailija
34/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna, mut presleyn täytyy nyt saada purkautua...

juu, purkautua prisku ;-P niin, ehkä... on vain ehkä...

Usein määkin olen kyl väsynyt, enkä jaksais sekstailla, vaikka mua haluttaiskin, mut sittenkun vaan kuitenkin levitän haarani, niin johan se onkin taas niin ihanaa, ettei tahtois lopettaa =-)) useimmiten mua kyllä haluttaa! Me ollaan ukon kanssa aina oltu aktiivisia sänkyosastolla, eikä vauvanteosta ole koskaan tullut meille pakkopullaa =-9 Ehkä se johtuu osaksi siitä, että ei ole kytätty päiviä!! Esikosta en edes tiennyt, että sellaisia, kuin ovistikut on olemassa =-O Täällä olen senkin vasta oppinut, ja tämän puolen vuoden yrittämisen aikan olen kerran kokeillut, ja nyt olis tarkoitus toisen kerran kokeilla(ja ihan siitä syystä, kun mielestäni en ole nyt kahteen kiertoon ovuloinut)

No johan kirjoitan taas novellia!!!

aika hyvät kirosanat pistit presley, toi helkutta oli paras =-))

Voi sualanen, makedonialainen!! Sä oot kyllä sit tasan tarkaan Pricsilla Presleyn näkönen, siitä ei ole enää epäilystäkään!! ja sun iskä on glooney(nam)!!!!!!!!!!!!!! Et sä varmaan ihan perussuomineidonnäköinen ole, vai???!!!! :-O

p.s.mein neiti pakotti mut vielä ulos hitunen aikaa sitten, siellä me tehtiin vielä muutama hiekkahentunen, ja sillä verukkeella sain sen sittensisälle, kun lupasin, et voidaan katsoa hetki ti-ti nallea =-) Ei siellä enää ollut ollenkaan lämmin, suorastan hyytävää jo!! Onneksi mun kultakin tuli jo kotiin, niin saadaan alotella viikonloppua!!

häippäsen jälleen!!

nonuliponuli

Vierailija
35/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin langoilla samaan aikaan!!

Olet Sinä joutunut kanssa jo liian paljon ikäviä asioita kokemaan =-( Susta kyllä jotenkin huokuu positiivinen elämänasenne, ole vain vahva, mutta muista myös itkeä =-) Pitäkää miehenne kanssa toisistanne huoli, ja puhukaa asioista ja halikaa!! Uskon, että Sinunkin " risukasaasi" vielä kerran se aurinko paistaa kauniisti!!

nonuli

Vierailija
36/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sellanen ihmeellinen ihminen. Mulle ihan oikeesti tulee sellanen lämmin ja mukava olo sun " seurassa" . Ensinnäkin musta on kivaa kun olet sellanen suora ja hauska;) asiat sanotaan niinku ne on!

Joo, no en mä kyl ihan sellasen vaaleen ja viileen perussuomalaisen näkönen ole;) Lähes kaikki kysyy multa että " onks sun isä tai äiti ulkomaalainen?" ... Ja se on huvittavaa, kun oikeesti mun isäpappa vetää naisia puoleensa kun kärpänen, ja naistenmies se onkin:D

Mä en kans elämässäni ole kyllä ovistikkuihin törmänny ennenku täällä!! Ja kaikkeen muuhunki noihin juttuihin... tieto lisää sitä paitsi tuskaa! Joskus toivon, etten olisi kuullutkaan kaikesta mistä nyt tietää.

Vierailija
37/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota samaa olen minäkin nyt pohtinut, että miten ihmeessä mä tänne palstalle edes löysin/johkaannuin, ja miksi mun nyt pitää tietää kaikenmaailman jutut oviksesta ja teroista ja lugeista ja clomeista ja limoista ja tuulimunista ja varsinkin keskenmenosta!! Tieto tosiaan lisää tuskaa, ja paljon!! Tällähetkellä mua eniten pelottaa tuo keskenmeno, jota ennen pelkäsin, vain sen " normaalin" verran, nyt se on mun peloista suurin, vaikken todentotta ole edes plussannut!!

Olen tosiaan aika suora ja varsinkin suorasukainen ja temperamenttinen, mutta olen myös hellä ja hoivaava!!

Pricsilla, musta tuntuu, että meissä on paljon samaa... Kaikenlisäksi olet erityisen lämmin ja empaattinen :-) Minäkin tykkään sinun seurassasi olla, siksi halusinkin eritoten tähän pinoon tulla *halaa*

mut nyt mää oikeesti häivyn viettämään iltaa mun perheen pariin, ennekun ne suuttuu, kun mää vain istun koneella!!!

Tuun huomenna taas, kunhan palaan sieltä uintireisulta!!

nonuli

Vierailija
38/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu täällä.

Nyt on paska olo. Vuosisadan riita kehkeytyi ja EN TODELLAKAAN HARRASTA SEKSIÄ IKINÄ VITTU ton miehen kanssa.

Vierailija
39/51 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä se aurinko tosiaan vielä paistaa tännekin risukasaan.. Mullekin muuten tulee Priscillasta Priscilla Presley mieleen ja erityisesti se kun se oli Dallasissa, Jennana. Sehän oli Bobbyn morsian, muistatteko?

Vierailija
40/51 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pikaisesti toivottamaan aamua teille kaikille kauniille naisilleni, ennenkun auto starttaa kohti Turun caribiaa!! *kohta molskahtaa, kun tantta hyppää altaaseen*

Lotta, mää muistan kyllä hyvinkin Dallasin ja Presleyn(kaunis nainen isoilla poskipäillä)

Voi prisku sun kanssas...toivottavasti saitte sovittua miehes kanssa, ei oo kivaa kun viikonloppu menee tappeluks =-( mullakin on usein tapana kehittää riitaa, aina viikonloppusin, ja eilenkin sitten lopulta meni kokonainen herneenpalko nenään =-( Mutta, otin sen jo pois =-) Ota sääkin, jookos kookos *halii*

meen nyt kastumaan, moip!!

nonuliponuli pottapää