Mikä lomakohde työttömälle?
Eli sain juuri potkut eikä ole kiire takaisin töihin. Haen toki töitä mutta senhän voi tehdä missä päin maailmaa tahansa. Nyt olisi sopivasti aika noin 3kk ajaksi muuttaa johonkin lämpimään ja edullisempaan maahan asustelemaan. Jonkin verran säästöjä on, mutta haluaisin ainakin asumisen (hostellit?) olevan aika edullisia. Aika paljon olen matkustellut, mutta jostain syystä pää lyö nyt tyhjää. Meksiko, Japani? Auttakaa. En poissulje Thaimaata ja Baliakaan, vaikka niissä olen käynytkin ja lentomatka on noihin kaikkiin maihin aika ärsyttävän pitkä. Toivon helppoutta lomallani. Vai onko se nyt sitten vaan se Espanja?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin maailmalla matkustaessahan ei lapsia ole juuri missään, kun voi pysytellä lapsivapaissa lomakohteissa. Vielä kun olisi lapsivapaita lentoja, etteivät kirkuvat kakarat lentokoneessa potkisi selkänojaa. Saisi nauttia oikein kunnolla.
Eikö sulla ole varaa yksityiskoneeseen tai bisnesluokkaan? Hostelleissa ja monissa hotelleissa myös k18-sääntö. Omia kämppiä voi myös varata itselleen ihan netistä. Myös monet matkakohteet on vain aikuisille ja parhaillaan olen Australiassa eikä täällä viinitilalta ole näkynyt yhtäkään lasta. Ei edes viininmaistelukierroksella. Kaikki ei käy niissä Suomi-baareissa Fuengirolassa.
En ole koskaan käynyt Fuengirolan Suomi-baareissa niin en tiedä. Onko niissä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin maailmalla matkustaessahan ei lapsia ole juuri missään, kun voi pysytellä lapsivapaissa lomakohteissa. Vielä kun olisi lapsivapaita lentoja, etteivät kirkuvat kakarat lentokoneessa potkisi selkänojaa. Saisi nauttia oikein kunnolla.
Eikö sulla ole varaa yksityiskoneeseen tai bisnesluokkaan? Hostelleissa ja monissa hotelleissa myös k18-sääntö. Omia kämppiä voi myös varata itselleen ihan netistä. Myös monet matkakohteet on vain aikuisille ja parhaillaan olen Australiassa eikä täällä viinitilalta ole näkynyt yhtäkään lasta. Ei edes viininmaistelukierroksella. Kaikki ei käy niissä Suomi-baareissa Fuengirolassa.
En ole koskaan käynyt Fuengirolan Suomi-baareissa niin en tiedä. Onko niissä lapsia?
Joku kirjoitti että niitä lapsia on kaikkialla
Ainakin Aasian reppureissaus on kaikkien koettava eli jos et oo tehnyt niin suosittelen! Hauskanpitoa, paratiisisaari- ja sadottain uusia matkaystäviä. Toki ap sanoi matkustelleensa aika paljon ja monen nuoren ensimmäiset matkustelut on nimenomaan parin kuukauden reppureissaus Aasiassa eli varmaan jo tuon tehnytkin. Eurooppa olisi lähellä, mutta sitten pitäisi mennä jonnekin Romanian syrjäisiin pikkukyliin jos haluaa ihan kokea elämyksiä. Jos haluaa vaan lojuta aurinkotuolissa niin mikä vain kohde käy. Mutta itse en siedä esimerkiksi turkkilaisia tai ranskalaisia niin niihin en nyt ainakaan menisi. Myös italialaiset ovat aika kieroja, joten jättäisin välistä ainakin turistikohteet.
Teen etätöitä 3 päivää viikossa. Pärjään ihan hyvin ja ehkä puolet ajasta oon ulkomailla ja puolet vuokramökillä. Tai ei minulla muuta taloa Suomessa olekkaan, tutun talo on tyhjillään ja maksan ainoastaan siellä ollessani vuokrakuluja 5€ päivä. Nettotulot mulla 1700€. Ruokaan menee 120€. Puhelinlasku 23€. En suostuisi ikinä asumaan missään kerrostalossa. Tartten rauhaa ja luontoa.