Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä on kyse kun miespuolinen kollega puhuu AINA vaimostaan?

Vierailija
24.06.2025 |

Eli siinähän se kysymys tulikin. Ei ole ollut kertaakaan, että olisin nähnyt tämän miespuolisen kollegan etteikö hän olisi maininnut vaimoaan. Ja nimenomaan puhuu vaimosta, ei käytä vaimon etunimeä.

Ja ei, en todellakaan ole ihastunut tähän kollegaan. Ihmettelen vain tätä asiaa. Olen tehnyt töitä noin 30 vuotta enkä ole kertaakaan törmännyt ihmiseen joka haluaisi puhua puolisostaan. Ainakaan tällä laajuudella. 

Itsellänikin on puoliso mutta minulla ei ole mitään tarvetta kertoa hänestä kollegoilleni, jollei nyt sitten ole tapahtunut jotain mainitsemisen arvoista.

Melkenpä tuli mieleen että onko tällä parilla kaikki ihan kunnossa. Että voiko vaimo olla joku mustasukkainen hirmua joka on vannottanut että minut pitää sitten mainita joka otteessa.

Esimerkkejä vaikkapa meidän lounaskeskusteluissa: Minä: "vitsi kun on ollut helteistä". Kollega "joo, vaimokin sanoi että alkaa kuumuus riittää". Minä: "oi vitsi tää pasta on hyvää". Kollega: "meillä vaimo teki pastaa eilen ja oli tosi hyvää".

Olen alkanut tympääntynyt tähän kollegaan etten enää edes viitsi pyytää lounaalle. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se on aika rasittavaa missä tahansa. Yksi tubettaja ulkomailla mainitsee aina myös kumppaninsa ja itse asia katoaa välillä. No ainakin kaikki tietävät että ovat yhdessä.

Vierailija
2/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tota tasan yhden työkaveri naisen kanssa. Johtuu siitä että tää nainen on tosi flirtti. En halua antaa pienintäkään viitettä että kukaan muu kuin vaimo kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen tota tasan yhden työkaveri naisen kanssa. Johtuu siitä että tää nainen on tosi flirtti. En halua antaa pienintäkään viitettä että kukaan muu kuin vaimo kiinnostaisi.

Okei, ymmärrän. Mutta tämä työkaveri ei voi ajatelle että olisin flirtti, koska en ole. Ja ei milään pahalla, en olisi hänestä kiinnostunut vaikka hän olisi planeetan ainoa mies. Oma miesmakuni on toisenlainen, ja olen onnellisesti varattu tahollani. Ymmärtäisin tämän joten kuten jos olisin sinkku... 

Vierailija
4/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on   i n c e l   ja yrittää antaa itsestään mielikuvan naistenmiehestä.

Vierailija
5/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen elämä vain pyörii niin paljon vaimon ympärillä.

Itse ihmettelen kun yksi työkaveri, jonka tiedän olevan naimisissa, ei koskaan mainitse vaimoaan. Lapsistaan kyllä puhuu. En tiedä kokeeko hän vaimosta puhumisen jotenkin liian henkilökohtaiseksi vai mikä pointti siinä on.

Vierailija
6/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ymmärrän. Mutta tämä työkaveri ei voi ajatelle että olisin flirtti, koska en ole. Ja ei milään pahalla, en olisi hänestä kiinnostunut vaikka hän olisi planeetan ainoa mies. Oma miesmakuni on toisenlainen, ja olen onnellisesti varattu tahollani. Ymmärtäisin tämän joten kuten jos olisin sinkku... 

Oletko varma. Et ole itse tehnyt aloitetta vaikka syömään menosta?

Hakeudu seuraan jne. Olet analysoinut oman käytöksen todella tarkkaan tän miehen suhteen?

Vierailija
7/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on   i n c e l   ja yrittää antaa itsestään mielikuvan naistenmiehestä.

No ei ole, kun on naimisissa ja heillä on lapsikin, tosin aikuinen jo. 

Vierailija
8/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma. Et ole itse tehnyt aloitetta vaikka syömään menosta?

Hakeudu seuraan jne. Olet analysoinut oman käytöksen todella tarkkaan tän miehen suhteen?

Juu olen varma. Hän ehdottelee välillä yhteistä lounasta, ja välillä minä. 

Vierailija
9/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän on sellainen jolla ei ole omaa elämää tai mielipiteitä? Minä olen sellainen ja käännän puheen aina siihen että lapseni teki, tai mieheni sanoi

Vierailija
10/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän on sellainen jolla ei ole omaa elämää tai mielipiteitä? Minä olen sellainen ja käännän puheen aina siihen että lapseni teki, tai mieheni sanoi

Ahaa, tämä on hyvä näkökulma. Mutta myös aika surullinen sellainen. En osaa sanoa onko tästä kyse kollegani kohdalla, mutta mahdollisesti. Kiitos!

Vierailija
11/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitatko muuten itse keskustelut aina sanomalla "vitsi kun" ? 

Vierailija
12/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen naistyökaveri. Yleensä oli asia mikä tahansa niin vetää miehensä siihen. Ja olen itse nainen niin  tuskin kyse siitä että olisin flirtti tms. :D

Vierailija
13/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitatko muuten itse keskustelut aina sanomalla "vitsi kun" ? 

Haha, saatanpa muuten tehdäkin niin. Hyvä pointti :)

Vierailija
14/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä paljastus. 

Teen tuota samaa nais työkaverien kanssa ketä en halua panna.. Ne työkaverit ketä haluan panna eivät varmaan edes tiedä että olen naimisissa.

Vierailija
15/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuolinen tuttuni puhui myös usein vaimostaan, ja jossain vaiheessa selvisi, että vaimo on mies.

Vierailija
16/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, että tämä vaimo on hyvin rakas ja tärkeä henkilö tälle puhujalle. Aika herttaista

Vierailija
17/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä paljastus. 

Teen tuota samaa nais työkaverien kanssa ketä en halua panna.. Ne työkaverit ketä haluan panna eivät varmaan edes tiedä että olen naimisissa.

Että ihanko niin ovela olet, että kukaan muu ei varmasti kuule, kun puhut niiden naiskaverien kanssa? Jep jep taas.

Vierailija
18/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa elämää ei ole elämä oman perheen kanssa :D

Vierailija
19/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin itse kysyä, että onko vaimollasi nimeäkin?  Ja sitten joskus kysyä, kun mies taas mainitsee vaimonsa, että mitä sille Minnalle tms. kuuluukaan.

Vierailija
20/63 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaimo on sille tärkeä. Ehkä kuin äippä. Ota se huumorilla niin ei ärsytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan