Ihan oikeastiko joku luulee, että suomalaisten kesälomat on pilalla sen vuoksi että Finnair on lakossa?
On kyllä harvinaisen mitäänsanomaton elämä, jos kesäloma pyörii lentokoneen tahdissa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? On paljon muitakin lentoyhtiöitä.
Niistä vaan ei hirveän moni lennä Suomeen.
Viimeksi vuonna 1995 lentokonetta käyttäneenä eipä haittaa lakkoilu.
Muuten ketuttaa tuo lakkoilu, jossa IAU yrittää lypsää koronan aikaan toteutumattomia palkankorotuksia, vaikka
on oikein sopimus ettei noita tulla kompensoimaan.
Ovat mielestään ylempänä muita palkansaajia ja olisi saatava isommat korotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai finski ole lakossa, lentäjät sai lisää liksaa puristettua että koneet kyllä lentää. Maapalvelut lakkoilee ja 7.7 pitäisi lähteä etelään, kai me itse kannetaan laukut koneeseen ja työnnetään kone irti terminaaliputkesta.
Mikä pakottaa lähteä etelään? Some?
Mistä ihmeestä tulee käsitys että ihmiset tekisi asioita pelkästään somen vuoksi? Minä en ole moneen vuoteen postannut yhdeltäkään reissulta yhtään mitään mihinkään someen, mutta nautin siitä kun näen uusia paikkoja, uudenlaisia maisemia tai saan maistella toisenlaisia ruokia kuin kotona. Ylipäätään kokea asioita. Mikään ei pakota, mutta nautin siitä.
Aika hedonistista paskaa, mitä sillä väliä jos ihmisiä kuolee lentomatkustamisen aiheuttamiin seuraamuksiin jos voin keittiössä ihailla roodokselta hankittua jääkaappimagneettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai finski ole lakossa, lentäjät sai lisää liksaa puristettua että koneet kyllä lentää. Maapalvelut lakkoilee ja 7.7 pitäisi lähteä etelään, kai me itse kannetaan laukut koneeseen ja työnnetään kone irti terminaaliputkesta.
Mikä pakottaa lähteä etelään? Some?
Mistä ihmeestä tulee käsitys että ihmiset tekisi asioita pelkästään somen vuoksi? Minä en ole moneen vuoteen postannut yhdeltäkään reissulta yhtään mitään mihinkään someen, mutta nautin siitä kun näen uusia paikkoja, uudenlaisia maisemia tai saan maistella toisenlaisia ruokia kuin kotona. Ylipäätään kokea asioita. Mikään ei pakota, mutta nautin siitä.
Aika hedonistista paskaa, mitä sillä väliä jos ihmisiä kuolee lentomatkustamisen aiheuttamiin seu
Aika kurjaa jos sun elämä on niin surkeaa ettet osaa nauttia mistään.
Mulle on sama vaikka Finnair menisi konkurssiin. En ole ikinä lentänyt minnekään. En omista myöskään Finnairin osakkeita.
Finnair peruu viimeisenä niitä lentoja, joita se voi uudelleen reitittää one world allianssi kumppaneidensa kanssa. Euroopassa tämä tarkoittaa, että kaikki Lontoon, Manchesterin, Barcelonan ja Madridin lennot on tarkoitus peruta viimeisenä.
Käytännössä jos asiakkaalla on vaikkapa lento Helsinki-Wien ostettuna, niin se uudelleen reititetään niin, että tulee välilasku joillain edellä mainituista kentistä. Sieltä lennon hoitaa maaliin sitten joko British Airways tai Iberia.
Eihän Finnair ole missään lakossa, mistä sellaista olet saanut päähäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Finnair ole lakossa
On, nämä ovat heinäkuun lakkopäivät: 2., 4., 7., 16., 18., 21. ja 23.7.2025.
Edelleenkään Finnair ei ole lakossa , miten ihminen voikin olla noin tietämätön.
Et ole käynyt koskaan yhtään missään. Tuo on vasta alku. Siihen päälle hotelli, ruoka jne.