Minkä asian kokemusasiantuntija sinä olisit?
Minä olisin alkoholistin läheinen; tytär, sisko ja puoliso.
Kommentit (118)
Kuinka pelata itsesi ulos suljetulta osastolta.
- toimii vain jos olet järjissäsi.
Kuinka työttömyys ei ole oma vika
Vierailija kirjoitti:
Selätin 2-tyypin diabeteksen ruokavaliolla joten tässä asiassa voisin toimia kokemusasiantuntijana.
Sitä ennen myös aiheutit sen itse ruokavaliollasi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta todella surullinen ketju! Niin moni on rakentanut tarinan itsestään epäonnistumisten, huonouden ja menettämisten ympärille. Ei sellaista kuvaa itsestään ja elämästään ole pakko kantaa mukanaan. Jokaisen elämään kuuluu myös jonkinlaista rakastetuksi tulemista ja onnistumista. Olisiko rohkeutta tutkia sellaista omaa itseä ja muokata tarinaa omasta itsestään vähän myönteismpään suuntaan..?
Lueppa kommentit uudelleen, siellähän on lähes joka kolmas myös positiivinen.
Tässä sen näkee miten sinä mäet nämä negatiivisena ja negatisoit itsedi kommentoimaan kärkkäästi ja negatiivisedti.
Itse olen lukenut näitä vähän väliä pitk7n iltaa naurussa suin ja ajattelen miten hauskasti monet keksii näitä. Harjoittele sinäkin positiivisuutta ja rentoa asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Väärään ihmiseen rakastumisen.
-Liityn tähän asiantuntijuuteen.
Miten katsoa toimettomana vierestä kun Suomessa on mahdollista saada lähihoitajatutkinto ilman että opettelee sanaakaan suomea eikä valmistuva oikein osaa mitään siellä töissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pelata itsesi ulos suljetulta osastolta.
- toimii vain jos olet järjissäsi.
No miten?
Sen,millä eri keinoilla lastensuojelu ja sotehlöstö hankkii "asiakkaita",harjoittaa tietourkintaa,väärentää todistusaineistoa, tuhoaa dokumentteja, mustamaalaa ihmisiä, harjoittaa tietoista potilaiden/perheiden vahingoittamista ja hoitovirheiden peittelyä, rikosten peittelyä, sisäpiiriläisten suojelua ja sitä rataa..Politiikka, pyrkyryys ja ahneus on sisällä sotessa hyvin vahvasti-älkää kuvitelko,että sieltä itään apua saa,jos ei ole varakas,erittäin hyvät sosiaaliset kontaktit ja verkostot, nauhurit tai todistajat mukava vastaanotoilla jne. Tämä on lähinnä teille vakava varoitus,köyhät yh:t tai esim. väkivallan uhreiksi joutuneet: älkää olko niin naiveja,että luulette olevan olemassa minkäänlaissta vaitiolovelvoitetta, tietosuojaa tai halua auttaa. Tilatkaa asiakirjanne paperisina arkistoista, tilatkaa lokit, vaatikaa perusteluita,vastauksia,selvityksiä,oikeutta! Muuten mikään ei muutu ja löydätte tilanteen edestänne,kuten on jo käynytkin. T. yli 20v. näiden asioiden kanssa tekemisissä ollut. Ps. Lasse Lehtonenkin on pallillaan vain ja ainoastaan korruption ansiosta, kuten lukuisat muutkin ennen häntä
Miten opetella tulkitsemaan tilanteita ja läsnäolevia ihmisiä, ennakoimaan ja muuttamaan omaa käytöstä tilanteen vaatimalla tavalla. Miten esim työelämässä tullaa toimeen haasteellisten ihmisten kanssa, miten heidät voitetaan puolelleen.
Suomalainen tiedustelu keskustelupalstoilla ja vapaa-ajalla
Syrjäytymisen ja kaiken yksinäisyyden, nyt jo liikkunut eteenpäin
No tännehän ei ole mitään ikärajaa joten säädyllisyyssyistä ei passaa kertoa
oon läheltä katsellut kuntapoliitikkojen ja virkamiesten korruptioo,ahneutta ja etujen kahmintaa. eli korruption paljastelu ja verkostojen paljastelu. eli selvitä verkostot somesta ja seuraa rahaliikennettä....tosiaan joku seiskan ilmiantaja salaa.. kurssi vois olla kans tekeillä...
Näin irrottaudut Pepsi Max addektiosta
Suomalaisten virkamiesten laittomuudet ja suhmuroinnit
Seksuaalinen ahdistelu suomalaisessa työelämässä
Mielipiteitä ei kysytty tässä ketjussa. Vastaa kysymykseen äläkä tule tänne moittimaa ja vähättelemään muiden kirjoituksia.