Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: 42-vuotias Sari ja 24-vuotias Eemil saavat vauvan - voiko näin suuri ikäero enää toimia?

Vierailija
24.06.2025 |

Eemil, 24, ja Sari, 42, Unelmahäät-ohjelmasta tuttu pariskunta, odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Pari meni naimisiin kesällä 2024, ja heidän häitään seurattiin ohjelman 7. kaudella. Sari on kahden lapsen äiti aiemmasta suhteesta, ja Eemil on ottanut isäpuolen roolin. Nyt hänestä tulee myös biologinen isä. Parin 18 vuoden ikäero herätti aiemmin huomiota, mutta he itse vakuuttavat, että "ikä on vain numero".

Että ihan ensimmäinen lapsi ja heti 42-vuotiaalle äidille. Jälleen yksi esimerkki siitä, miten oma halu ajaa biologian, järjen ja lapsen edun ohi. 18 vuotta nuorempi poika, joka on juuri ja juuri ehtinyt ulos koulusta, tekee lapsen naiselle, jolla on jo kahden eri isän lapset. Mitä tapahtuu kun tämä "isä" on vielä kolmekymppinen ja äiti jo eläkkeellä? Ja taas lapsi saa kasvaa erikoisessa "uudelleenrakennetussa" perherakenteessa, koska "rakkaus voittaa kaiken".

Eihän se ole keltään pois jos Sari haluaa vielä kerran äidiksi -- mutta onko tämä todella lapsen paras lähtökohta elämään? Moni tuomitsee teinivanhemmat, mutta eikö tässä mennä toiseen ääripäähän yhtä huolestuttavalla tavalla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillai sivusta. Antin vaimo Kaia oli ihan jumalattoman kaunis nainen kun tapasivat. On edelleen ikäluokassaan todella kaunis.

Kaunista ikinä nähnytkään! 🤣

No on kyllä todella kaunis nainen.

Vierailija
62/65 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuma! 💪🏻💋

Näin toimisi jokainen nelikymppinen nainen joka vaan voisi 👍 

Niinpä. Jos tuon ikäisenä on sinkku, niin kannattaa pyrkiä nuorempaan eikä vanhempaan ukkoon. Olen 3-kymppinen ja 7 vuotta nuorempi on toistaiseksi suurin ikäero suhteessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hättää, mitä enemmän miehellä tulee ikää, sitä pienemmäksi ero heidän välillään käy, sillä vanhetessa naisten aivot ovat noin 4 vuotta nuoremmat kuin saman ikäisen miehen.

Vierailija
64/65 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa aviossa. Ikäero on ihan ok. Esikoispoikamme on minua 20 vuotta nuorempi. Olisi vaikea kuvitella, että olisin tuon ikäisen miehen kanssa. Tosin ikä on vain numeroita. Kuopuksen saimme perheeseemme, kun oltiin 40 ja 50 vuotiaita. 

Vierailija
65/65 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei toimisi? Ja mitä eukot poikaa säälittelette, jos hän on onnellinen ja ihan itse valintansa tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä