Miksi on tunne, ettei henki kulje kunnolla?
Tänään on koko päivän ollut sellainen olo, niin kuin jotenkin ei henki kulkisi. Niin kuin keuhkot eivät jotenkin toimisi normaalisti. Mulla ei ole flunssaa enkä kärsi allergiastakaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän tupakoi?
Ihan satunnaisesti.
Sekin on tupakointia, ja tod näköisesti syy oireisiin. Sinulla voi olla kehittymässä esim keuhkoahtaumatautia , Copd.
Kehotan menemään lääkäriin ja lopettamaan edes satunnainen tupakointi.
Höpö höpö.
Mikä "höpö höpö"? Tupakointi ei ole vaaratonta/turvallista missään määrissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän tupakoi?
Ihan satunnaisesti.
Sekin on tupakointia, ja tod näköisesti syy oireisiin. Sinulla voi olla kehittymässä esim keuhkoahtaumatautia , Copd.
Höpö höpö.
Juu, moni muukaan asia ei ole vaaratonta, mutta teemme niitä silti. Siitä, että polttaa pikkusikarin uutenavuotena ja seuraavan juhannuksena, ei aiheuta ihmiselle keuhkoahtaumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän tupakoi?
Ihan satunnaisesti.
Höpö höpö.
Juu, moni muukaan asia ei ole vaaratonta, mutta teemme niitä silti. Siitä, että polttaa pikkusikar
"Satunnainen tupakointi" voi olla huomattavasti useammin tapahtuva. On " leveä" käsite.
""Satunnainen tupakointi" voi olla huomattavasti useammin tapahtuva. On " leveä" käsite."
Voi toki. Sitten ehkä kannattaa kysyä, mitä se tarkoittaa, ennen kuin ehdottaa keuhkoahtaumaa.
Vierailija kirjoitti:
""Satunnainen tupakointi" voi olla huomattavasti useammin tapahtuva. On " leveä" käsite."
Voi toki. Sitten ehkä kannattaa kysyä, mitä se tarkoittaa, ennen kuin ehdottaa keuhkoahtaumaa.
Taitaa olla herkkä aihe tämä sulle. Niin vaan on, että joidenkin keuhkot eivät kestä tupakointia lainkaan , ja sairastuvat vaikka polttaisivat tosi harvoin. Faktaa.
Onko lääkityksiä? Jotkut aiheuttaa lievää hengenahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla herkkä aihe tämä sulle. Niin vaan on, että joidenkin keuhkot eivät kestä tupakointia lainkaan , ja sairastuvat vaikka polttaisivat tosi harvoin. Faktaa.
En tiedä, miksi olisi herkkä, mutta jos joku ihminen sairastuu, kun tupakoi muutaman kerran vuodessa, syynä on joku muu tekijä kuin tupakka. Ei tupakka ole ainoa keuhkosairauksien aiheuttaja, vaikka toki erittäin yleinen. Jos nyt vielä haluat kertoa, että kyllä vain muutaman kerran vuodessa tapahtuvasta tupakoinnista saa keuhkoahtauman, niin laita joku linkki saatteeksi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkityksiä? Jotkut aiheuttaa lievää hengenahdistusta.
Ei ole säännöllistä lääkitystä.
Minulla on ollut sama tilanne kun olin töissä jossa oli hometta. sain vaurion mutta voin tehdä täyttä työaikaa vähemmällä vaatitasolla täydellä ansiolla. olen sote laitoksessa jossa tehtiin remonti. valtion töitä joten hyvä ja katava työterveyshuolto yksityiselä.llä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut sama tilanne kun olin töissä jossa oli hometta. sain vaurion mutta voin tehdä täyttä työaikaa vähemmällä vaatitasolla täydellä ansiolla. olen sote laitoksessa jossa tehtiin remonti. valtion töitä joten hyvä ja katava työterveyshuolto yksityiselä.llä
Mä siis teen töitä ulkona. Ainoastaan joku osa tauoista on tilassa, jossa mahdollisesti on hometta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä siis teen töitä ulkona. Ainoastaan joku osa tauoista on tilassa, jossa mahdollisesti on hometta.
Pääsisitkö valtiolle pihatöihin ? Siellä voisi lepuuttaa ja pitää taukoja rajattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis se legionella josta thl varoittaa.se nyt iski päähän ja tajuntaan kun mainittiin tauot ja lepuuttelu!jännä mistä asiat tulevat mielitajuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis se legionella josta thl varoittaa.se nyt iski päähän ja tajuntaan kun mainittiin tauot ja lepuuttelu!jännä mistä asiat tulevat mielitajuntaan!
Mä katoin ne oireet ja kyllä ne on sen verran rajut, että sen huomais. Kuumetta, ripulia/oksentelua nyt ainakin.
Rintaranka jumissa tekee mulla tuota. Kokeile kiertoliikkeitä. Keppijumppaa
Minulla tämä jatkuva sade ja matalapaine tekee tuon. Nyt jo viikkoja jatkunut taas:( Tänäänkin sammuin sohvalle rnkä meinaa herätä ollenkaan, kuumeinen ja huono olo