Daddydom Vaasassa!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Käykö tällainen vähän vanhempi nainen? Olen jo eläkkeellä ja harrastan kestävyysjuoksua.
N.69v.
AP:en kyllä etsi lenkki seuraa.mutta käy jos ymmärrät mitä etsitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö tällainen vähän vanhempi nainen? Olen jo eläkkeellä ja harrastan kestävyysjuoksua.
N.69v.
AP:en kyllä etsi lenkki seuraa.mutta käy jos ymmärrät mitä etsitään.
Ymmärsin, ymmärsitkö sinä, että täällä olisi tarjolla kurttu pillua ja persettä?
N.69v
Jos olet sama kun joka hoitelit minut viimmeksi niin sessio oli mahtava aftercare ihan täydellinen.olen paikalla vasta lauantaina.mikset kertonut et olet tulos.t:Viivi ps kato sähköpostia välillä.
Daddy dom kirjoitetaan erikseen. Naisseura on yhdyssana. Samoin lenkkiseura. Muitakin kirjoitusvirheitä oli. Et ole uskottava daddy dom, jos et osaa tuon vertaa kirjoittaa. Sinusta pitäisi huokua mielikuva, että olet fiksu. Muuten sinulla ei ole arvovaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Daddy dom kirjoitetaan erikseen. Naisseura on yhdyssana. Samoin lenkkiseura. Muitakin kirjoitusvirheitä oli. Et ole uskottava daddy dom, jos et osaa tuon vertaa kirjoittaa. Sinusta pitäisi huokua mielikuva, että olet fiksu. Muuten sinulla ei ole arvovaltaa.
Mistänäitäkielipoliisejaoikeinsikiää
Onko vielä sama paikka ja sähköposti käytössä t:jenni
N.69v.