Mä en löydä kirjastosta enää mitään hyvää luettavaa =(
Tykkään sekä romanttisista että jännittävistä, mieluiten yhdessä. Esim. Sandra Brownin ja Mary Higgin Clark tuotannot ovat ihan hyviä.
Pelkistä dekkareista en tykkää (tyyliin Henning Mankel) ja Cooksonin kirjat on liian imeliä...
Kommentit (12)
Seikkailua ja romantiikkaa, myös yleissivistäviä ja erittäin hyviä kirjoja!
He ovat mahtavia tietäjiä, sanot vain, mitä tykkää tlukea, niin johan tärppää..
Kannattaisko OIKEESTI kokeilla jotain sen oman comfort zonen ulkopuolelta? Vois tulla mukavia, uusia kokemuksia ehkä??
Kertoi laittomasta elinkaupasta. Oli tosi hyvä, suosittelen kaikille. Nora Robertsilta olen lainannut pari kirjaa enkä oikein syttynyt...
Mutta kiitos vinkeistä, näiden kanssa kirjastoon.
ap
Vierailija:
Kannattaisko OIKEESTI kokeilla jotain sen oman comfort zonen ulkopuolelta? Vois tulla mukavia, uusia kokemuksia ehkä??
ap
Vierailija:
Yksisilmäisyys kunniaan!
Jos tuosta nyt ap joskus haluaa ' jalostaa' lukemistoaan, on se helpompaa, kun harrastuneisuutta jo on. Ja jos ei halua, niin entä sitten. Kaikkien ei tarvitse tykätä kaikesta eikä tehdä kaikkea samalla tavalla.
siis ne Kay Scarpetat, jäin ihan koukkuun kun menin yhden lukemaan:)
Kevyttä, jännää ja koukuttavaa : )
Etenkin ne sen vanhemmat kirjat on tosi hyviä, muutamasta uudemmasta en tykännyt.
Elämänkerrat ovat yleensä ihan laatutavaraa, itse aloitin just Kuningatar Noorista kertovaa kirjaa. Ja lisää saa varattua kun vain tiedät mitä haluat. Kysy kirjastonhoitajilta vinkkejä, sitä varten he siellä ovat.