" Isän luona oli yötä joku Petra, eikä sillä ollut rintaliivejä"
Miten reagoisit, jos 5v lapsesi tulisi isänsä luota tällaisen informaation kanssa?
Kommentit (24)
että isillä on tyttöystävä vai että isin tyttöystävä ei käytä rintaliivejä ainakaan yöllä?
Kumpikin kuulostaa melko normaalilta näin äkkiseltään ajateltuna.
Ilmeisesti Petraa ei ole esitelty lapselle, ties mikä lumppu sekin oli. Että lapsen aikana pitää olla jotain naisia siellä, jotka eivät kuitenkaan ole tyttöystäviä. Hyi helvetti.
Vierailija:
että isillä on tyttöystävä vai että isin tyttöystävä ei käytä rintaliivejä ainakaan yöllä?Kumpikin kuulostaa melko normaalilta näin äkkiseltään ajateltuna.
voisin vain arvata, millainen narttu sielläkin on kutenut
Toisekseen ylipäätään hilluminen uusien mahdollisesti vaaihtuvien kumppanien kanssa tissit paljaana toisen lapsen ollessa paikalla on aika ikävää ja kolmanneksi saattaisin tuntea lievän mustasukkaisuuden pistoksen.
Ero- ja uusperheiden todellisuudesta en tiedä, mutta näin voisin kohdallani kuvitella.
Vierailija:
Miten reagoisit, jos 5v lapsesi tulisi isänsä luota tällaisen informaation kanssa?
Jos kerta on etävanhempi ja näkee lapset jokatoinenviikonloppu, niin onko se tissiliivitön misukka pakko just SILLOIN tuoda heiluttelemaan niitä daisoja. Ja vielä LASTEN silmien alle! Käsittämätön isä.
Onkohan siitä edes lapsen huoltajaksi, tommoinen voi vaarantaa kehityksenkin.
Lapset on rynnänneet ilman lupaa vaikka makkariin tai suihkuun, jossa Petra oli puolipukeissa. Tai sitten lapsi on kysynyt Petralta olisiko sillä rintsikoita joita saisi lainata (oikeesti, tiedän useammankin lapsen jotka syystä tai toisesta haluaa laittaa rintaliivejä kaulaansa roikkumaan, poikalapsia ovat!!!), ja Petra on sanonut että ei ole.
Kamalaahan se toki on, että ex-miehellä on uusi elämä :p
Ollaan exän kanssa hyvissä väleissä. Tyttö oli yllättänyt naisen suihkusta.
juu, tiedän... Ei kaikilla, minäkin seurustelen miehen kanssa jonka exä on niin sairaan mustasukkainen että minun pitää mennä piiloon jos exä ajaa ohi ja hän muuten ajaa monesti ohi.
Miksi pitää ex-ukkoja kytätä jos on erottu jo vuosia sitten?
Vierailija:
juu, tiedän... Ei kaikilla, minäkin seurustelen miehen kanssa jonka exä on niin sairaan mustasukkainen että minun pitää mennä piiloon jos exä ajaa ohi ja hän muuten ajaa monesti ohi.Miksi pitää ex-ukkoja kytätä jos on erottu jo vuosia sitten?
Mun exän nykyinen käyttää stringejä, ja poika selittii tohkeissaan, että XXX käyttää sellaisia pikkareita, joissa menee vain naru peppuun.... Mitä ihmeellisät noissa nyt on. Kun niillä exilläkin on oikeus parisuhteeseen ja oikeus jopa tutustuttaa omat lapsensa omalle naisystävälleen :O
Isän (ja toki äidinkin) uuden kumppanin täytyisi siis poistua omasta kodistaan siksi aikaa, kun lapsi tulee viikonloppuvierailulle? Tai jos onkin paikalla, pitää ainakin olla koko ajan täysissä pukeissa, omassa kodissaan?
Haloo...
eikä siellä kai sormuksia sentäs vielä ole vaihdettu. Ikävä kyllä sille ei voi mitään, vaikka isä haluaisi huoraa naida :(
Sitäpaitsi, toki uusi nainen esitellään lapselle ENNEN avioliittoa tai yhteenmuutoa. Tuskin Petraa on esitelty yläosattomissa, vaan lapsi on varmaan rynnännyt huoneeseen kesken pukemisen tmv.
Vierailija:
eikä siellä kai sormuksia sentäs vielä ole vaihdettu. Ikävä kyllä sille ei voi mitään, vaikka isä haluaisi huoraa naida :(
Enkä halua, että sillä on mitään tekemistä MINUN lasteni kanssa. Enkä ymmärrä sitä, miksi isä sallii sen tapahtuvan. Mutta aina hän on ollut sellainen itsekäs paska, yliseksuaalinen eläin, pallit johdattavat tietä eteenpäin.
Oletko itsekin huora, naikkonen, lutka, jos löydät uuden miehen (olet kenties jo löytänytkin, en tiedä)? Ja tietenkään et esittele uutta miestäsi lapsillesi...
Kannattaisi hakeutua hoitoon, kun et selvästikään ole päässyt erosta kovin hyvin yli. Olet varmaan niitä naisia jotka vakoilevat exäänsä ja tämän menemisiä vaikka erosta olisi jo kauan.
" Terve" asenteesi lastesi mahdollista uutta äitipuolta kohtaan ei tee hyvää myöskään lapsillesi.
Vierailija:
Enkä halua, että sillä on mitään tekemistä MINUN lasteni kanssa. Enkä ymmärrä sitä, miksi isä sallii sen tapahtuvan. Mutta aina hän on ollut sellainen itsekäs paska, yliseksuaalinen eläin, pallit johdattavat tietä eteenpäin.
Vierailija:
Enkä halua, että sillä on mitään tekemistä MINUN lasteni kanssa.
Ja lapsi kiinnitti huomiota liivittömyyteen riisuessa tai pukiessa?
a) lauta, eikä tarvitse liivejä b)nukkunu ilman liivejä. Mielestäni kumpikaan vaihtoehto ei ole paha. Parempi vaan, jos lapsesi oppii suhtautumaan vartaloon ja alastomuuteen osana normaalia elämää. Voithan tietysti aina keskustella asiasta lapsen isän kanssa, jos sinua epäilyttää.