Mistä tiedän onko miehellä tunteita toista kohtaan
Minusta tuntuu kauhealta kun edes mietin tätä, mutta minusta tuntuu välillä että mieheni pitää ystävänsä tyttöystävästä vähän liikaa. Se on lähinnä tunne, se miten he ovat yhdessä.
Mies on kutsunut muutaman kerran minua tämän naisen nimellä, se on myös minkälaisia valintoja hän tekee. Kerran erään riidan yhteydessä nostin asian esille ja mies kielsi kaiken.
Olemme puhuneet naimisiinmenosta, mutta tuntuu että mikään vakuuttelu ei minulle riitä. Vaan että jos tämä toinen nainen ei olisi parisuhteessa, mieheni olisi mielummin hänen kanssa.
Minulla on tapana olla hieman mustasukkainen, koska eräs exäni kavereista yritti minua, ja hän oli henkilö jota muuten katsosiin ylöspäin. On vähän mennyt luottamus miehiin.
Kommentit (100)
Toki voi olla niinkin, kuten moni täällä olettaa, että mies on ilkeyttään kutsunut väärällä nimellä. Tätä ei tosin tue mikään tämänhetkisessä kertomuksessa. Ap ei osoita mitään muita virheitä tai ilkeyksiä, ja itse toteaa, että hänelle ei riitä mikään määrä vakuuttelua.
VASTAUS LAINAUKSEEN:
Todellakin tukee ilkeyttä ja vähintään välinpitämättömyyttä se, ettei mies ota vastuuta käytöksestään eikä itse ole kauhuissaan, että on loukannut "rakastaan".
Joku ihmetteli, että parisuhteet eivät kestä, kun juostaan eikä jäädä kärsimään. Huhhuh. Parisuhteet eivät kestä tunne kylmyyden ja olemattomien tunnetaitojen ja puutteellisen empatian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tilanne täällä, paitsi mies ei kutsu muiden nimellä.
Mies on työreissulla, lähti lauantaina. Miehestä ei ole kuulunut mitään. Kysyi miksi ei ole kuulunut mitään ja vastasi "unohtu" "otin omaa aikaa" ja kysy miten esikoisella menee. Siinä se.
En voi olla miettimättä muuta, kuin että pettää, vähintään ajatuksen tasolla. Tuntuu kamalalta
Ajatuksen tasolla pettäminen ei ole pettämistä, ainakaan silloin, jos pitää nuo ajatukset itsellään. Eikä avaudu kohteelle tyyliin: Irmeli, olet upea nainen, jos tilanne olisi toinen niin sinut tässä ja nyt ottaisin
No kyllä se käytös on muuttunut, vaikka olisi ajatuksen tasolla. Hänestä on tullut ilkeä ja ennen lähtöä sanoi "en halua olla hyvä kumppani sulle"
Mies ei puhu, vaan suuttuu
Jos joku sanoo noin suoraan, ettei halua olla hyvä kumppani, kannattaa uskoa ja lähteä, ellei sitten ihan väkisin halua pilata elämäänsä kynnysmattona. Se ei ole mikään väärinkäsitys tai muu, se on ihan totta, koska Kukaan, joka haluaa olla hyvä kumppani, ei sano noin edes vihaisena.
Usein on niin, että jos mies on kiinnostunut jostain naisesta, hän puhuu siitä naisesta paljon. Siis enemmän kuin olisi luontevaa. Sitten kun kiinnostus syvenee, mies saattaa lakata kokonaan puhumasta kyseisestä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehelläsi voi olla tunteita jotain toista naista kohtaan. Se on ihan luonnollista, ihastumisen tunteita tulee ja menee riippumatta siitä onko parisuhteessa vai ei. Jos joku muuta väittää, on joko tunteeton psykopaatti tai valehtelee. Se on sitten miehestäsi kiinni miten asian kanssa elää. Jotkut osaavat käsitellä ihastumiset, toiset lähtevät säätämään ihastuksen kanssa.
Minä ihastuin viimeksi 20 vuotta sitten ja sitä kesti kymmenen vuotta. Joten en sanoisi, että kaikilla tulee ja menee ihastuksia, ainakaan jatkuvasti.
Ap, oleellinen kysymys on, rakastaako mies sinua ja onko hän hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken nähdäkseni hän rakastaa ja on hyvä kumppani. Ehkä paras joka on ollut ja olen ollut todella pitkässä suhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene naimisiin!
Kun toinen on hyvä, siinä ei ole tuollaista vääntöä. Miehesi on mulkku, jopa narsismi mahdollista. Sinä olet lapsuuskodissasi tottunut tyytymään liian vähään ja vääränlaiseen?
Ala etsiä omanarvontuntoasi. Rima sille tasolle, etä tuollaista ei siedetä. Ja koska tyyppi on jo tehnyt noin, on hän näyttänyt mikä on miehiään: tapaus, joka ei ole hyvä. Lapsena sinun oli pakko sietää ja toivoa, että tilanne paranee. Paraniko? Ei. Eikä parane tuokaan kuin vain vaihtamalla.
Kuuntele intuitiota! Sinun mielesi on jo kertonut sinulle kaiken, muttet halua uskoa sitä.
Mitä vi t tua? :D Ap epäilee että hänen miehensä on ihastunut toiseen, ja sinä diagnosoit miehellä mulkun luonteen ja narsismin?
Aina naurattaa miten vähällä täällä mies saa narsistin ja mulkun maineen. Ei tarvitse edes mitään tehdä niin mies on saatanasta seuraava. Tämän palstan "neuvoja" ei koskaan kannattaisi kuunnella, koska täällä sinkut katkerat akat yrittää sabotoida muiden naisten parisuhteita. Tämä katkeruus näkyy selvästi kirjoitustyylistä. Ei tarvitse olla fiksu tämän huomatakseen.
Lopettaisin suhteen. Jos sotkee nimet, niin kukas se on koko ajan mielessä?
Voihan tuossa hyvinkin olla jotain perää. Jos mies on ihastunut, olisi hyvä jos hän pystyisi myöntämään asian ja voisitte keskustella siitä. Ihastus ei välttämättä tarkoita, että mies haluaisi olla sen toisen kanssa mieluummin kuin sinun kanssasi. Mutta ehkäpä hän pelkää, että jättäisit hänet, eikä sen takia voi puhua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene naimisiin!
Kun toinen on hyvä, siinä ei ole tuollaista vääntöä. Miehesi on mulkku, jopa narsismi mahdollista. Sinä olet lapsuuskodissasi tottunut tyytymään liian vähään ja vääränlaiseen?
Ala etsiä omanarvontuntoasi. Rima sille tasolle, etä tuollaista ei siedetä. Ja koska tyyppi on jo tehnyt noin, on hän näyttänyt mikä on miehiään: tapaus, joka ei ole hyvä. Lapsena sinun oli pakko sietää ja toivoa, että tilanne paranee. Paraniko? Ei. Eikä parane tuokaan kuin vain vaihtamalla.
Kuuntele intuitiota! Sinun mielesi on jo kertonut sinulle kaiken, muttet halua uskoa sitä.
Samaa mieltä. En nyt leimaisi miestä narsistiksi tai mitään, mutta naimisiin en menisi.
Sinun pitää olla ap todella rakastunut ja kokea, että myös mies on rakastunut sinuun. Vasta sitten naimisiin. Nyt ei oikein tunnu siltä!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuossa hyvinkin olla jotain perää. Jos mies on ihastunut, olisi hyvä jos hän pystyisi myöntämään asian ja voisitte keskustella siitä. Ihastus ei välttämättä tarkoita, että mies haluaisi olla sen toisen kanssa mieluummin kuin sinun kanssasi. Mutta ehkäpä hän pelkää, että jättäisit hänet, eikä sen takia voi puhua siitä.
En tiedä mitä tekisin. Nainen on tuttu pitkän ajan takaa.
Voi olla että tosiaan haluaisin erota, mikään vähempi, kuin mitä itse annan ei riitä minulle.
mun kokemuksella nuo intuitiot on oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin. Nainen on tuttu pitkän ajan takaa.
Voi olla että tosiaan haluaisin erota, mikään vähempi, kuin mitä itse annan ei riitä minulle.
Entä jos omalle kohdallesi tulisi tilanne, että huomaisit olevasi vähän ihastunut johonkin ulkopuoliseen, mutta et kokisi sitä uhkaksi suhteelle. Tuskin ilahtuisit, jos mies haluaisi jättää sinut sen takia.
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään kakkos, tai oikeastaan vitos tai kutos, vaihtoehtoon, paremman puutteessa ja tunteet olisivat paljon vahvemmat, jos saisi sen kenestä oikeasti tykkää eniten.
...no sama koskee toki myös monia naisia
Itse en voisi olla suhteessa, jos en ole ykkönen miehelle. Jos mies miettii toista naista, mitä minä saan suhteelta? Mikä minun osa on? Pelkkä kotipiika? En tykkää elää valheessa. Mutta jokainen tyylillään. Jokainen itse määrittää, mikä itselle riittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi olla suhteessa, jos en ole ykkönen miehelle. Jos mies miettii toista naista, mitä minä saan suhteelta? Mikä minun osa on? Pelkkä kotipiika? En tykkää elää valheessa. Mutta jokainen tyylillään. Jokainen itse määrittää, mikä itselle riittää.
Hän sanoo aina että olen ykkönen ja on muutenkin todella huomioiva :/
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään kakkos, tai oikeastaan vitos tai kutos, vaihtoehtoon, paremman puutteessa ja tunteet olisivat paljon vahvemmat, jos saisi sen kenestä oikeasti tykkää eniten.
...no sama koskee toki myös monia naisia
Kestäisikö se kuolemaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken nähdäkseni hän rakastaa ja on hyvä kumppani. Ehkä paras joka on ollut ja olen ollut todella pitkässä suhteessa.
Ap
Sinulla on kyllä vääristynyt kuva rakkaudesta. Katso Youtubesta kanavaa Mental Healness.
Oletko koskaan ollut missään terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla on kyllä vääristynyt kuva rakkaudesta. Katso Youtubesta kanavaa Mental Healness.
Oletko koskaan ollut missään terapiassa?
Et ollenkaan tiedä minkälainen meidän suhde on muuten.
Tunnen mieheni sen verran hyvin, että näin kilometrien päästä, että hän oli ihastunut erääseen Katriin. Nykyään hän suhtautuu tähän ihan neutraalisti eli se meni ohi.