Onko 6 keksiä ja 2 korvapuustia ja pari lasia sokerilimsaa viikossa mielestäsi liikaa herkkuja?
Kommentit (64)
Kiva maksaa tälläisten herkuttelijoiden terveydenhuoltomenot 🤷
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole taipumusta ylipainoon, mutta tuolla määrällä jopa minä lihoisin. Pari pientä korvapuustia voisin ottaa, muut pois.
No mä taas en liho. Hädintuskin painan 50kg.
No jos minä söisin noin paljon herkkuja joka viikko, lihoisin varmasti tai olisin hieman pyöreä, vaikka liikun ja olen aktiivinen elämässäni. Mitä iloa keksit tuo? En ole koskaan itse kekseistä pitänyt, mutta pulla on kyllä ihan hyvää vaikkapa kahvin kanssa. Ainoa vaan, että pulla alkaa turvottaa ikävästi ja tulee paha olo.
Mun maailmassa on. Vaihtaisin 'ja' -sanan tilalle 'tai'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sokeri on liikaa, itse syön vain yhden konvehdin jouluaattona.
Eihä yksi rasia säily kymmeniä vuosia!!!!
En tietenkään itselleni osta rasiaa vaan lasten tai miehen rasiasta otan yhden.
Minä saan syödä tuon verran päivässä, enkä liho. No, limsaa en juo, mutta tänäänkin olen syönyt 4 pullaviipaletta ja yhden tuutin. Painoindeksi noin 19.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sitä rahaa palaa sinunlaisten ihmisten mt-vaivojen hoitomenoihin kuin ylipainosta johtuvien vaivojen menoihin. Ap ei edes maininnut painoaan, eli tuskin on sen puolesta terveydenhoidon asiakas.
Meillä päin tuota kutsutaan nimellä: hyvä alku!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän menoja muutamasta pullasta tulee?
Mielestäni ihan ok, jos ei ole tarkoitus laihduttaa.
Ei. Tuo on ihan kohtuullinen määrä kun sen jakaa koko viikolle.
Syön itse joka ilta 1-3 riviä Fazerin sinisestä levystä, ja mielestäni se on vähän. Ei paino-ongelmia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap lopetat välittömästi tuollaisen mässäilyn. Tuo on suorastaan sikamaista ja painat varmaan 200kg
Painan 62 kg :D
Kaikkea paskaa ihmiset kehoonsa työntävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa ihmiset kehoonsa työntävätkin.
Niinpä!
Palstalla tuntuu olevan ortorektikkoja, joille pari pullaa on hirveä terveysongelma. Eiköhän se oikea ongelma ole heidän oma joustamattomuutensa, sillä elämänasenteella sairastuu nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sokeri on liikaa, itse syön vain yhden konvehdin jouluaattona.
Oi, pyhimys!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole taipumusta ylipainoon, mutta tuolla määrällä jopa minä lihoisin. Pari pientä korvapuustia voisin ottaa, muut pois.
Jos ei ole taipumusta lihoa, niin ei tuolla määrällä myöskään liho. Eihän tuo ole viikkotasolla mitään!
Nimim. Kokemusta on, tosin mä en syö korvapuusteja vaan suklaata
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti on minun mielestä. Tänään olen syönyt palan täytekakkua, neljä keksiä, pullan, 11 konvehtia ja yhden tikkarin. Olen normaalipainoinen.
Kuulostaa meikäläiseltä. Mä vasta aloitin aamiaisella kolmella kermatuulihatulla, lisukkeena viikunahilloa ;-) Mutta ollaan lähdössä kesäretkelle, käydään ainakin yhdessä kahvilassa ja ehkä jopa syödään perinteisellä snägärillä. KÄÄK!
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tuntuu olevan ortorektikkoja, joille pari pullaa on hirveä terveysongelma. Eiköhän se oikea ongelma ole heidän oma joustamattomuutensa, sillä elämänasenteella sairastuu nopeammin.
Varmasti jotain edes ihan pientä ahdistushäiriötä on.
Tuolla määrällä viikossa ei kukaan liho, jos muuten syö terveellisesti.