Löytyykö alustalta nainen joka identifioituu milfiksi?
Kommentit (12)
Itse asiassa keväällä juuri päästin pukille yhden 19v pojan kun luulin että se on vanhempi. Sillä oli sitä ennen toooosi kova ja pitkällinen yritys.
Minusta on näin sanottu, ottanut kehuna.
Kinnostaisiko arvon milfejä aikusen miehen kanssa viestittäminen?
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kinnostaisiko arvon milfejä aikusen miehen kanssa viestittäminen?
T. Mies
Ihan vieraan kanssa en ole kiinnostunut viestittelemään.
Kaikki ovat vieraita, ennen kuin tutustutaan. Mutta ymmärrän.
Mä luulen että yksi nuori mies näki minut milffinä, joten kyllä taidan olla 😀 Päädyin siis panemaan minua 24 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että yksi nuori mies näki minut milffinä, joten kyllä taidan olla 😀 Päädyin siis panemaan minua 24 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Haluatko kertoa lisää? Varmasti hiveli itsetuntoa. Itse en ole enää nuori, mutta näen milfejä, joita haluaisin panna, kuten määritelmä kuuluu.
MILF on arvonimi jonka voi mies ja vain mies antaa naiselle, kukaan nainen ei voi sitä omia, eikä kukaan nainen voi sellaiseksi itseään korottaa. "Mother I'd Like to Fuck" on suomenkielellä: Synnyttänyt nainen jota haluaisin tuupata, taikka: Synnyttänyt nainen jota voisin tuupata.
Vierailija kirjoitti:
MILF on arvonimi jonka voi mies ja vain mies antaa naiselle, kukaan nainen ei voi sitä omia, eikä kukaan nainen voi sellaiseksi itseään korottaa. "Mother I'd Like to Fuck" on suomenkielellä: Synnyttänyt nainen jota haluaisin tuupata, taikka: Synnyttänyt nainen jota voisin tuupata.
Ei relevantti komentti tässä asiayhteydess. Toivottavasti määritelmät eivät rajoita elämääsi liikaa.
Rakastan naisia jotka tuntevat arvonsa.😘
No itse en ole ikinä ajatellut sellainen olevani vaikka aika ajoin sillä nimellä sanotaankin, ja nuoretkin, jopa oman vanhimman lapsen ikäisetkin yhä vaan käy kuumana. Olen 38.