Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 6 keksiä ja 2 korvapuustia ja pari lasia sokerilimsaa viikossa mielestäsi liikaa herkkuja?

Vierailija
25.06.2025 |

miten on?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekseille ja korvapuusteille rajoitukset mihin kellonaikaan niitä saa myydä.

Vierailija
62/64 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön paljon enemmän herkkuja. En yleensä syö pullia tai keksejä mutta suklaata menee viikossa n. 600g, karkkia n. 200g ja sipsejä n. 400g. Kokiksen juon zerona ja sitä menee monta pulloa, jos kaupassa ei oo zeroa niin saatan ostaa sokerillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön paljon enemmän herkkuja. En yleensä syö pullia tai keksejä mutta suklaata menee viikossa n. 600g, karkkia n. 200g ja sipsejä n. 400g. Kokiksen juon zerona ja sitä menee monta pulloa, jos kaupassa ei oo zeroa niin saatan ostaa sokerillista.

Miksi syöt noin paljon makeaa? Melkein kilo karkkia/suklaata viikossa..?

Vierailija
64/64 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt noin paljon makeaa? Melkein kilo karkkia/suklaata viikossa..?

Hyvä kysymys.... Mulla on syömisongelmia. Olin lapsena ja nuorena tosi alipainoinen ja mulle tuputettiin ruokaa ja herkkuja että saisin lisää painoa. Se on vaan jääny päälle. Mulla on vissiin joku energian imeytymishäiriö ku en vieläkään liho vaikka syön noin paljon herkkuja + kaikki normiruuat, viisi ateriaa päivässä. oon nyt 38 v 168 cm ja 50 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi