Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko naisilla mitään naisten reissuja tai naisten keskinäisiä juttuja?
23.06.2025 |
En ole kuullut, että naiset lähtevät kaveriporukalla jonnekin harrastamaan jotain, ellei ole jokin joukkuelaji.
Tai että naiset lähtevät ulkomaille festareille isommalla porukalla.
Miehillä on kalastusporukoita, pyöräilyporukoita, metsästysporukoita, erilaisia harrastuskerhoja lukuisia, joissa ei paljoa naisi näy.
Naiset ovat keskenään kilpailuhakuisia ja draamaqueenaja. Siksi naisten keskinäiset kaveriporukkajutut eivät toimi.
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun kaverit! Kerran lähdin mukaan, kun vaativat! Aattelin, että pitkästä aikaa puhutaan yöhön ja syödään hyvin. paskan marjat niitä mun turinat ja poropihvit kiinnostaneet. Niillä oli jotain jätkiä siellä odottamassa.. Olisi ollut mullekin jokunen valittavana. YÖK.
Mua ei edes laskettelut tms kiinnostaneet, mutta sain mä viikon kulumaan ilman niitäkin aktiviteetteja. Sitä sain olla rauhassa ja käydä rafloissa syömässä, tehdä itse ruokia ja juoda viiniä jos huvitti, luin kirjoja, saunoin ja porekylvyssä ryppyseksi itteni lillusin - ihan yksin, kun muut oli miehissä. Onneksi ne harput usko, että piti ne panonsa muualla, että mä sain olla rauhassa.
Oli siitä ilosta hyötyäkin, että joku tai jotkut niistä äijistä maksoi meidänkin mökin kulutuksineen. Se oli outoa.