Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit 20-vuotiaasta, jolla ei ole koskaan ollut kavereita

Vierailija
26.06.2025 |

Mitä ajattelisit 20-vuotiaasta naisesta, joka on koko elämänsä ollut yksinäinen ja jolla ei ole koskaan ollut kavereita? Ei vapaa-ajalla tai missään koulussa eskarista lukioon. Ei siis oma valinta, on yrittänyt tutustua ihmisiin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittilukio, jämälukio vai böndelukio? Jälkimmäisen ymmärrän, muita en.

Vierailija
22/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että omituinen. Itse en ole mitenkään kovin sosiaalinen ja muutenkin ollut aika huono kaveri kun kotoa en oppinut miten ihmisten kanssa ollaan. Ja silti oli koko kouluajan tiivis kaveriporukka. 

Tää on minusta aika jännää, että monilla tosi introverteilla ja omissa oloissaan viihtyvillä on kuitenkin se oma kaveriporukkansa, joita tapaa silloin harvoin, kun haluaa olla ihmisten seurassa. Mutta esim. minulla, joka olen kuitenkin kohtalaisen sosiaalinen, ei ole koskaan ollut pidempiaikaisia kavereita. Kun se tilanne, jossa ihmiseen olen tutustunut, on ohi, emme enää tapaa, ja kaikki yhteydenpito on 100% minun aktiivisuuteni varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii vielä. Mutta jos haluaa tilanteen muuttuvan niin pitää itsekin olla aktiivinen ja käydä paikoissa joissa niitä mahdollisia kavereita voi tavata.

Vierailija
24/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 

N1986

Vierailija
25/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä 

N1986

Kuin on voinut elää melkein kaks'tuhatta vuotta? Oletko sukua Nooalle ja Metusalemille?

Vierailija
26/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että omituinen. Itse en ole mitenkään kovin sosiaalinen ja muutenkin ollut aika huono kaveri kun kotoa en oppinut miten ihmisten kanssa ollaan. Ja silti oli koko kouluajan tiivis kaveriporukka. 

Tää on minusta aika jännää, että monilla tosi introverteilla ja omissa oloissaan viihtyvillä on kuitenkin se oma kaveriporukkansa, joita tapaa silloin harvoin, kun haluaa olla ihmisten seurassa. Mutta esim. minulla, joka olen kuitenkin kohtalaisen sosiaalinen, ei ole koskaan ollut pidempiaikaisia kavereita. Kun se tilanne, jossa ihmiseen olen tutustunut, on ohi, emme enää tapaa, ja kaikki yhteydenpito on 100% minun aktiivisuuteni varassa.

Suomi on introverttien paratiisi, suomalaiset ekstrovertitkin on introverttejä esim. amerikkalaisella intro-ekstrojanalla. 

Eli Suomessa pärjää sosiaalisesti parhaiten, jos on introvertti. Ekstrovertit potee ulkopuolisuutta ja yksinäisyyttä herkästi tällaisessa kulttuuri-ilmapiirissä. 

Vierailija
27/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin hänelle mukavaa jatkoa, itsemyötätunnon taitoa ja sopivia ihmisiä vastaan elämänpolulla. Hänellä on elämä alussa. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme