Häät joihin ei kutsuta lapsia on suorastaan irvokkaat
Tälläinen kertoo itsekkyydestä ja koko häätapahtuman väärin ymmärtämisestä ja oikeastaan häpäisystä.
Kommentit (86)
Kukaan ei halua niitä sinun rumia kuolaavia kiljuvia idioottikakaroitasi mihinkään. Koita kestää tosiasiat.
Onhan se aika kornia. Häät pitäisi olla merkki siitä että tässä nyt suvut yhdistyy ja perustetaan perhe.
..ilman lapsia ?
Sehän on mitä rakastavin tapa. Voi hyvällä omatunnolla sanoa, että en pääse, kun en saa lasta hoitoon, ja jäädä kotiin.
Ja oikeasti, ne on parin juhlat, kukin tekee miten haluaa. Niissä saa ja pitää olla itsekäs.
Minä en fyysisesti pysty saamaan lapsia. Miksi ihmeessä haluaisin omaan juhlapäivääni äänekkäitä muistutuksia siitä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika kornia. Häät pitäisi olla merkki siitä että tässä nyt suvut yhdistyy ja perustetaan perhe.
..ilman lapsia ?
Ei kaikki naimisiin menevät halua lapsia.
Tämän takia on niin paljon eroja
Liitto nähdään vain kahden ihmisen välisenä asiana ja kun se suhde ei enää miellytä jompaakumpaa niin erotaan. Ei väliä mitä ympärillä olevat kuten lapset siinä kokee.
Vierailija kirjoitti:
Minä en fyysisesti pysty saamaan lapsia. Miksi ihmeessä haluaisin omaan juhlapäivääni äänekkäitä muistutuksia siitä asiasta?
Mikä ihmeen SINUN juhlapäivä ?
Länsimaista hapatusta. Vanhukset ja lapset piiloon koska MINÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt sinunkaan ole.
Voi kamala, meidän häihin ei kutsuttu yhtään lasta eikä aikuista, kerrassaan kuvottavaa!
En kyllä menisi sellaisiin häihin. Kova ja kylmä tunnelma
Nykylapset eivät osaa käyttäytyä ja pilaavat pahimmassa tapauksessa koko häät. Yksissä lapsettomissa häissä oli kuitenkin kutsuttu sulhasen kummityttö, ja tämä prinsessamekkoinen tyttö marisi juhlapöydässä, kun Täällä ei ole mitään ohjelmaa lapsille!
Häntä varten olisi pitänyt järjestää kokonainen ohjelma. Että oli noloa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä menisi sellaisiin häihin. Kova ja kylmä tunnelma
Päinvastoin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt sinunkaan ole.
Se on suvun juhla. Ollut aina ja edelleen useimmissa kulttuureissa.
Häät ovat siirtymä aviopariksi, ja avioparin kuuluu lisääntyä ja tehdä lapsia. Se on avioliiton tarkoitus, simple as that. Siksi olisi hyvä, että hääjuhlassa on lapsia, tuore vihitty pari näkee, että tätä se tulevaisuus on. Lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Häät ovat siirtymä aviopariksi, ja avioparin kuuluu lisääntyä ja tehdä lapsia. Se on avioliiton tarkoitus, simple as that. Siksi olisi hyvä, että hääjuhlassa on lapsia, tuore vihitty pari näkee, että tätä se tulevaisuus on. Lapsia.
t. 30-luku soitteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt sinunkaan ole.
Se on suvun juhla. Ollut aina ja edelleen useimmissa kulttuureissa.
Sori vaan mutta kaikissa kulttuureissa hääpäivä on nimenomaan hääpärin juhla jossa juhlitaan hääparia. Teillä sekopääpiireissä varmaan on toisin.
Irvokasta on tuoda lapset katsomaan, kun aikuiset örveltää. Ei voisi kutsua mun puolelta juuri yhtään sukulaisia jos ne ei pääsisi, jotka vetävät pohjat ja ottavat oman pullon joka tapauksessa.
Meilläkin on lapsia, mutta en ottaisi heitä häihin vaikka kutsuttaisiin. Suomalaiset häät ovat niin tylsiä ja pitkäveteisiä että vaikeaa itsekin teeskennellä viihtyvänsä niissä.
Ei ole pakko sinunkaan mennä