Tunnin pano
Riittääkö, vai vaatiiko enemmän aikaa? Ex-vaimon kanssa tuli kinaa, kun hänelle olisi vartti riittänyt, mutta minä olisin halunnut pidempään. Jos alkulämmittely kestää aina koko päivän, niin täytyyhän ihokosketukseenkin varata aikaa.
Kommentit (10)
Ei nykyään ole pankit oikein auki, että voisi tuntia panna rahaa tilille. Täytyy olla nopeampi.
Meillä kesti Tinder matchin kanssa ensitreffeillä yli 3h, jonka jälkeen nukuttiin ja sitten vielä pari tuntinen herättyämme.
Ah, mulle kelpais! Ja myös sellainen koko illan paneskelu. Että välillä pannaan, ja kohta taas uudelleen. N45
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään ole pankit oikein auki, että voisi tuntia panna rahaa tilille. Täytyy olla nopeampi.
Tilillepano on kyllä aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ah, mulle kelpais! Ja myös sellainen koko illan paneskelu. Että välillä pannaan, ja kohta taas uudelleen. N45
Tätä juuri hain avauksellani. Joku nainen arvostaa siis tätäkin👍. Ei vain osu kohdalle.
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin mullekin. Esim. Nyt heti.
Illalla kimppaillaan ja varmaan taas muutaman tunnin sessioksi menee.
Homoille on erikseen Petterin ajama Tunnin juna.
Vierailija kirjoitti:
Homoille on erikseen Petterin ajama Tunnin juna.
Petteri siis verurikuskina junan keulassa ja munattomana ei pysty nussimaan ketään. MOT
Mulle olisi kivaa vaihtelua. Melkein aina miehet tulee tosi äkkiä vaikka ei pitäisi olla sellaisia ongelmia. Jotkut kestää jopa 5 tai 10min mutta siihen se jää ja ne on harvassa. Nautin nykyään panosta niin paljon että ois niin ihanaa vaihtelua ku joku panis edes puoli tuntia tai tunnin.