Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyylit, tännepäin!!t67

27.03.2007 |

Uutta pinoa pukkaa, jos sallitte..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kerkes tuohon otsikkoon vielä laittaa oman " puumerkkinsä" ..

Nippara; Niin miekin oon aatellut, et töitä ehtii tekemään vähän myöhemminkin:)

On se ikävää kun pienet sairastaa, voin vaan kuvitella jos tuo oksutauti tänne tulis..just kun parani siitä flunssasta tyttö.

Tänään vihdoin viimein varasin sen neuvola-ajan, vaikka ei kyllä tunnu siltä et sitä tarviis..Ainut oire on mahan turvotus ja vähän on kyl öklöttänytkin, mut vähemmän kun esikosta, ainakin vielä..Niin, ja pissalla saa kans juosta ihan kiitettävästi, joten kaipa se ois uskottava että masukki siel on:) Toivotaan ainakin.

Jotain piti vielä kommentoida, mut palailen kuhan muistan:)

Milenna vissiin rv 7+0(laskurilla)/ 7+3(kalenterista laskettuna)

Neuvolamme varmaan käyttää tuota kalenterilaskutapaa..

Vierailija
2/51 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten elämä alkaa uudestaan tuon keskenmenon jälkeen. Ei kuitenkaan vauvaa kuumeilemalla.

Mä aloitan vuoden kestävän koulutuksen työhöni liittyen nyt huhtikuussa. Se on oppisopimuskoulutus, enkä voi siis lasta saattaa nyt alulle, en edes yrittää. Siirrämme yrityksen tuonne syksyyn, jolloin toivottavasti tärppää mahdollisimman pian. Sitten olisi koulutus läpi ja vauvakin saisi tulla.

Tälläiset ovat nyt suunnitelmat. Toki tiedän ennestään, ettei niitä vauvoja niin vain saada.

Ihanaa kevättä teille ja toivon todella teille kuumeilijoille onnea ja Milennalle onnea odotukseen.

Kyllä mä muuten tänne silloin tällöin tupsahdan katselemaan. On muuten hyvin vapauttava olo, kun ei tarvitse piinailla ja jännittää tädin tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe: Voi, että tuntuu pahalta puolestastasi. Älä kuitenkaan meitä ihan jätä. Olisi kiva kuulla myöhemminkin miten sinulla menee.

Sannuska: Onnea todella plussasta.

Nonnuli: Hääpäiväänne en nyt muista, mutta onnea sille ihanalle päivälle.

Priscku: Ihailtavaa optimismia. Sellaista hengenkohotusta tosiaan aina tarvitaan. Kyllä sinä sen plussan nyt varmasti testaat.

Milenna: Onneksi tyttösi on paremmassa kunnossa.

Ja kaikille muillekin iloista tiistaita.

Vierailija
4/51 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukolauti, voiko tällasta ilmaa ollakaan, varjossa 15astetta ja auringossa hiki ja vasta maaliskuu :-O ohhoh, tuleeko tässä pian maailmanloppu ;-p Me ollaan tänään pyöräilty ja tehty hiekkakakkuja oikeen urakalla!! Haravoitavaa ei oikeen kauheesti nyt ole, kun tuli tossa pitkin piiiitkää syksyä lasten kanssa paljon haravoitua, mut aki tota nurmikko pitäis kanssa vähän " herätellä" !! Kukkia alkaa jo piha kaivata, mut ei kyllä vielä uskalla, kun ei tiedä milloin se talvi vielä yllättää...viimeistään juhannuksena tietysti =p

Öh, mun täytyy nyt kysyä teiltä, et miten noi häävalssit oikeen mennee sit siel häissä...siis häävalssin tietysti tanssii morsiuspari, mut sitten sen morsiamen valssin tanssii morsian ja morsiamen isä...mut kuka muu??? tanssiko sulhanen morsiamen äidin kanssa, ja tuleeko sit myös sulhasen vanhemmat tanssimaan sitä???? Oon ihan ulkona!!!

apua nyt pitää mennä pakkas vieraita sisään!!

nonuli

Vierailija
5/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla taaskaan mitään asian tynkää ole, kunhan tässä kirjottelen... Poika vaikuttaa jo terveeltä eikä tyttökään ole alkanut oksentaan. Toivottavasti meni jo ohi tuo tauti, mitä lie olikaan!

Greippimehua oon taas juonu naama irveessä, kamalan makusta litkua, ja se jälkimaku vasta kaamee on =/ Mutta enää pari päivää, kyllä sen kestää. Tänään ovistikussa vielä nega, mutta niin oletinkin (kp14). Plussa on aina napsahtanut kp 15 tai 16 eli huomenna vois jo olla =) Mies on ollut ihmeen hyvin nyt mukana yrityksessä, toivottavasti sama tahti jatkuu vielä pari iltaa...

Aurinkoisin terveisin Nippara kp14/29 yk8

Vierailija
6/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara, koita liehitellä ukkoa vaan kaikin mahdollisin keinoin...etukäteen ja jälkikäteen myös, varmuudenvuoksi ;-) Oon ihan kaateellinen teille, joilla toi kierto on noin säännöllinen ja ennenkaikkea LYHYT :-) Mulla huitelee siellä 37, joten odottaminen on aina tolkuttoman pitkä, ja kiertoja mahtuu vuoteen niin vähän... Mutta, hällä väliä, raskautua aion jokatapauksessa, oli se sitten ennemin tai myöhemmin! Ikää on kuitenkin vasta 29, joten eiköhän näitä vuosia tässä vielä ole...vaikka silloin kun kuume on kova, tuntuu tämä puolen vuoden yrittäminenkin jo sadalta vuodelta!!

Ollaan menossa tänään illemmalla Mammalaan grillaamaan makkaraa, se on mein pimun herkkua =) Mein oma grilli on tuusannuuskana, joten pitää lähteä ensitilassa ostamaan uusi...Ei nuo " kertakäyttögrillit" kestä kuin viisi vuotta ;-) heh!!

meen taas!!

nonuli

Vierailija
7/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallella ollaan!!!

Nonuli, valitettavsti en osaa vastata tohon tanssimiseen kun me tanssimme vaan häävalssin ja sitten ihan sen jälkeen normi tansseja että kaikki tanssii....

Mitäs muuta? Täällä alkaa ovis olee lähellä, ja se greippiehu on kyllä mulla auttanut tohon kosteuteen!!! täällä alkaa olla liukkaat kelit;) tänään testasin oviksen, ei ollu vielä, mutta tänään nippaili jo lupaavasti vasemmalta, ja meinataan kyllä illalla laittaa jo tilaus eteenpäin!!!!!!

priscilla kp 9/25-27 yk.7

Vierailija
8/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prisku, ukon pussit vaan tyhjiksi, nyt ainakin neljänä päivänä perätysten, ni eiköhän sielläkin ala kevään siemenet itää ;-P

nonuli

Vierailija
9/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla tytöllä nopeet sormet..se kun tuossa vieressä aina häärää, niin ei kyllä ikinä tiiä, mitä tapahtuu..

Nii, paljon hedelmällisiä ovissäteitä tulin vaan toivottelemaan..Toivotaan että kaikilla nappais ja tiukasti :)

Omaan napaan ei uutta..tuntuu edelleen ettei siellä ketään ole, mut toivotaan että on kuitenki. Vajaan viikon päästä on eka neuvola, miten se aina jännittääkin soittaa sinne..Tuskin sillon vielä ees yrittää kuunnella sydänääniä, kun viikkoja sit vasta jotain 8..

Mut, nyt moikkis, pitää lähtee siivoilee taasen:) On jotenkin oudosti alkanu ärsyttää pienetkin sotkut ja nyt kun tuota kuraakin on ja se kuivuu sisällä hiekaks, niin grr, pitäis koko ajan vahtia imuri kourassa tuossa ovella..

Vierailija
10/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin masentunut etten oo jaksanu kirjotellakaan.. viivat testeissä vahvistuu kyllä päivä päivältä, mutta nyt on muutamana päivänä vuotanut pikkaisen kirkasta verta. määrät on tosi pieniä eikä oo kipuja mutta enpä nyt voi sanoa olevani kovin positiivisella mielellä tän raskauden jatkumisen suhteen. luulen että se on ajan kysymys milloin holahtaa kunnolla. höh.

en nyt kykene muuhun, ajattelin vain kertoa.

sande

Vierailija
11/51 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuskalle isoniso voimahali!! Toivotaan että olis vaan jotain harmitonta vuotoa!! Eikös joskus menkkojen aikaan voi tulla vuotoja... Toivon täällä peukut pystyssä että raskaus jatkuu ongelmitta bd !!

Nippara

Vierailija
12/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona, voi vitsit!!!

Meidän isot tytöt halus laittaa hameet tänään kouluun kun oli niin lämmin eilenkin. Annoin laittaa, ja kyllä oli söpöjä kun lähtivät koulutielle:) Tytöt on ihania;)

lasten suusta: Meidän tai siis mun nuorimmainen tyttö kysyi eilen mun mieheltä että " sul ei ole tissejä, eihän?" mun mies siihen että " ei ole niin" , tyttö siihen " niin koska sä oot poika" mies sanoi " niin olen, vai oonkohan mä jo mies?" tyttö katsoi vähän aikaa ja sanoi " oot sä, koska sulla on munat tuolla" ja osotti housuihin:DD

Sannuska kulta... toivon niin että sun raskaus kuitenkin jatkuu ja voit hyvin. Onneksi sulla ei ole kipuja, eihän? Täällä ajatellaan sua, ja lähetän voimia.

Milenna, sulla on kova huoli asuuko siellä masussa kukaan, asuu siellä!!! Oikeesti, " älähän hättäile istuhan mättäälle" ... kaikki on ihan hyvin.

Mulla on RIMPEä ikävä, kuulitko RIMPE, tuu takasin...

Mitäs nipparalle, nonuli ponulille?? B-E?

Mulla siis tänään kp 10/25-27, eilen laitettiin tilausta menemään, ja huomenna taas. Me mennään nyt tää kierto jtp periaatteella, kun tätä ei olla vielä kokeiltukkaan! Limat on lisääntyny reippaasti, kiitos greippiehun, ja nippaillu eilisestä jo välillä muniksiin... että tulossa on ovis. Viivoihin tuli vasta kuitenki haalee... että ehkä se on vasta sunnuntaina, niinku pesun kalenteri anto. Kahtotaan sano tohtori!!!

Vierailija
13/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Kiitos, pakkohan se on vaan koittaa uskoo, kun ei muutakaan voi:)

Innostuin jo vähän äippävaatettakin ostaa, ootan jo niin innolla sitä isoa mahaa..toivotaan että se sieltä pompsahtas:)

Nii ja kovasti plussaonnea sulle! Toivotaan että te sen oviksen pongaatte ja käytätte hyödyks;) Hyvä huomio muuten tytöltäs:)

Sannuska; Isot halit siulle! Toivon kans, että kaikki ois sulla kunnossa, ja vuoto vaan vaaratonta,kun ei kipujakaan oo,eihän..?

Nyt pitää jo jatkaakin hommia..

Vierailija
14/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ihana mieheni laittoi mulle meilin, että helpottaako tähän arkeen tieto että 4.10 lähetään etelä afrikkaan kaheks viikoks???!!!???

IHANAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla tosiaan oo kipuja, ja verta tullut muutamana päivänä noin teelusikallinen + vähän pyyhkiessä. tänän ei vielä oo tullu... mut en todellakaan uskalla alkaa iloitsemaan ennen ku tiedän että joku kasvaa ihan oikeassa paikassa.. eli uskon tällä kertaa meneväni yksityiselle alkuraskauden ultraan, ihan siks kun haluan tästä epävarmuudesta eroon. mutta sinnehän ei varmaan kahteen viikkoon ainakaan viel kannata mennä, jos sillojnkaan. ja enhän mä tiedä kestääkö tää sinnekään saakka..

mutta hei, prisku, oonko mä vähän kade! vai oikein etelä-afrikkaan kaheks viikkoo! ihanaa tosiaan! siellä sä näytät sitten suloiselta vauvamasun kanssa kauniissa kesämekoissa.. ;)

milenna, mä aloin kans miettii noit äippävaatteita vaik ei viel kandeis.. edellisestä raskaudesta jäljellä kahdet lappuhaalarit. nyt taidan olla kuitenki sen verran isompi (ylipainoa vähän jääny esikosta...) etten oo varma mahtuuko ne mulle. ja missä myydään äippävaatteita ylipainoisille? henkkamaukan ei varmaan ainakaan mahdu, en tiiä lindexistäkään. en mä nyt mikään ihan valtava ole, mut kuiteski ylimäärästä on. harmittaa ku olisin halunnu laihtua ennen raskautta mut... mulla lähtikin se kevennys ihan hyvin käyntiin ja tulosta tuli mut ne ikävät tapahtumat mitä oli alkuvuodesta sai mut repsahtaa. nyt oon taas tsempannu kyl kun testi oli plussaa.

pitää mennä hakee tyttö hoidosta, moikka!

sande

Vierailija
16/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuska; No miekin mietin että uskaltaako ostaa, kun ei sitä koskaan tiedä vaikkei raskaus jatkuiskaan normaalisti tms. mut aattelin että mies kuitenkin on sanonu että haluaa toisenkin lapsen, niin yritys jatkuis kuitenkin, ja sitten jos joskus myöhemmin tärppäis..

En kyllä ihan noin aattelis(et no eikun uuteen yritykseen,ei tässä mitään..), jos tosiaan nyt jotain sattuis, vois se olla aika musertavaa..

Mullakin ennestään yhet lappuhaalarit ja yhet mammafarkut..loput mitä käytin oli normivaatteita, mut joustavaa/isompaa mallia:)

Priscu; Täälläkin viherrytään kateudesta..vähänkö miekin haluisin matkoille..mut eipä meil oo varaa:( Meidän tapauksessa pitäis alkaa penniä(tai senttiä) venyttämään oikeen kunnolla että saatais niin paljon säästettyy..ja me kun ollaan semmosia ettei se onnistu vaan etenkin mie oon vähän liian ex-tempore-ostelija aina välillä..*nolo*

No, tällä hetkellä en muuta niin paljon toivo kun et tuol massus ois kaikki kunnossa ja saatais marraskuussa pieni perheenlisä:)

Uskaltauduttiin tuossa miehen kans miettimään, että kumpihan siellä ois ja kumpi " pitäis" olla..Oltaiskin ihan täydellinen " tavisperhe" jos nyt poika tulis..ois isä äiti tyttö ja poika:) Toinenkin prinsessakin ois kyl ihana..ja " akkavalta" meijän kodissa vaan kasvais:)

Huoh, ommoo nappoo sit ihan yllin kyllin..nyt poistun takavasemmalle palstatilaa viemästä...

Vierailija
17/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kyllä lähteä, ja ajatus itsestäni ihanan masun kanssa bikineissä nosti tipan linssiin:)) mä oon herkkä... Joo, me mennään kapkaupunkiin viikoksi ja sitten toiseksi viikoksi sieltä malediiveille. Ihanaa!!!!!! Ei jaksa odottaa, onneksi kesä tulee välissä.

Sande ja Minde, mä uskon ja luotan että teillä molemmilla asiat sujuu ihan hyvin. Uskon ja tiedän että huoli on kova, mutta mä ainakin muistan teitä iltarukouksessani...

Vierailija
18/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä mä täältä luenkaan! Sannuskalla plussa! Tuo vuotelu on tosi kurjaa, mutta onnittelen silti hurjasti! Jospa se kuitenkin on ollut vain harmitonta tiputtelua? Ulokkeet pidän sun tsempiksi pystyssä!!!

Priscu lähdössä maailmalle! Odotas vähän kun mietin olenko kade..... OLEN!!!! Ja vihreänä siitä!! :):) *ulokkeet pystyssä ja vihreänä* <- mahtaa olla näky! Shrekkiä taidan muistuttaa tän massani kanssa ja noi " ruokkimet" menee korvista kun ne heittää olkapäille Sannuskan tsempiks...

Eli täällä on viikko kasattu voimia ja täi häädetty hiiteen. Toivottavasti se ei sieltä koskaan enään takaisin löydäkkään!! Eli messissä ollaan vielä vaikkakin nyt mennään ilman mitään litkuja tai tikkuja. Mittariin en koske enkä päiviä laske(ainakaan paljoa)! Kaiken tuon tilalle otetaan aktiivista, haluihin perustuvaa seksiä ja keskitytään kaikkeen muuhun kuin tähän " projektiin" . Tulee kun tulee, jos tulee.

Rimpe

Vierailija
19/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ja pricsilla se pääsee ronsulla ratsastamaan, vaihtelu virkistaa, kuka sitä aina jaksaa pelkällä ukollansa ratsastella ;-P Nyt vin suunnittelet sitä matkaasi, ja unohdat vauva-projektin, ja kappas, niin sitä alkaa priskun maha turvota =-) (siis ei ihrasta)

Sun tyttö se kertoili elämän tosiasioita :-) ihana!!

sannuska: ei varmaan paljon lohduta, jos kerron, et mä vuosin ekasta ensimmäiset kolme kuukautta, en paljon, mut aina veskikäynnin yhteydessä tuli hiukan ruskeeta tuhrua, ja pelkäsin aina mennä vessaan, ja pidättelin aina kakkaakin, kun sillon joutu ponnistamaan, ja pelkäsin, et sitä vuotoa tulis enmmän!!! Näin jälkeenpäin naurattaa, mut sillon ei!! Mulla ei vaan keltarauhanen pysyny samassa tahdissa mun kanssa, ja siks vuosin! Ei sitä vuotoa aina tarvitse tulla kohdusta, ei munkaan tapauksessa! kohtu oli napakasti kiinni, ja nyt mun vauvani on jo kaksi vuotias!! Uskon, et sulla on kaikki ihan hyvin, ksoppa vain on vielä jälkijunassa!! Koita nauttia!!

Milenna:koita sinäkin vain uskoa, että pikku-milenna siellä masusa meuhkaa jo kovasti =-)

Rimpe:sua onkin täällä jo moni kaivannut, hyvä, että palasit! Tjot-meininki on se paras!!

Tänään tuli vihdoin aika Heinolaan reumasairaalaan nilkkaleikkaukseen!! se on 10.4 (priskun ronsuajelu on luvut toisinpäin, eli 4.10!! )

meen taas!!

:-) !!

nonuli

Vierailija
20/51 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne joutusinkaan ilman teitä!

hymy korvissa täällä luin rimpenkin uloke-juttuja, ootte te hauskoja!

hyvä että täi jätti siut rimpe rauhaan, nyt annat sille sit porttikiellon, jookos kookos? =) mä haluun etidät ihanat mukaan odotuspuolelle, muuten mä en ala! (*kädet puuskassa)

kiva että kerroit nonuli kokemuksestasi, oli itseasiassa ihan lohduttavaa kuulla että sulla ollut samaa ja kaikki silti meni hyvin. kiitos oikeesti.

milenna, mä uskon kans et sulla menee kaikki ihan hyvin! luvataanko että yritetään alkaa nauttia näistä raskauksista ja pienistä ihmeistä sisällämme? pelottaa tottakai, mutta yritetään unohtaa pelot ja ajatella positiivisesti!

sande