Coopin tuotteet ihan hyviä. Mitä olet kokeillut ja mikä olisi arviosi siitä tuotteesta?
Coopin tuotteet ihan hyviä. Mitä olet kokeillut ja mikä olisi arviosi siitä tuotteesta?
Kommentit (41)
Oliivioljy litran pakkauksessa oli hyvä hinta/laatusuhde
Vierailija kirjoitti:
Änglamark Coop ihovoide. Laittakaa S-Markettiin Tampereella niitä taas ellei ole jo. Joku 26% prosenttiosuus kosteutuksessa on hyvä niistä voiteista, vartalolle, osa kai laittaa kasvoillekin. Hinta-laatu suhde ollut vielä ok. ÄLKÄÄ VIEKÖ SITÄ POIS. Muitakin prosentteja löytyy ja Änglamark tuotteita, saisi tulla kauppohin kokeiltavaksi.
Änglamarkilla oli hyvä ja halpa tuoksuton dödö. En tajua, miksi lopettivat sen.
Coop kondomit. Ei ikinä. Mielummin otan riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Änglamark Coop ihovoide. Laittakaa S-Markettiin Tampereella niitä taas ellei ole jo. Joku 26% prosenttiosuus kosteutuksessa on hyvä niistä voiteista, vartalolle, osa kai laittaa kasvoillekin. Hinta-laatu suhde ollut vielä ok. ÄLKÄÄ VIEKÖ SITÄ POIS. Muitakin prosentteja löytyy ja Änglamark tuotteita, saisi tulla kauppohin kokeiltavaksi.
Änglamarkilla oli hyvä ja halpa tuoksuton dödö. En tajua, miksi lopettivat sen.
Tokmannilla oli enemmän Ä tuotteita hyllyssä, ehkei kaikkia.
Serrano on tosi hyvä. Ja vaniljajäätelö. 1000x parempi kuin Ingmanin vaniljajäätelö.
Vierailija kirjoitti:
Coop tonnikalasäilykkeet on ainakin sieltä huonommasta päästä.
Tonnikala on ihan hirveää. Ostettiin, eikä pystytty syömään sitä, meni kissalle loput.
Eikä coop-tonnikala kelvannut kenellekään muullekaan, sillä se poistui meidän lähikaupan valikoimasta hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Coop tulee 10-20 vuoden sisällä ostamaan S-ryhmän.
Miten ostetaan osuuskauppa jos ei osakkaat halua osuuttaan myydä?
Vierailija kirjoitti:
Aika monta olen jo kokeillut ja kaikki ovat olleet syötäviä.
Luin, että "syövyttäviä" ja tykkäsin.
Gluteenittomat keksit maistuvat ihan sahanpurulle. Herkullisiakin tuotteita olisi olemassa, mutta ikävä kyllä niitä ei ole hyllyssä.
Ananassäilykkeet.
Xtralla sentään pari hyvää tuotetta, purkka ja kivennäisvesi
Kaikki Coopin tuotteet joita olen maistanut, on ollut ihan samaa tavaraa kuin 3 kertaa kalliimpi merkkituote.
Haloumi -juusto oli ihan ok, samoin Cheddar -sulatejuustoviipaleet, mutta Coopin pepperonisiivut olivat mauttomia verrattuna Snellmanin tai Kartanon vastaaviin pepperonituotteisiin.
Muuta kokemusta Coopista ei mulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Oliivioljy litran pakkauksessa oli hyvä hinta/laatusuhde
Tuskin on oliiviöljyä
Vierailija kirjoitti:
Coop tonnikalasäilykkeet on ainakin sieltä huonommasta päästä.
On se parempaa kuin Abba tonnikala, se maistuu ihan kloorille ja jotain ihme ruotoja aina täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Coopin tuotteet joita olen maistanut, on ollut ihan samaa tavaraa kuin 3 kertaa kalliimpi merkkituote.
Ei varmasti ole. Minkä ikäinen olet? Tupakoitko?
Ikä vaikuttaa makuaistiin ja tietenkin myös tupakointi
Coop on minulle lapsuudesta saakka tuttu kauppa, joten miellän Coop-tuotteet saman tyyppisiksi kuin K-kauppojen Pirkka-tuotteet tai S-kauppojen Rainbow-tuotteet. Eli kaupan omaa halpiskamaa, voi olla tuotteesta ja valmistusmaasta riippuen hyväkin.
Täyttää roskaa. Menty todellakin halpuutuksessa liian pitkälle. Jopa banaaneiksi valikoituu b-luokan tuotteet, pieniä ja selvästi kolhuja saaneita.
Jonkin verran tulee ostettua edullisen hinnan vuoksi. Nyt ostin mm. Coopin jäätelötuutteja, ei mikään ihmeellinen makukokemus mutta syöhän noita. Coop tomaattisäilykkeet, pastat ihan hyviä.
Sanottiin, että Coop on Rainbow uusissa vaatteissa ja maistamalla pystyi kyllä hyvin selvästi toteamaan, että näin ei todellakaan ole, kyseessä lähinnä Xtran tasoinen sarja.
Rainbow oli yleensä hyvä.
Hyviä Coop-tuotteita mm. pastat, valmiit pastakastikkeet (eri makuja), banaanit ja sardiinit (kahta eri makua).