Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnin pano

Vierailija
24.06.2025 |

Riittääkö, vai vaatiiko enemmän aikaa? Ex-vaimon kanssa tuli kinaa, kun hänelle olisi vartti riittänyt, mutta minä olisin halunnut pidempään. Jos alkulämmittely kestää aina koko päivän, niin täytyyhän ihokosketukseenkin  varata aikaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kivaa vaihtelua. Melkein aina miehet tulee tosi äkkiä vaikka ei pitäisi olla sellaisia ongelmia. Jotkut kestää jopa 5 tai 10min mutta siihen se jää ja ne on harvassa. Nautin nykyään panosta niin paljon että ois niin ihanaa vaihtelua ku joku panis edes puoli tuntia tai tunnin.

Vierailija
2/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole pankit oikein auki, että voisi tuntia panna rahaa tilille. Täytyy olla nopeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti Tinder matchin kanssa ensitreffeillä yli 3h, jonka jälkeen nukuttiin ja sitten vielä pari tuntinen herättyämme.

Vierailija
4/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mulle kelpais! Ja myös sellainen koko illan paneskelu. Että välillä pannaan, ja kohta taas uudelleen. N45

Vierailija
5/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään ole pankit oikein auki, että voisi tuntia panna rahaa tilille. Täytyy olla nopeampi.

Tilillepano on kyllä aivan eri asia.

Vierailija
6/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mulle kelpais! Ja myös sellainen koko illan paneskelu. Että välillä pannaan, ja kohta taas uudelleen. N45

Tätä juuri hain avauksellani. Joku nainen arvostaa siis tätäkin👍. Ei vain osu kohdalle.

T: Ap

Vierailija
7/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullekin. Esim. Nyt heti.

Vierailija
8/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kimppaillaan ja varmaan taas muutaman tunnin sessioksi menee. 

Vierailija
9/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoille on erikseen Petterin ajama Tunnin juna.

Vierailija
10/10 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoille on erikseen Petterin ajama Tunnin juna.

Petteri siis verurikuskina junan keulassa ja munattomana ei pysty nussimaan ketään. MOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi