IS Nainen menetti hameensa Suomen valtiolle Nainen käytti hametta muuhunkin tarkoitukseen kuin pukeutumiseen.
Hamettaan toistuvasti anastusrikoksiin käyttänyt nainen menettää vaatekappaleensa valtiolle, Helsingin hovioikeus päätti tiistaina.
Hovioikeuden mukaan tämä oli tarpeellista uusien rikosten estämiseksi.
Asiassa ei ollut tullut ilmi seikkoja, joiden perusteella olisi voitu päätellä, että vastaaja jatkossa pidättäytyisi käyttämästä hametta anastusrikosten tekemiseen. Hameen tuomitseminen rikoksentekovälineenä valtiolle menetetyksi oli tämän vuoksi tarpeen uusien rikosten ehkäisemiseksi, hovioikeus kirjoitti.
Kommentit (75)
Hoi sieeee! valkolaine! Et sie saa viiä miu hamettaaaaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kela ei antaisi hameesee rahaa 500€/vuosi niin hameiden käyttö rikosvälineenä loppuisi.
Kela ei myönnä hamerahaa. Kuuluu täydentävään toimeentulotukeen, jota myöntää hyvinvointialueen sosiaalitoimi. Eli hamerahat saa sossusta.
Sieltäkö saa siis vaatia rahaa aivan mihin vaan ja sen saa jos kuuluu johonkin vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kela ei antaisi hameesee rahaa 500€/vuosi niin hameiden käyttö rikosvälineenä loppuisi.
Tässä ois muuten hyvä säästökohde. Hamerahan lakkautus.
Siis Kela antaa musta laisille HAMERAHAA, jolla he sitten varastavat elämänsä aikana tuhansien ja taas tuhansien edestä? Suomalaiset OVAT orjakansaa ja ansaitsevat kaiken mahdollisen paskan mikä tulee heitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä ottaa hametta pois, kun sossu maksaa uuden.
Miksi sossu maksaa sellaisen?
Kun lukee niistä tavaramääristä mitä nämä ovat sulloneet hameisiinsa, niin onhan sen täytynyt vaatia etukäteisharjoittelua. Hame itsessään lienee melko painava, ja sitten siihen lisätään monen kilon kuorma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias nainen oli itse tästä eri mieltä.
Nainen väitti, että käsintehty hame oli arvokas ja sen menettäminen oli hänen taloudellinen tilanteensa huomioon ottaen kohtuutonta. Nainen korosti, että hame oli tärkeä osa hänen identiteettiään. Hän piti hameen menettämistä häpeällisenä itselleen ja läheisilleen.
Nainen piti hameen menettämistä häpeällisenä itselleen ja läheisilleen. Jaa, varastaminen ei ollut sitten yhtään häpeällistä vai?
Varastaminen on Feijoille meriitti ja työnteko häpeä.
Toivottavasti naisella oli alushousut🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen väitti, että käsintehty hame oli arvokas ja sen menettäminen oli hänen taloudellinen tilanteensa huomioon ottaen kohtuutonta. Nainen korosti, että hame oli tärkeä osa hänen identiteettiään. Hän piti hameen menettämistä häpeällisenä itselleen ja läheisilleen.
Nainen piti hameen menettämistä häpeällisenä itselleen ja läheisilleen. Jaa, varastaminen ei ollut sitten yhtään häpeällistä vai?
Ei ole häpeällistä kun valkoihoisilta varastaa. Kuten valkoisten naisten tappaminenkaan niin paha. Rasismi on tätä.
Ei se hameen menettäminen mikään häpeä ole, hankkii uuden eikä tarvi olla pitkät hameet, voi olla pikkuhame (pitkä mutta ei samettia ja paksu). Niinhän ne vanhatkin joutuu keventämään hameitaan kun tulee ikää eikä jaksa kulkea isossa hameessa.
Naisen alaosa on saastainen ja se tarkoittaa sitä, että jos hameen alle laittaa tavaroita, nekin saastuu. Hameeseen varastajat ei mitään oikeita mus talais ia ole, vaan valemus tilaisia. Hyödyntävät vaan muka-kulttuuriaan valkolaisiin päin, oikeasti eivät tapoja noudata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeätkö itse työtäsi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naisella oli alushousut🤔
Olen ymmärtänyt etteivät suosi. Ehkei ole päältä riisuttu vaan vasta oikeudenkäynnin jälkeen täytyi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee niistä tavaramääristä mitä nämä ovat sulloneet hameisiinsa, niin onhan sen täytynyt vaatia etukäteisharjoittelua. Hame itsessään lienee melko painava, ja sitten siihen lisätään monen kilon kuorma.
No mitä luulet näiden tekevän koko lapsuuden? Käyvän koulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi hame on ongelma. tiedän et jotkut rehelliset romanit käyttää kapeaa ohutta hametta erottuakseen noista kriminaaleista. rikoshame pitäisi kieltää kauppa reissuilta. tilalle kapea pitkä hame.
Et tiedä yhtään mitään. Kukaan ei käytä kapeaa hametta erottuakseen "kriminaaleista". Kaikki romanit eivät vaan ole nuorena valinneet käyttää isoa hametta. Kapea hame vastaa lähinnä alusvaatetta. Kulkisitko sinä itse ulkona alusvaatteissasi?
Ja ei, en ole romani. Sen sijaan olen kyllä palkannut romanin töihin, eikä yksikään tavara ole hävinnyt työpaikalta ilman, etten olisi antanut siihen lupaa. Ei, vaikka isossa hameessa liikkuukin.
Hai, näin oooooon, Aarre-Vihtoriiiiii
Jos on perinyt pahat autismit ja adhd:t niin ei sitä opi. Pieni porukka ja keskenään pariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa nähty miten hame aukeaa edestä ja tavara katoaa sinne. Myös YouTube videoita miten hameeseen katoaa miesten takki. Marketissa. Ne kerjäläisiä esittävät myös varastavat niin männyt kuin korut kuin ne pahvimukit on varastettu. Et älkää nyt antako . Jos ette ihan älyä myös heidän maissa on sossut ja heillä on autot kuin pakettiautot kuin asuntoautot. Jos vähän vertaa suomiköyhään joilta on varastettu pyörä joka elää 500€ kk tuella eikä varasta . Antakaa suomiköyhälle. Idästä tulleet varastaa vaatteita kuivaushuoneilta kuin pesutuvilta kuin asunnoista. Kuin kaupoista. Miehet varastaa naisten talvitakkeja ja jopa kenkiä. Käytetyn vaatteen myynti kannattaa kun sen saa ilmaiseksi. Verotonta.
Totta joka sana. Nämä ulkkikset ja romaanit vedättää suomalaisia mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela ei myönnä hamerahaa. Kuuluu täydentävään toimeentulotukeen, jota myöntää hyvinvointialueen sosiaalitoimi. Eli hamerahat saa sossusta.
Sieltäkö saa siis vaatia rahaa aivan mihin vaan ja sen saa jos kuuluu johonkin vähemmistöön.
Se oli Haloska, joka ulvoi pressaksi tultuaan, että Suomesta tulee mallimaa vähemmistöille ja ulkkiksille.
Tulos onkin näkyvissä. Stana, kuka älytön sitäkin äänesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela ei anna kenenkään hameeseen tai muihinkaan vaatekappaleiden euroakaan rahaa. Perustoimeentulotuella olevat asiakkaat saavat ostaa perusosallaan mitä haluavat.
Romanit saavat eri summia eri puolella Suomea hametta varten tavallista suurempia menojen takia. Eli kyllä saavat erikseen rahaa tuohon ryöstelytyöasuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela ei anna kenellekään hamerahaa 500€/vuosi vaan summat on plajon pienempiä.
Kelan ei pitäisi antaa euroakaan mihinkään vaatteisiin!
Minä minä minun minä minä saan kyllä pölliä mutta minun hamettani ette vie!