Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2777)
EI hitto kun en voi sietää Tuurea petollisena. Minä minä minä minä minä minä minä...
Vierailija kirjoitti:
Teemu P. on just TurunPugin livessä käsi kantositeessä.
Mites nyt sujuu imurointi. Aina kun petolliset puhuu Teemusta näytetään hänet imuroimassa huonettaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tuure on piristävä. Jos tollasessa ohjelmassa olisi hiljaisia ihmisiä niin ei olisi viihdearvoa. Pitää olla just noita ärsyttäviä ihmisiä. Heidän persoona tekee ohjelmasta katsomisen arvoisen.
No tämä just ja hyvä ettei Annemarikaan ollut mikään hiljainen hissukka loppuun saakka vaan alkoi pelkata ihan tosissaan. Hauskaa kun pelaajat syttyy yhtäkkiä toimimaan. Osa uskollisista on vielä jäänyt aika sivuhahmoiksi, toivottavasti reipastuvat ottamaan kantaa ja heittelemään omia spekulaatioitaan.
Olen aina miettinyt, miksei petolliset (missään maassa, ainakaan niistä mitä olen nähnyt) ala häätämään porukkaa pois niiden aamupalahuoneen kuvien mukaan?
Toki niin, että petolliset ovat 'fiksusti suojassa' tiputusjärjestyksessä. Mutta jos siellä on ihmisten kuvat vaikka (esimerkki aakkosilla kuvattuna) ja petollisten kuvat esim. D, I, ja N, alkaisivat äänestää suoraan pois A, F, K, B, G, L, C, H, M tyyppisesti, jos kuvat olisi esim. ao. kaltaisesti seinällä 3 rivissä.
ABCDE
FGHIJ
KLMNO
Ja toki tuossa voisi hämätä ja hypätä jonkun yli jossain kohtaa/jos tietää että kilpi tmv. Mutta ideana se, että napsittaisiin väkeä pois 'järjestyksessä', tuo loisi paniikkia niihin joiden kuvat alkupäässä, toki petollisten arveltaisiin olevan 'häntäpäässä' mutta tuskin heti hoksattaisiin 'kaavaa' (menisi muutama päivä, sitten mietittäisiin onko sattumaa jne.) mutta tuossa muiden olisi vaikea saada kiinni petollisista, kun häätämisen syynä ei olisi mitään F oli epäillyt B:stä jne. vaan rallateltaisiin vaan kuvien järjestyksessä ulos porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korte vetää herneet nenään heti kun kaikki eivät toimi kuten sanelee. Eikö osaa hahmottaa kokonaisuutta, takertuu pikkuseikkoihin, joita ei itse ymmärrä tai vaivaudu edes ajattelemaan pidemmälle.
Välähtipä vihainen ilme kasvoilla kammiossa kun Viki esitti erimielisyytensä Essin murhaamisesta. Tainnut tottua päättämään kaikesta yksin.
Annimari on bosslady, saavat herrat Petolliset pitää varansa - vie potin yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jakso 5
Viki halusi murhata Saanan yön aikana, samoin Annimari, Tuure ehdotti Sergeyta mutta suostui heti muiden tahtoon vaikka olikin eri mieltä.
Oliko Saana kertonut kellekään epäilyistään keitä arveli petollisiksi. Ääneen kameran kuullen puhui hyvin niukasti vaikka kirjoittelikin vihkoonsa ja kertoi saaneensa kehuja älykkyydestään
Tuurea paljon syytetty mutta kyllähän Annimari näyttää olevan se joka petollisissa määrää. Ja suuttuu heti jos ei kaikki tee kuten sanoo. Liian tunteella mukana. Kun Joona puhui hänestä pyöreän pöydän jälkeen, miksi on edelleen mukana eikä äänestetty muuttui ilme kasvoilla vaikeaksi ja teennäiseksi. Siinäpä olis ollut hyvä merkki kehonkielen tulkitsijoille, ei vaan tainnut kukaan tajuta.
Siinä olisi nyt ollut vinkkiä ja vihjettä jos joku osaa lukea elekieltä. Tukalassa paikassa paljatuu helposti. katsotaan pystyykö Korte rauhoittamaan elehdintäänsä jatkossa ja pitämään pokkansa paremmin. Käsittääkseni Joona ei edes syyttänyt tai epäillyt häntä petollisuudesta vielä ja noin selkeä reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas erikoinen Petollisten yöllinen murhapalaveri. Annimarin mielestä ei voi äänestää Joonaa tai Teemua, koska ovat vahvasti Tuuren jäljillä, mutta ei ketään muutakaan muiden ehdottamaa koska eivät ole lainkaan hajulla Petollisista.
Nyt oli hyvää pelaamista kyllä Tuurelta, hyvin esiintyi ja analysoi paineen alla. Alkaa näyttää, että on kuitenkin petollisista paras taktiikka ja petollisia suojaava taktiikka. Nyt jos Tuure vaikka äänestettäisiin seuraavana, muut asukkaat alkaisivat miettiä keitä Tuure ei ole äänestänyt, koska olettavat ettei petollinen toista petollista äänestäisi, niin Vikihän olisi heti turvassa. Jos Viki menee pitkälle niin ei voi kuin ihmetellä joillekin osuvaa hyvää tuuria.
Tälleen minäkin tuosta ajattelin, että olisi vain eduksi Vikille tuo yksi ääni, vahvistaisi uskollisuuttaan jos Tuure paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jakso 5
Viki halusi murhata Saanan yön aikana, samoin Annimari, Tuure ehdotti Sergeyta mutta suostui heti muiden tahtoon vaikka olikin eri mieltä.
Oliko Saana kertonut kellekään epäilyistään keitä arveli petollisiksi. Ääneen kameran kuullen puhui hyvin niukasti vaikka kirjoittelikin vihkoonsa ja kertoi saaneensa kehuja älykkyydestään
Tuurea paljon syytetty mutta kyllähän Annimari näyttää olevan se joka petollisissa määrää. Ja suuttuu heti jos ei kaikki tee kuten sanoo. Liian tunteella mukana. Kun Joona puhui hänestä pyöreän pöydän jälkeen, miksi on edelleen mukana eikä äänestetty muuttui ilme kasvoilla vaikeaksi ja teennäiseksi. Siinäpä olis ollut hyvä merkki kehonkielen tulkitsijoille, ei vaan tainnut kukaan tajuta.
Siinä olisi nyt ollut vinkkiä ja vihjettä jos joku osaa lukea elekieltä
Missäs Essi oli, kehui jo alussa koulutuksensa avulla saavan selville vilpilliset
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kun ohjelmassa on persoonallisia ja ärsyttäviäkin ihmisiä. Ne tuo viihdearvoa. Harmi kun niitä tiputetaan. Sofia taisi olla samanlainen Farmi ohjelmassa.
Samaa mieltä. Aika hissukkamainen kuva Sofiasta jäänyt, ehkä vielä syttyy pelaamaan ja räiskyy kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Apua!! Ylläri ainaki mulle. Korte on laskelmoinut jo useamman äänestyksen eteenpäin ja ehdottaa Vikin pudottamista pois Petollisista. Oletin että ois vaan muiden peesaaja mutta hän onkin kova pelaaja
Vielä Vikin diesel ja loput hiljaiset uskolliset käyntiin niin saadaan kunnon skabat!
Olen alkanut jo epäillä, että onko ohjelma osin käsikirjoitettua. Siis siten, että keitä saa äänestää tms. En nimittäin ymmärrä miksi niin vähän on epäilty Tuurea. Hän pelaa hyvin samantyylisesti kuin aiemmalla kaudella nähty petollinen Janne Grönroos.
Onko toi Sofia vieläkään puhunut mitään? Eikö se herätä kenenkään epäilyksiä?
Tää Tuure show on ärsyttävä. Vie hapen muilta pelaajilta.Yök
Vierailija kirjoitti:
jakso 5
Tuurehan taisi itseasiassa olla ainoa jolle Saana enemmän puhui ajatuksistaan ja sanoi vielä luottavansa tähän. Saana ei ollutkaan niin kartalla kuin oletti
Nyt on vaikee veikata, kuka on 6. jakson murhattu.
Vierailija kirjoitti:
Olipas erikoinen Petollisten yöllinen murhapalaveri. Annimarin mielestä ei voi äänestää Joonaa tai Teemua, koska ovat vahvasti Tuuren jäljillä, mutta ei ketään muutakaan muiden ehdottamaa koska eivät ole lainkaan hajulla Petollisista.
Ois ollu ihan hyvä veto murhata joku Tuurea epäilleistä, sanoihan hän itsekin ettei se haittaisi. Eikä se välttämättä niin ois mennykään että olis vahvistanu epäilyksiä. Olis voinu kääntyä niinkin et Petolliset muka juoninu sen niin että kääntyisi epäilys toisaalle. Aikamoista spekulointia oli Saanankin murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jakso 5
Tuurea paljon syytetty mutta kyllähän Annimari näyttää olevan se joka petollisissa määrää. Ja suuttuu heti jos ei kaikki tee kuten sanoo. Liian tunteella mukana. Kun Joona puhui hänestä pyöreän pöydän jälkeen, miksi on edelleen mukana eikä äänestetty muuttui ilme kasvoilla vaikeaksi ja teennäiseksi. Siinäpä olis ollut hyvä merkki kehonkielen tulkitsijoille, ai vaan tainnut kukaan tajuta.
Vähän yllätyin kuinka topakka Annimari on petollisten palavereissa, jyrää kyl miehet mennen tullen. Sitten kun ovat uskollisten seurassa niin oikein herttainen ja hymyileväinen. Jokuhan puhui jo ujoksi ja araksi, että siksi hiljaisempi. Taitaa mennä monelle läpi.
Hyviä petollisia, hyvin pelanneet, tunteita herättävästi. Annimarilla ei ihan täydellinen pokka, alkaa nakella niskojaan ja heilautella tukkaa kun hermostuu. Jos pysyy coolina niin pääsee pitkälle kun ei oikein kukaan epäile. Tuurella sopivaa rauhoittumista, hyvää perustelua ja sopivasti hämmentämistä. Viki saisi herätä kans ja alkaa osallistua ettei ole pian ulkona. Hyvät valinnat petollisiksi, tykkään, jokainen pelaa eri tavalla.