Kääk! Helsinkiläiseltä hienostorouvalta loppuivat kauppareissulla kädet kesken - kuvat!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kaak-helsinkilaiselta-hienostorouv…
Syliin mahtui muun muassa pakkaus vessapaperia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt oli muutama ostos. Minä olen kantanut kaupasta 6 kassia ruokaa ja muuta tavaraa ja kuskannut ne polkupyörällä kotiin.
Mutta oletko sinä hienostorouva? Se lienee oleellinen asia käsien kesken loppumisessa.
Taattua laatujournalismia Panu Hörköltä puskakuvineen - vai oisko nämä otettu jonkun auton takana piilotellessa. Toki Töölössäkin vihreyttä piisaa ja Hörköllä on uudessa kamerassaan zoomausvaraa reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvat tekevät tärkeää työtä myös
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt oli muutama ostos. Minä olen kantanut kaupasta 6 kassia ruokaa ja muuta tavaraa ja kuskannut ne polkupyörällä kotiin.
Mutta oletko sinä hienostorouva? Se lienee oleellinen asia käsien kesken loppumisessa.
Jos kassissa oli 3ea leikkelettä niin sitten on hieno rouva.
Sinänsä kiintoisa aloitus, että tuli samalla päivitettyä kolmen muun turhan julkkiksen kuulumiset. Muuten olisin jäänyt ihan uutispimentoon.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, kuka tuo on.
Kenestä tahansa voi tulla Seiska-julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienostorouvalla luulisi olevan autonkuljettaja tai muu palvelija, joka hoitaa kantamisen. Vaikea kuvitella Krystle Carringtonia kantamassa vessapaperipakkausta.
Olipas aivan hirmuna tavaraa... NO EI OLLUT!
Onpa taas aloitusten pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin on kaulan ja leuan nahkaa kiristetty niin että seuraavan kerran jälkeen saattaa pillukarvat vilkkua dekolteesta.
Rouvahan näyttää ikäiseltä mutta itse tohtoria on kyllä kiristelty oudon näköiseksi.
Tohtori näytti friikiltä jo vuosikymmeniä sitten. Suomen oloissa outo hahmo silloin, ei ehkä enää nykyään kun vinosilmäisiätransuja ym.kummajaisia on kadunkulmissa ainakin stadissa.
Mä kannoin yhden sipulin kotiin asti. 💪 Eiks ookin Wau!?
Kiirettä on pitänyt..