Katto Kassinen tiistaisin, mitä mieltä?
Viime viikolla katsoin ensimmäisen kerran lasten kanssa Katto Kassisen (yleensä katson vain puolella silmällä kun laitan samalla ruokaa), ja olin kyllä järkyttynyt ohjelman tasosta! Jaksossa ei tehty mitään muuta kuin haukuttiin toista (Kassinen naljaili koko ajan sille pojalle), hajotettiin toisen kotia ja aiheutettiin vaikeuksia. Mitään hauskaa tai opettavaista ei ohjelmassa ollut, minulle jäi ainakin aika typertynyt olo että miksi sellaista pitää lapsille tehdä. En nyt ole sitä mieltä että jokaisessa ohjelmassa on oltava joku syvällinen opetus, mutta kai lastenohjelmasta pitäisi edes jäädä hyvä mieli!
Huomenna ei taatusti telkkari aukea ennen kuin Pikku Kakkonen alkaa, Kassinen on meillä nyt pannassa!
Kommentit (46)
Kyllä minä aikuisena ymmärrän mitä Katto Kassinen edustaa, mutta luuletko todella että ne pienet lapset joille pikku kakkonen on suunnattu sitä oikeasti ymmärtävät?
Ymmärrän kyllä sen näkökannan, että Kassinen edustaa meissä jokaisessa elävää " pikkupahista"
Mutta silläkin uhalla, etten nyt ole ollenkaan hieno, sivistynyt ja valveutunut syvien asioiden herkkä ymmärtäjä, niin on sanottava, etten voi koko Kassista sietää, ei voi mitään.
Oksennusreaktion minussa saavat jo aikaan kaikki hemmetin Animaaniset, ja Casper-kummitukset.
Ne ovat niin sairasta ja typerää lastenohjelmaa, että kyllä Kassinenkin on suorastaan loistavaa niihin verrattuna!
Mielestäni vain tuo sarja on todella surkea. Siinä ei mielestäni ole tavoitettu sitä mitä Lingrenin kirjassa on ollut. Meillä eivät muuten lapsetkaan tuosta ohjelmasta pidä, muita ohjelmia ei ole eteen tullut joista olisivat kieltäytyneet...
Mutta edelleenkään en usko että lapset tajuavat Kassisen olevan mikään mielikuvitushahmo ja pikkuveli tekee kaiken itse. En itsekään sitä tajunnut yhden jakson perusteella, enkä (toivottavasti) ole mikään vähä-älyinen.
Terveisin ap
VITTU KASSINEN ON PARAS ÄLKÄÄ HAUKKUKO!!! ette tajua mistään mitään vanhat kotkat
Peppihän on myös tosi tuhma ja käyttäytyy huonosti.
3-vuotias katsoi juuri alkuperäistä peppileffaa, ja koulukohdassa totei, että peppi oli opettajalle ilkeä - olin ihan yllättynyt, että 3-vuotias osasi tulkita sen Pepin hassun kohelluksen koulussa siten, että se oli opettajaan kohtaan ilkeää. LApset ovat fiksumpia kuin luulemme - kaikki aikuiset tällä palstalla näköjään eivätt ole....