Minkä asian kokemusasiantuntija sinä olisit?
Minä olisin alkoholistin läheinen; tytär, sisko ja puoliso.
Kommentit (118)
Miesten pettämisen asiantuntija. Paras oli, kun kaksi eri jätkää luuli samaan aikaan seurustelevansa minun kanssani.
Minä olisin painonpudotuksen ja tupakoinnin lopetuksen yhtä aikaa onnistuneesti tehtynä asiantuntija.
Muinoin Israelilaiset uhrasivat esikoisiaan, temppelin kulmakivelle- se oli se rituaalinen paikka.
Niin nytkin.
Esaun sanotaan olevan kuten filistealistenkin esi isä, se villi aasi.
Esau oli siis esikoinen, (Jaakob huijasi isältään esikoisosuuden) .
Gaza on kartalla Kulmakivi, kirjaimellisesti.
Gazan lapsia uhrataan.
Esikoista siis uhrataan tässä Gazan uhraamisessa uudelle "Temppelille".
Kaikki menee rituaalisesti siis "oikein ".
Jeesus kuitenkin esikoisena "hän oli kulmakiveksi tullut uuteen Temppeliin"- ei tuohon VT Temppeliin
Kristityt te ette voi puolustaa ja kannattaa Israelin tekemää uhrausta Gazassa!
Huostaanotto, itsemrha, perhesurma, ptsd...
Kuolleiden työkavereiden, erikoisalueena esimiehet.
Runkkaamisen. Siitä on todella vahva kokemus.
Onnellisuuden, varakkuuden ja elämästä nauttimisen asiantuntija.
Labia minoran lävistämisen ja venyttämisen #bodymodification
Miten (ilmeisen miellyttävä) ulkonäkö ja olemus vaikuttaa niin, että kukaan ei usko ongelmien suuruutta ja vakavuutta kun pyytää apua. Miten tulee kokonaan mitätöidyksi kun kukaan "avuntarjoaja" ei usko mitä heille sanoo. Ja miten tämän kohtelun jälkeen syrjäytyy niin perusteellisesti, ettei kukaan usko sitäkään mahdolliseksi. Tästä minulla on asiantuntemusta.
Aiheettomasti syytellyksi tullun.
Alkoi jo nuorella iällä. Jos tein kolttosia, en jäänyt koskaan kiinni, eikä minua ei epäilty näistä kolttosista. Kaveriden vanhemmatkin näkivät minut jonkinlaisena hunsvottina ilman mitään whatsoever aihetta. Minua on epälty ja syytelty kotiin soittamalla vaikka miksi. Köyhäksikin jo ala-asteella, vaikka oli keskiluokkaisesta kodista ja luokkavereissani oli kertaluokkaa köyhempiä. Koulumenestykseni piti olla huono kaverin opettajavanhempien näkemyksen mukaan, kunnes kirjoitin paremmin kuin kukaan kavereistani.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jo nuorella iällä. Jos tein kolttosia, en jäänyt koskaan kiinni, eikä minua ei epäilty näistä kolttosista. Kaveriden vanhemmatkin näkivät minut jonkinlaisena hunsvottina ilman mitään whatsoever aihetta. Minua on epälty ja syytelty kotiin soittamalla vaikka miksi. Köyhäksikin jo ala-asteella, vaikka oli keskiluokkaisesta kodista ja luokkavereissani oli kertaluokkaa köyhempiä. Koulumenestykseni piti olla huono kaverin opettajavanhempien näkemyksen mukaan, kunnes kirjoitin paremmin kuin kukaan kavereistani.
Kuka sinusta olisi noin kiinnostunut? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmiset elämän varrella ovat syytelleet kaikenlaisesta. Tuttavat, naapurit, opettajat, kavereiden vanhemmat, koulukaverit, esimerkiksi. Nuorempana on esimerkiksi eräään naapurin kakaran vanhemmat ovat soittaneet kotiini ja syytelleet kiusaamisesta. Täysin perätön syytös, jonka myöhemmin aiheettomaksi totesivatkin. Anteeksipyyntöä eivät soittaneet kotiini. Ilmeisesti minun olemuksessa on joku epäilyttävä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmiset elämän varrella ovat syytelleet kaikenlaisesta. Tuttavat, naapurit, opettajat, kavereiden vanhemmat, koulukaverit, esimerkiksi. Nuorempana on esimerkiksi eräään naapurin kakaran vanhemmat ovat soittaneet kotiini ja syytelleet kiusaamisesta. Täysin perätön syytös, jonka myöhemmin aiheettomaksi totesivatkin. Anteeksipyyntöä eivät soittaneet kotiini. Ilmeisesti minun olemuksessa on joku epäilyttävä piirre.
Olen saanut täysin aiheettomat potkutkin. Syyteltiin tapahtumasta työpaikalla, vaikka en ollut käynyt työpaikalla kahteen viikkoon. Minulla oli työsopimus jossa tarvi käydä työpaikalla vain harvoin.
Tumputuksesta voisin tietää eniten... Minkä nuorena oppii jne.
Kaljan ja makkaran nauttimisen.
Väärinymmärryksen. Huudan helposti, huono kuulo. Mutta en ole koskaan lyönyt edes läpsäissyt, en heittele esineitä tmv. Ääni on ruma, mutta en menekään karaokeihin tmv. Jotkut pelkää, on porttikieltoja ym.
Isokyrp*isyyden.