Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 4 official

Vierailija
23.06.2025 |

Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa. 

Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (552)

Vierailija
441/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aahaa Annimari ehdotti Tuurelle Vikin pudottamista, sanoi että he kahdestaan voivat voittaa. Hiljainen hymytyttö alkoikin pelta täysillä.

Ex kilpaurheilijan kilpailuvietti heräsi!

Vierailija
442/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viki, uskollisen ei kannata kertoa kilvestään (jotta petolliset osuis siihen kilpeen) niin miks kerrot... :D

Tuohan oli vaan hyvä juttu. Nyt kun ketään ei ilmeisesti murhata tulevana yönä ja kaikki tietää Vikillä olleen kilven, häntä pidetään todennäköisemmin uskollisena, jonka kilpeen petollisten nuoli osui. Tosin tiedetään, että jollain toisellakin oli kilpi, mutta silti Vikin uskollisuuspisteet kasvoi muiden silmissä.

Miten niin hyvä juttu? Petollisetkin tiesi Vikin kilvestä, joten eivät olisi edes yrittäneet murhata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa kuka äänestettiin pois 4. jakson pöydässä?

Pia Penttala

Vierailija
444/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuurehan on aivan kuin joku hemmoteltu kiukutteleva lapsi supernanny-jaksoista. Penttalalle suupala tälläinen ranteiden pyörittelijä.

Sinne meni etsimään jotain muuta suupalaa :D

Vierailija
445/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annimari syöttää pikkuhiljaa Vikin nimeä Essille ja Villelle. Ovelaa ovelaa.

Vierailija
446/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annimari syöttää pikkuhiljaa Vikin nimeä Essille ja Villelle. Ovelaa ovelaa.

Annimari Villeä katsoen ja hymyillen leveästi: Mä huomasin kun me istutaan siinä kuunnellaan sitä Vikii et säkin katot mua siin niinku et okei... must tuntuu vaan et onks liikaa esitystä, Viki on  mokannu niin monta kertaa sellasii ninku  nimii et mä tiedän et se tietää ne... must tuntuu et se niinku tarkotuksella mokaa niit nimii..

Ville: Vikikin voi olla tosi taitava näyttelijä et ei tässä voi luottaa kehenkään

Vierailija
447/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin petollinen ni murhaisin Joonan yöllä

Vierailija
448/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kilven antaa toiselle? jos on jo pyöreässä pöydässä paljastanu että mulla on kilpi ni saako vielä sen jälkeen siirtää sen suojaamaan jotain toista pelaajaa?

Vierailija
449/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oisin petollinen ni murhaisin Joonan yöllä

Jos mä oisin petollinen, niin en murhasi. Hän on nyt epäilyksen alainen. Laittasin pois sen naisen jonka nimeä en edes muista. Yllättäen, Sergey ei ees ärsytä mua. Vikistä on tullut mun suosikki ja toivon, että pysys pelissä. Essistä pitäs päästä eroon, ärsytää se me uhkaaminen. Ja miksi ne ei kuuntele Ville, vaan meuhkaajia. 

Vierailija
450/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt Tuure on saanut Annemarin pauloihinsa, Viki ulos, vaikkakin Penttalan kustannuksella. En vain ymmärrä, miksi Viki pitää jo nyt ottaa maalitauluksi, kun peli vasta alussa. Tuure pelaa isosti, vähän kuin Janne viime kaudella, mutta en usko, että pääsee niin pitkälle.. hymyilevä hissukka A-M sen sijaan voi pötkiä pitkälle.

Jos ei jengillä mee hermo Turrukan suuna päänä olemiseen, niin on ihme. Varsinainen räpätäti. Sergey ja monet muut paljon fiksumpia. Toivottavasti Turrukka lentää ulos ennen kuin muut petolliset saa tietää hänen oleva petollinen. 

Vierailija
451/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on entinen jääkiekkoilija, Annimari entinen pika-aituri, Ringa entinen pituus- ja korkeushyppääjä. 

Heillä luulisi, että pää kestää ja keskittyminen säilyy. 

Ville on kansanedustaja

Vierailija
452/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa kuka äänestettiin pois 4. jakson pöydässä?

Pia Penttala

Kiitos, tämä oli hyvä uutinen. 

Vierailija
453/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on entinen jääkiekkoilija, Annimari entinen pika-aituri, Ringa entinen pituus- ja korkeushyppääjä. 

Heillä luulisi, että pää kestää ja keskittyminen säilyy. 

Ville on kansanedustaja

No mites toi muuttaa sen, että kerrottiin olevan entinen jääkiekkoilija??!

Vierailija
454/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on toi hattupää Sofia?

Vierailija
455/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on jonkun?

Vierailija
456/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Traitors voi kun toivoisin näkeväni muidenkin maiden kaudet. Nyt on vain katsottavissa suomi ja uk.

The Traitors Sarjaa on tehty ainakin USA ssa ja Australiassa. 

Vierailija
457/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi näsäviisas kersa Tuure äänestetään toivottavasti ulos asap. Helvetti miten rasittava neiti.  

Vierailija
458/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on toi hattupää Sofia?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/125a2006-e7d4-40f3-bddc-e92f923…

Vierailija
459/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika sanoi, että Youtubes ois ainakin joku kausi Australian Petollisia.

Vierailija
460/552 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa sairaan ärsyttävää olla tuolla aamiaisella ja koko ajan pitäis keskeyttää syöminen kun pitäisi nousta halaamaan noita tyyppejä 🙄 eikö ne voi sopia että heippaillaan vaan ovelta moimoit.