Minkä asian kokemusasiantuntija sinä olisit?
Minä olisin alkoholistin läheinen; tytär, sisko ja puoliso.
Kommentit (118)
Stalkkaamisen ja miten etenet siinä päämäärääsi.
Haaveilemisen, toivomisen, odottamisen ja miten selviät siitä kun ne ei tuota mitään tulosta.
Olen kokemusasiantuntija siinä, miltä tuntuu kun on ollut 25v naimisissa naisen kanssa jolla on hyvä iso pylly, pehmeä, lämmin, sileä iho ja ihana tuoksu 🤤
M43
Vierailija kirjoitti:
naisasiantuntija
M41
annan yhden ilmaisen vihjeen miehille: vältelkää suomalaisia naisia
M41
Selätin 2-tyypin diabeteksen ruokavaliolla joten tässä asiassa voisin toimia kokemusasiantuntijana.
Vierailija kirjoitti:
Olen asiantuntija siinä, että hoidan nykyään sairaita ihmisiä ja kun kirjoittelen täällä niin en ole ilkeä kenellekään.
Jotain mulukkua nyppii tääkin. 😆
Miksei kukaaan oo positiivisten asioiden asiantuntija?
Rakkaudettoman lapsuuden, kylmän etäisen ankaran kutittavan kasvatuksen saaneiden kokemuasiantuntijuus löytyy täältä.
Kovien elämänkokemusten: heitä jokin asia, niin katsotaan löytyykö se(kin) tältä "bucket list" iltäni
Kelan lomakkeiden täyttäjä; vammaistukea, kuntoutustukea, toimeentulotukea, kaikkea mahdollista sairauteen liittyvää, puolison ja lasten.
Ja nyt 3 vkoa sitten puolisoni kuoli, osa lapsista alaikäisiä, 18 v ja sen yli opiskelevat, hekin saavat vähän korvausta.
Mietimpä, mitä asioita vielä on, mistä en ole joutunut ottamaan selvää.
Jätetyksi tulemisen ja mitä niistä kaikista tulee seuraamaan koko lopulle elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyiden keksimisen
😅 mä liityn tähän leiriin myös, olen tässä niin hyvä että voisin alkaa myymään tekosyitä.
Sammuneen kapakkalöydön peräaukkoon laukeamisen.
Sen miten oma elämä rakennetaan erilaiseksi kuin mitä omassa suvussa on totuttu. Vaatii rajojen rikkomista, myös oman pään sisällä. Erittäin hyvä lopputulos, ajattelen elämästäni..!
Miten hoidetaan nolot, tylsät, eivoisvähempääkiinnostaa treffit tyylillä loppuun ja poistutaan paikalta näyttävästi.
Keski-iällä ikuisen laihduttamisen tuloksetta
Kokemusasiantuntijuuden kokemusasiantuntija.