Onko naisilla mitään naisten reissuja tai naisten keskinäisiä juttuja?
En ole kuullut, että naiset lähtevät kaveriporukalla jonnekin harrastamaan jotain, ellei ole jokin joukkuelaji.
Tai että naiset lähtevät ulkomaille festareille isommalla porukalla.
Miehillä on kalastusporukoita, pyöräilyporukoita, metsästysporukoita, erilaisia harrastuskerhoja lukuisia, joissa ei paljoa naisi näy.
Naiset ovat keskenään kilpailuhakuisia ja draamaqueenaja. Siksi naisten keskinäiset kaveriporukkajutut eivät toimi.
Kommentit (42)
Mun naiskaveriporukassa on reissailtu ympäri Suomea. Joskus on kyllä miehet ja lapsetkin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten reissut" liittyvät aina panemiseen. Jos varattu niin vieraisiin miehiin.
Joo, me ainakin naisporukalla käydään vaan paneskelemassa eri kaupungeissa. Paneskellaan siellä, täällä ja tuolla. Ihan hulluna joka paikassa. Maalla, merellä ja ilmassa. Ihan vaan paneskellaan menemään. Mitäs me muutakaan.
Sama. Ihan hullua panemista aamusta iltaan kaikki naistenretket. Pitää pakata matkalaukullinen kumeja mukaan. Sitten vaan paneskellaan. Kaikissa asennoissa. Ihan hulluna.
Vierailija kirjoitti:
"Naisten reissut" liittyvät aina panemiseen. Jos varattu niin vieraisiin miehiin.
Tässä toinen syy varmaan siihen että ne eivät ole yhtä yleisiä: mustasukkaisuus miehiltä. Kuvitelmat että naisia kiinnostaa vain seksi eikä esim hauskat ajanvietteet, maisemat, paikat ja ruoka, jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin on tyttöjen saunailtoja ja risteilyjä. Perheellisiä suurin osa ollaan, niin kukaan ei halua useampia lomapäiviä kavereiden kanssa reissuun käyttää, vaan perheen kanssa.
Yleinen käsitys tuntuu olevan (en tiedä onko totta), että miehet tekevät pitempiä reissuja kavereittensa kanssa vaikka kuinka olisivat perheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
50% Suomalaisista Naisista on kotona eläviä paapattajia joille ei kelpaa mikään tekeminen
💡!
Vierailija kirjoitti:
Mökeillä ja ulkomaan matkoilla on käyty naisporukoilla. Jossain teattereissa ja museoissa käy pariskuntien lisäksi naisryhmiä, harvoin niissä näkee vastaavia miesryhmiä. Ap ei ole nähnyt näitä naisryhmiä, kun itse käy jossain muualla.
Naiset harrastaa kulttuuria, tanssia, käsitöitä, kirjapiirejä tms. tms.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Minä oon parin kaverini kanssa matkustettu junalla tai autolla kotimaassa eri paikkakunnilla kesäisin, reissu kestänyt 2-3 yötä. Nyt koronan jälkeen jäi reissaaminen ja mulla on tullut pari lastakin. Vasta nähtiin taas ja oltiin yhdessä muutama tunti. Sovittiin syksyllä uudestaan näkemiset.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Mie-heksi? Ilmankos teillä ei olekaan mitään käyttötarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta paneminen ei juurikaan kiinnosta. Palstajormat projisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie-heksi? Ilmankos teillä ei olekaan mitään käyttötarkoitusta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa harrastusryhmissä missä minä olen käynyt, on ollut enimmäkseen naisia. Ap on kyllä hiukan yksinkertainen. Miesten harrastusryhmissä ei näy naisia, koska naiset harrastavat eri lajeja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, me ainakin naisporukalla käydään vaan paneskelemassa eri kaupungeissa. Paneskellaan siellä, täällä ja tuolla. Ihan hulluna joka paikassa. Maalla, merellä ja ilmassa. Ihan vaan paneskellaan menemään. Mitäs me muutakaan.
Missäs päin te liikuskelette yleensä? Jos vaikka satuttais samoihin maisemiin samaan aikaan?
t. Monsterdick
Moni käy levillä akka porukassa, siellä on sitte omat salarakkaat odottamassa, sopivat aina tietyn ajan milloin ovat siellä. Ja tämä on kyllä tosi, tiedän monta naista ja miestä..
Ainakin omassa tuttavapiirissäni naiset käyvät porukassa esim teatterireissuilla ja kirjamessumatkoilla. Toki ihan normaaleilla matkoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs päin te liikuskelette yleensä? Jos vaikka satuttais samoihin maisemiin samaan aikaan?
t. Monsterdick
Kyllä meitä paneskelevia naisporukoita on kaikki Suomen kaupungit kesällä täynnä. Joka paikassahan me paneskellaan yhteisillä reissuilla aamusta iltaan. Hotelleissa, puistoissa, vessoissa, rannoilla, kesätapahtumissa, laitureilla, teltassa, laavulla, ravintolan takahuoneessa, markkinakojun takana, bändin bäkkärillä, torilla, kesäteatterissa. Joka paikassa vaan paneskellaan ja paneskellaan. Liity toki seuraan panemaan!
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei miehetkään siedä.
Aikoinaan itse päädyin Verkkoklinikan keskusteluihin, kun esikoinen oli haaveena. Siellä oli paljon samassa tilanteessa. vauva.fi palstalla oli oma ummehtunut ja kärkäs maineensa, etten täällä halunnut käydä keskusteluita. Elettiin meinaan herran vuotta 1998.
Siellä verkkoklinikalla sitten tutustuttin ja lapsia alkoi syntyä ja tavattiin ennen ja jälkeen lasten. Sitten lasten kanssa ja ilman. Oltin jo vaihdettu toiseenlaiseen formaatitin kuulumisten jaossa. Oliskohan silloin vielä ollut sen nelisenkymmentä tapausta mukana. Sittemmin vuodet ovat vieneet sinne ja tänne ja osa jäänyt porukasta pois ja osa näkee tuon tuosta. Teattaria, mökkireissuja, rafloja, museoreissuja käyty.... Lapset alkaa olla jo nuoria aikuisia, mutta me äidit vielä porskutetaan yhdessä.
Niin ja sitten mä kuulun mu sedän metsästysseuraan. Toisena naisena miesten joukossa.
Rikkailla on, lähtevät Ibizalle polttareihin ja babyshowerit on Helsingissä jahdilla
NI sit tavikset taas... Ei pääse sopuun siitä kuka maksaa mitäkin ja onko 25e liian halpa vai kallis majoitus / hlö jos vertailuna on 30 e/hlö. Ja se että porukan saisi kasaan, pitää vkl varata jo puoli vuotta ennakkoon ja silti iiris ja marjatta ilmottaa 3 pvä ennen matkaa että ei pääsekään kun miehen varvas murtui.
Mökeillä ja ulkomaan matkoilla on käyty naisporukoilla. Jossain teattereissa ja museoissa käy pariskuntien lisäksi naisryhmiä, harvoin niissä näkee vastaavia miesryhmiä. Ap ei ole nähnyt näitä naisryhmiä, kun itse käy jossain muualla.