Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkisihastukset

Vierailija
26.06.2025 |

Eli : keitä julkisuuden henkilöitä olette katsoneet "sillä silmällä".

Itselläni ainakin :

Ollessani ala-asteikäinem kundi olin kovin lääpälläni semmoiseen nuoreen näyttelijättäreen kuin Anna Chlumsky ( tuttu Tyttöni mun - leffoista). Muistan ihastuneeni erityisesti hänen hymyynsä. 

Sitten oli lyhyt vaihe, ettei kukaan julkisuuden hahmo kolahtanut.

Manuela Bosco oli kyllä aika Hot. 

Sitten erään tyttöbändin kosketinsoittaja, häneen tein myöhemmin aikuisiällä suhteellisen viatonta fyysistä tuttavuutta. 

Aikuisiällä Titanic - aikainen Kate Winslett. Vastaa omaa käsitystä liki täydellisestä naiskauneudesta. Pidän myös hänen puheäänestään. 

Halle Berry Monsters Ball - leffassa miellyttää myös silmää. Aika monta kertaa olen leikitellyt ajatuksella, että hänen olisi aikoinaan pitänyt olla ensimmäinen tumma naiseni. Eka tumma tosin muistutti jännästi häntä, sattumaa varmaan.

Mites teillä, ketkä ovat kolahtaneet? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Liisa Tilus.

Voi elämä ja ihme. Taisin olla 8-vuotias, kun tuli missiksi. Ja siitä lähtien... Ah!

Vierailija
2/3 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos listaisin tähän, jokainen mut tunteva tajuaisi, että käyn täällä. Mutta muusikkoja kaikki. Hyvä ääni on hoteinta ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos listaisin tähän, jokainen mut tunteva tajuaisi, että käyn täällä. Mutta muusikkoja kaikki. Hyvä ääni on hoteinta ikinä.

Mitä sitten? Sehän vaan todistaisi, että sun tututkin käyvät täällä.