Coopin tuotteet ihan hyviä. Mitä olet kokeillut ja mikä olisi arviosi siitä tuotteesta?
Coopin tuotteet ihan hyviä. Mitä olet kokeillut ja mikä olisi arviosi siitä tuotteesta?
Kommentit (89)
Salaattitarvikkeet just ostin tänään coopilta, hyvää tuli. Salaattijuustokuutiot oli yllättävän hyviä, ja rucola oli kanssa tosi hyvää. Joskus rucola on turhan voimakkaan makusta mutta ei ollut tuo coopin pussi lol Valmis porkkanaraaste kans kätevä kun on laiskalla päällä
Laitoin tossa yks päivä airfryerissä coopin lohen, ei valittamista. Ostan varmasti uudestaan, halvempi kun mitä oon yleensä ostanu
Coopin juustoraasteet ovat ihan ok. Aika vakio ostos, mikäli on tarve käyttää juustoraastetta. Coopin lasipurkissa myytävä majoneesi on myös ihan hyvää. Tuon valmistaja on Herkkumaa Oy. Itse en pidä Herkkumaan omasta majoneesistä, siinä on joku mauste mikä puskee läpi. Coopin tuotteessa tuota makua ei ole. Coopin salaattijuustokuutiot ovat aika mauttomia, eli vähän sellainen 50/50 tuote. Olivat muistaakseni valmistettu Tanskassa.
lohet, kreikan oliivit, salaattijuusto, proteiinivanilja-juomat
kaikki paisi lohi halvempia kuin muut tuoteryhmät mutta kaipa tuo coop hommaa totteensa samoista paikoista kuin muutkin, laitetaan vaan Coopin merkki päälle
ja se uusin
8 prosenttinen dry gin lonkku, 4 e, joku vastaava voi maksaa 4,59 e eli hard setzer, coopin lonkku oli aika hyvää
Coopin appelsiinimehua ostan usein. Mandariineja ostin kerran ja kerta jäi viimeiseksi - puolet sai heittää pois.
Vierailija kirjoitti:
Kauppiasko siellä kyselee?
En jaksa katsoa montako kertaa - TÄSSÄKIN - ketjussa on kerrottu, että Coop on ainoastaan S-ryhmän tuotemerkki eikä yhdessäkään S-kaupassa ole kauppiasta. Siinä ei ole edes osakkeenomistajia, on vain asikasomistajia. Johtaja on kyllä sangen hyväpalkkainen. Pikkukaupoissa on myymäläpäälliköt ja isoimmissa taitaa olla tavaratalojohtajia, mutta kaikki ovat palkallisia työntekijöitä, pääjohtajaa myöten.
Kerran maalla tarvittiin isompia pakastepusseja, mutta maaseudun S-marketissa oli vain Coop ZIp-pusseja. Vähän harmiteltiin ettei löytynyt amergrippeja, mutta sitten todettiinkin että nämähän on parempia. Tämä on ainoa hyvä kokemus, muut keskinkertaisia tai huonoja. Mielellään suosisi suomalaista mutta jos joku on parempi, niin sitten suositaan sitä.
Keneltä ja miten?
Minä kun en osuuttani myy.