Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 4 official

Vierailija
23.06.2025 |

Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa. 

Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (552)

Vierailija
401/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismi mikä ikärasismi, pitäisi olla vähän kakaroilla käytöstapoja.

Vierailija
402/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mites niin? Oikeassahan Tuure oli Piia valehteli. Eikös nanny itse opeta lapsille ettei valehdella saa? Joo on peliä mut en vaan näe mitään pointtia valehtelulle, Tuure saa nyt turhaa mölyä niskaansa kuten pelurit aina samaa tuli Jannelle viimekaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuure on samanlainen hyperaktiivinen yli-innokas hörheltäjä kuin Mikko Silvennoinen TTK:ssa. Mikä noita homoja vaivaa että pitää aina tuoda itseään esiin ja olla minä minä minä. Kaikki jotka ovat jossain tosi TV kilpailuissa niin aina itkua, draamaa, sähellystä ja minä itse ensin. 

Niin on! Tuure on todella raskas. Mitä hän muuten tekee nykyään? Tubettaa ja mainostaa tyhjää tavaraa? Influensseri 🤭

Vierailija
404/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penttala kertoo, että hän ei ottanut itseensä Boeliuksen kommenteista. Kyse oli hänen mukaansa peliliikkeistä, joita Boelius teki petollisen roolissa.

En ole kokenut missään vaiheessa, että minua olisi millään tavalla ikäsyrjitty, Penttala sanoo.

Kun Penttala otti jaksossa myöhemmin esille Boeliuksen kommentit pyöreässä pöydässä, hän kertoo tehneensä sen omana peliliikkeenään.

Se oli ihan tahallinen näpäytys. Muistan, että ajattelin, että tällä pääsen näpäyttämään, kun Tuure pelaa tosi kovaa peliä ja on koko ajan vähän niin kuin niskan päällä.

Ohjelmassa nähtiin kuinka Penttala kuvaili kameralle tilanteen tuntuneen inhottavalta.

Jos olen sanonut, että on tuntunut pahalta, niin enemmänkin se on tuntunut pahalle pelillisesti, että ei saakeli nyt mua kohtaan hyökätään, miten saan katseet pois itsestäni. Se on ollut sen tyyppistä pahaa oloa, ei sitä, että joku tulee ja sanoo, miten

Vierailija
405/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö ihan oikein? Kaksi petollista käveli oven ohi jossa se avain oli paikallaan ?

paras piilo on näkyvällä paikalla

Vierailija
406/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vihdoin ohjelma, johon Niko Saarinen tai Esko Eerikäinen ei ole vielä osallistunut? 

Ei kai Eerikäinen juurikaan ole näihin Kisailuihin osallistunut? Ennemminkin juontajana toiminut ja hyväntekeväisyyteen varoja kerännyt. Olen julkkis päästäkää... -viidakossa oli ja Jeopardyssa voitti alkukarsintansa. Saarinen tainnut tuplatakin osallistumisensa eri sarjoissa, mut eipä haittaa sekään

Eerikäinen voitti Jepardissa alkueränsä, mutta semeissä oli jo selvästi aivan hönössä

Vierailija
407/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun nautin miten Pia Penttala sai kerrankin kuulla kunniansa. Hyvä, että on olemassa tollasia Tuure Boeliuksia, jotka vaan räiskyy menemään ja saa vähän itsevarmemmatkin tapauksen kyytiä.  Penttala jotenkin niin kaikkitietävä olemukseltaan, että hyvä häntäkin vähän tiputtaa pilvistä tänne tavallisten tallaajien joukkoon.

En tiedä miksi Pia eniten pahastui iän tuomisesta esille, mutta ehkäpä sitä 55-vuotiaana tuntee itsensä jo sen verran höperöksi että sattuu kun joku tuo tälläsen "totuuden" julki. 

Vierailija
408/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun nautin miten Pia Penttala sai kerrankin kuulla kunniansa. Hyvä, että on olemassa tollasia Tuure Boeliuksia, jotka vaan räiskyy menemään ja saa vähän itsevarmemmatkin tapauksen kyytiä.  Penttala jotenkin niin kaikkitietävä olemukseltaan, että hyvä häntäkin vähän tiputtaa pilvistä tänne tavallisten tallaajien joukkoon.

En tiedä miksi Pia eniten pahastui iän tuomisesta esille, mutta ehkäpä sitä 55-vuotiaana tuntee itsensä jo sen verran höperöksi että sattuu kun joku tuo tälläsen "totuuden" julki. 

Samaa mieltä katsokoon Pia peiliin, koko välikohtausta ei olis edes tapahtunut ellei Pia olis täysin turhaan valehdellut. 

Vierailija
409/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä katsokoon Pia peiliin, koko välikohtausta ei olis edes tapahtunut ellei Pia olis täysin turhaan valehdellut. 

Idiootti pissikset ei tajua koko pelin tarkoitusta 🤣🤣🙈🙈

Vierailija
410/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eikö tämä peli perustu valehtelulle? Eipä tuo Tuurekaan rehellinen ole ollut, silti tuo imitointi ja henkilökohtainen hyökkäys oli aliarvoista.

Vierailija
411/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole kokenut missään vaiheessa, että minua olisi millään tavalla ikäsyrjitty, Penttala sanoo."

Vierailija
412/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun Penttala otti jaksossa myöhemmin esille Boeliuksen kommentit pyöreässä pöydässä, hän kertoo tehneensä sen omana peliliikkeenään."

Vierailija
413/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli perustuu valehtelijoiden kiinni saamiseen ja Penttala jäi kiinni valehtelusta. 

Vierailija
414/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kenenkään iästä ei ole hyvä mainita mutta itse olen keski-ikäinen ja muisti alkaa jo jonkun verran pätkimään, työkaverini joka on yli 50 niin hän välillä voi 3 tai 4 kertaa sanoa saman jutun tai on täysin unohtanut mitä olen hänelle aiemmin sanonut, en tiedä sitten johtuuko vaihdevuosista tai stressistä tai mistä.

Vierailija
415/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kenenkään iästä ei ole hyvä mainita mutta itse olen keski-ikäinen ja muisti alkaa jo jonkun verran pätkimään, työkaverini joka on yli 50 niin hän välillä voi 3 tai 4 kertaa sanoa saman jutun tai on täysin unohtanut mitä olen hänelle aiemmin sanonut, en tiedä sitten johtuuko vaihdevuosista tai stressistä tai mistä.

Penttala selitti itse olevansa jo 55 ja että on muka muistin kanssa ongelmia että aiheuttaakohan se vaikeutta Peliin. Tuurehan sanoi ettei usko Pian selityksiä ja oikeassahan hän oli, Piahan itse kertoi kameralle päättäneensä valehdella tapahtumista. Ja nyt myöhemmin kertoi lehtihaastattelussa, että oli hänen peliliike alkaa pyöreässä pöydässä kuumottaa Tuurea koska halusi näpäyttää hyvin pelannutta ja niskan päällä ollutta kilpailijaa

Vierailija
416/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun Penttala otti jaksossa myöhemmin esille Boeliuksen kommentit pyöreässä pöydässä, hän kertoo tehneensä sen omana peliliikkeenään."

Kyllä kyseisen jakson nähneet, se ei ollut peliliike. Piia oli aidosti loukkaantunut ja tykitti takaisin. Jälkikäteen voi puhua muuta, kun ovat sovun tehneet. Mutta, kyllä Piialle tunteisiin meni, ja aivan oikeutetusti.

Vierailija
417/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdella saa, mutta ei varmaan ole järkevää oman pelin kannalta päättää valehdella asiasta, josta 4 muuta pelaajaa kertookin totuuden. Valheisiin saa ja pitää reagoida, turha itseä kun jää kiinni ja oma pelistrategia paljastuu huonoksi.

Vierailija
418/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahah palstavänkääjä tietää asiat paremmin kuin asianosaiset. Ei voi loukkaantua sellaisesta, mitä ei tapahtunut. Kyseisen jakson nähneet toki tietävät myös ettei Tuure syyttänyt Piaa vanhaksi eikä sen vuoksi muistamattomaksiu vaan nimnenomaan sanoi ettei usko sellaiseen.

Vierailija
419/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt litterointi tilanteessa, jossa istuvat paikalla Piian ja Joonan lisäksi Sergei, Pernilla, Ville, Mato. Ennenkuin Tuure tulee huoneeseen Piia puhuu Tuuresta.

Joona:  Tuure hyvä kun tulit, mulla oli kysymys: mitä.. mistä sä juttelit aamulla Sergein kaa täs kahestaan

Tuure: Sergei oli ainoa näistä viidestä ensimmäisen päivän tehtävän vastuuihmisistä, jonka kanssa mä en ollut keskustellut siitä oliko käyty keskustelua siitä, että joku niistä viidestä olisi voinut olla petollinen. Piia hyppäsi tästä... mä istuin Piian paikalla ja Piia hyppäsi: Tuure, mikä mieletön ajatus miten mä en oo voinu ajatella tällaista ja kirjoitin eilen paperille lappuun Sergei, mitä sinä muistat tästä 

Joona: mut mitä siis Sergei sanoi sulle

Tuure: Sergei sanoi mulle että tämmoista keskustelua on käyty

Joona: tottakai on käyty

Tuure: ja siitä syystä mulla on hyvin hyvin suuret syyt epäillä, että Piia valehteli minulle päin naamaa

Joona: juu

Tuure: ja mä en myöskään ajattele että Piia on niin tyhmä, mitä hän esittää tällä hetkellä. Onko sulla todella 55 vuotiaana...vai olikse 55... onks sul niin huono muisti et sä et muistanu sitä et tämmöstä keskustelua oli kuulemma käyty, kun Sergei sanoi et se oli ihan semmonen et se pomppi siellä se aihe 

Vierailija
420/552 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Siis joku ulkopuolinen tv: katsoja loukkaantunut niin pahasti kun Tuure sai Pian kiinni valehtelusta, että viikon tykittänyt haukkumiskommentteja eikä lopeta vaikka lehtihaastattelussa Pia kertoo ettei ollut ikärasismia eikä loukkaantunut mistään vaan kumpikin heistä vain pelasi. Kuten tietysti kuuluikin tehdä, kun olivat mukana pelissä.