Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot kulkuset, ällötys vai piristys?

Vierailija
18.11.2019 |

Tapasin naisen, jolla oli kokemusta enemmän kuin minulla (minulla noin 25). Hän sanoi, että minulla on paljon suuremmat kulkuset kuin kellään hänen tapaamallaan miehellä. Hän piti niitä piristyksenä, ne kun "kolkuttelivat lähärissä kivasti hänen peppuaan". Osa noista existä ei halunnut koskea käsillään niihin niiden ison koon vuoksi. Eivätkä ne mahdu suuhun! Ne ovat kuin isot kananmunat.
Nyxä pitää niistä, esileikeissä pitää niitä enemmän kädessään kuin peeenistä. Kerran innostuimme mittamaan ne Mauserilla ja mitat olivat korkeus 63 mm, leveys 48 mm ja syvyys 35 mm. Etsimme nettisaitin ja siellä sanottiin, että vain kahdella miehellä sadasta on isommat.
Onko täällä isojen kulkusten ystäviä vai ovatko ne ällötyksiä, niin kuin useimmille, joita olin tapaillut? Minulle asialla ei ole enää väliä, vakituiseni pitää niistä, mutta ihan vain mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO HYII, kyllä ne yhteen kohtuu pieneen naisen käteen pitää mahtua molemmat. Kaameat riippu kulkuset ei kyllä mikään kaunistus ole ja varsinkaan karvaiset sellaiset.

Vierailija
2/36 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO HYII, kyllä ne yhteen kohtuu pieneen naisen käteen pitää mahtua molemmat. Kaameat riippu kulkuset ei kyllä mikään kaunistus ole ja varsinkaan karvaiset sellaiset.

Tämä on masentava palsta. Haukutaan ja arvostellaan vastakkaista sukupuolta. En nyt jaksa alkaa mitalla katsomaan minkä kokoiset ap:n kassit on... mutta ainakaan itselleni ei miehen kassien koolla ole mtn merkitystä. Yläpään asiat, mitkä merkitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi tässäkin, että kokonaisuus olisi sopusuhtainen. Jos on iso mies isolla peniksellä, isot kivekset sopivat hyvin pakettiin. Jos pitäisi valita, viehättääkö enemmän keskimääräistä isommat vai pienemmät, valitsisin mieluummin isommat.

Vierailija
4/36 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt kiveksiä, jotka olisi millään tavoin ällöttäneet. Olennainen osa pakettia ja jos olen miehen kanssa sinne asti päätynyt, niin hänen kantamansa paketti kokonaisuudessaan on se, mitä haluan ja mille haluan osoittaa huomiotani.

N40

Vierailija
5/36 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän isot ovat jotenkin kiihottavammat ja alkukantaisemmat... n35

Vierailija
6/36 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä opiskelukaverilla on ihan törkeän isot. Tiedän koska olen ne sekasaunassa nähnyt. Yleensä en edes kiinnitä palleihin huomiota, mutta niitä en voinut olla huomioimatta. Näytti kuin kaksi isoa perunaa roikkuisi siellä. En halua kyseistä miestä sen kummemmin, mutta sanotaanko näin että olisi ihan kiinnostavaa tavata mies, jolla olisi samanlaiset.

Vierailija
7/36 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ollessani au pairina kävin paikallisessa saunassa, jossa siis miehet ja naiset ovat kaikki keskenään alasti, niin siellä näin, kuinka yhdellä melko lyhyellä (ehkä 175cm) mutta karvaisella miehellä oli ympärileikattu "se" ja sen alla roikkuivat aivan hämmästyttävän kokoiset munat ja piti kyllä muutamaan kertaan kattoa, että mitkäs tuolla oikein roikkuvat. Sen jälkeen en ole niin isoja kenelläkään nähnyt. Eli siis tietynlaista hämmästystä ja kiinnostusta kyllä herättävät ainakin minussa.

n24

Vierailija
8/36 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi erikoista, kuinka miehet ei kanna huolta näiden koosta samassa määrin vaan enemmän sen pitkulaisen koosta, itselle juuri nää on ollut aina ne kiehtovammat miehiset "avut".

Vierailija
9/36 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi erikoista, kuinka miehet ei kanna huolta näiden koosta samassa määrin vaan enemmän sen pitkulaisen koosta, itselle juuri nää on ollut aina ne kiehtovammat miehiset "avut".

Kiveksillä / kivespusseilla ei juurikaan ole nussimisessa tai panemisessa erogeenista merkitystä.

Tämä naisille kerrottakoon.

Vierailija
10/36 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä opiskelukaverilla on ihan törkeän isot. Tiedän koska olen ne sekasaunassa nähnyt. Yleensä en edes kiinnitä palleihin huomiota, mutta niitä en voinut olla huomioimatta. Näytti kuin kaksi isoa perunaa roikkuisi siellä. En halua kyseistä miestä sen kummemmin, mutta sanotaanko näin että olisi ihan kiinnostavaa tavata mies, jolla olisi samanlaiset.

Ja sitten naiset menevät kirurgin pöydälle poistattamaan häpyhuulensa....

Onko tuo opiskelukaverisi harkinnut myöskin nullifikaatiota?

Vierailija
11/36 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkitatko kulkusilla penistä vai munia (kivekset)?

Vierailija
12/36 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/36 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiveksillä / kivespusseilla ei juurikaan ole nussimisessa tai panemisessa erogeenista merkitystä.

Tämä naisille kerrottakoon.

Kivesten koko on suorassa yhteydessä niiden siittiöiden tuottamisrunsauteen eli mitå suuremmat kassit sitä enemmän ne tuottavat siittiöitä. Toki isoissakin voi olla toimintahäiriöitä.

Ja kyllä niillä on ainakin naiselle erogeenistä merkitystä.

Vierailija
14/36 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kivesten koko, enemmän spermaa. Taitaa olla totta. Lapsettomuustutkimuksessa otettiin tietysti monia spermanäytteitä. Aina lausunnossa sanottiin, että epätavallisen paljon spermaa (8-10 ml) ja kiveksistä, että toimivat hyvin ja ovat huomattavan isot. Ja siittiöt liikkuivat hyvin eikä ollut liikaa huonoja joukossa.

Kun sitten ensimmäinen lapsi saatiin lopulta alulle, niitä tulikin sitten solkenaan, kunnes tein vasektomian. Koskaan ei selvinnyt, miksi ensimäiset 6 vuotta olivat tuloksettomia.

Vierailija
15/36 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nykyisin paljon miehen palleista. On kyllä ihan normi kokoiset mutta vaikka olis isotkin niin tuskin haittaisi. Tosi kuva pitää niitä käsissä, ne tuntuu ihanalle sormissa, tuoksuu kivalle ja tosiaan takaa päin osuu mukavasti pimpalle.

Vierailija
16/36 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/36 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi pienet kivekset. Olen rakastellut noin sadan naisen kanssa tähän ikään mennessä ja vain yksi nainen on tämän todennut ja silloinkin verraten niitä eksänsä kiveksiin ja jotka olivatkin kuulemma hirvittävän isot. Enpä uskoisi näillä kulkusilla olevan naisille juuri mitään merkitystä. Lapisa minulla on 4 joten sperman laatuunkaan se ei vaikuta!

Vierailija
18/36 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kivesten koko, enemmän spermaa. Taitaa olla totta. Lapsettomuustutkimuksessa otettiin tietysti monia spermanäytteitä. Aina lausunnossa sanottiin, että epätavallisen paljon spermaa (8-10 ml) ja kiveksistä, että toimivat hyvin ja ovat huomattavan isot. Ja siittiöt liikkuivat hyvin eikä ollut liikaa huonoja joukossa.

Kun sitten ensimmäinen lapsi saatiin lopulta alulle, niitä tulikin sitten solkenaan, kunnes tein vasektomian. Koskaan ei selvinnyt, miksi ensimäiset 6 vuotta olivat tuloksettomia.

Huoh. Valtaosa, siis 99% lastista tulee muualta kuin kulkusista.

Vierailija
19/36 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla usein takareidet mustelmilla kun takaapäin jyystän menemään, niin pallit paukkuu että huuto vaan kuuluu. On kuin moukarilla iskisi joulukinkun kylkeen.

Vierailija
20/36 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä vanhemmalla miehellä on tajuttoman suuret, käy samassa uimahallissa ja vaimon kanssa on annettu hänelle lempinimi Cocojambo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän