Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 4 official

Vierailija
23.06.2025 |

Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa. 

Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (552)

Vierailija
381/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentalasta ja Pernillasta tuli ikävät fiilikset .Luulin toisinlaisiksi minkä kuvan saanut edellisistä ohjelmista mutta pelaaminen näköjään paljastaa enemmän oikeaa minää.

Vierailija
382/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""Höpönlöpöä. Piahan sanoi itse Tuurelle ettei ottanut henkilökohtaisesti vaan peli on peliä. Turha siellä on kotisohvalla alkaa draamailemaan ja puolestaloukkaantumaan, järkevät oikein toimivat ihmiset!""

Pia vaikuttaa kyllä pitkävihaiselta ihmiseltä, tuskin antoi anteeksi vaikka maireasti sitä vannoikin. Pia on muuten haukkunut ja maalittanut Tuurea selän takana useampaan otteeseen ja Tuure kommentoi Pian petollisuutta Pian ollessa paikalla. Tulee Selviytyjät -vibat ja Eve selän takana suolaam assa Aleksia, joka puolestaan puhui asiansa kaikkien edessä avoimesti.

Ei tarvikaan antaa anteeksi, mutta sopuun on hyvä taipua. 

Eli mielestäsi Pia valehteli myös tässä, vuolaasti vakuutteli maireasti hymyillen, että kaikki on annettu anteeksi, mutta ei siis ollutkaan. Aijjai.

Laiha sopu on parempi kuin lihava riita. Piia on fiksu aikuinen eikä halua käyttää aikaa jonkun huonokäytöksisen teinin kanssa jankkaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuure pyöreässä pöydässä suunnilleen: "oon ihan varma että Sari on uskollinen, ei mitään epäilystä."

Lause jonka joku petollinen on sanonut pöydässä lähes jokaisella UK tai Suomen petollisissa. Ja miten muka voit uskollisena aivan varma olla mistään? Huomenta...

No niinhän tuolla moni oikeasti uskollinenkin on sanonut, että on ihan varma, että Tuure on uskollinen. Samoja toteamuksia kuulee siis uskollistenkin suusta, että huomenta vaan...

Vierailija
384/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näissä jokaisessa ohjelmassa on yksi vassari tai demari.832

Missä on kerrottu kaikkien osallistujien puoluekannat? Aika vähän, jos on vain yksi vassari, silloinhan jotain muuta on paljon. Aika vinoutunutta. 

Vierailija
385/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on kerrottu kaikkien osallistujien puoluekannat? Aika vähän, jos on vain yksi vassari, silloinhan jotain muuta on paljon. Aika vinoutunutta. 

eiköhän kommentoija tarkoittanut kansanedustajia. jostain syystä demarit osallistuvat paljon, nyt myös vasemmistol,iiton edustajia näkynyt. ei kyse kaikkien osallistujien puoluekannoista

Vierailija
386/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuure pyöreässä pöydässä suunnilleen: "oon ihan varma että Sari on uskollinen, ei mitään epäilystä."

Lause jonka joku petollinen on sanonut pöydässä lähes jokaisella UK tai Suomen petollisissa. Ja miten muka voit uskollisena aivan varma olla mistään? Huomenta...

No niinhän tuolla moni oikeasti uskollinenkin on sanonut, että on ihan varma, että Tuure on uskollinen. Samoja toteamuksia kuulee siis uskollistenkin suusta, että huomenta vaan...

Sitäpaitsi siinä vaiheessa, kun Tuure sanoi olevansa varma Sarin uskollisuudesta, ei Tuure tiennyt keitä muut Petolliset ovat. Sehän selvisi vasta paljon myöhemmin .

Vierailija
387/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakso 3 Pian kommentit kameralle:

-Siinä sitten ne kahvit meinaskin mennä ensimmäistä kertaa väärään kurkkuun, kun aika aika, aika kovasti tuli sieltä Tuure

-hän on nyt lähes koko yön kirjottanut sepustuksia minusta, hänellä on nyt vedenpitävät todisteet ja hän käy niihin muutaman faktat läpi ja sen jälkeen tää homma on tässä ja mä olen petollinen. Mut samalla mä tajusin et tää vaalipuhe menee läpi muutamille

-jumankekka että se kyllä pistää miettimään ja välitön itseanalyysin paikka: mitä mä oon tehny, miten mä oon hoitanu tän, miten mä pystyn tästä menee eteenpäin, pitääkö mun nyt muuttua, pitääkö mun nyt hiljentyä

-siinä oli pari muutakin ketkä ei toki sitä avainta saanu, mä oon nyt ollu aivan liian iso nimi et mua halutaan vähäb ryhmässä varoa

-aivan paketti sekasin, ihan niin totaalisen sekasin kun vaan voi olla

-mun oma tunne ainakin oli vahvasti se, että porukka rupes vähä menee musta kauemmaks

-pöytään meno on tänään ihan tottakai paljon kuumottavampaa kuin eilen

Vierailija
388/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, fiksulta aikuiselta vaikuttaa. Päättää valehdella, jää kiinni, valehtelee uudestaan. Melko vainoharhaista analyysiä tältä omasta mielestään "isolta nimeltä". Ehkä se paine on tuolla se, joka saa käyttäytymään noin?

Vierailija
389/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miksi se Piiiiia valehteli, mikä taktiikka on päättää olla kertomatta totuutta tilanteesta jossa on useita muita henkilöitä, joista ainakin joku kertoo totuuden. 

Olettaisiko olevansa muita fiksumpi? Ajatteliko että valittu strategia esiintyä vanhuudenhöperönä(!) toimii? Kuvitteli pystyvänsä manipuloimaan jokaista muuta? Olisiko jopa oma erinomaisuuden tunne noussut päähän ja luuli hallitsevansa peliä? Luuleeko muuten ettei itsekseen puhutut jutut näy katsojille? 

Ainakaan kaikki eivät yritä ratsastaa vanhuusheppaa :D

Mato 70 vuotta, Ringa 59, Wallu ja Suski 52 & Ville 51 eivät lähteneet tekemään numeroa iästään.

Vierailija
390/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, fiksulta aikuiselta vaikuttaa. Päättää valehdella, jää kiinni, valehtelee uudestaan. Melko vainoharhaista analyysiä tältä omasta mielestään "isolta nimeltä". Ehkä se paine on tuolla se, joka saa käyttäytymään noin?

Pienet psykot tulilla terapeutilla.

Vierailija
391/552 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista keskustelua tämä: yksi jankuttaa samaa mantraa kymmenillä kommenteilla. Juu tajuttiin jo että vihaat Tuurea. Jos ei ole muuta kommentoitavaa niin kiitos hei. Äläkä tee taas uutta johon laitat alle -Eri

Outoa on, pitää väkisin yhtä haukkua. Oisko jotai homofobiaa taustalla ja ikärasismia, ketuttaa kun nuori ihminen sai vanhemman valheesta kiinni, en tiiä`?

Kiusaaja löytää aina oikeutuksen. Harva pystyy myöntämään, että nuoret onkin fiksuja ja nokkelia ja eteviä.

Vierailija
392/552 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, ihmiset ei tunne enää edes kansanedustajia, useamman kauden istuneitakaan. Pidin ihan yleissivistyksenä.

Vierailija
393/552 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä petollisissa että pirunpelissä avaimet olleet nyt merkittävässä roolissa.

Vierailija
394/552 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku sanoa mitä seksikästä tossa suklaassa on? Onko hän itse antanut itselleen ko. nimen?

Mistä tulee taiteilijanimesi Seksikäs-Suklaa?

Olin aikoinaan Valintatalon kassalla duunissa, kun eräs vanhempi nainen tuli sanomaan, että minun aikanani ei ollut tällaisia seksikkäitä suklaita ollenkaan. Se oli niin hauska kommentti, että jäi pyörimään mieleeni. Päätin, että se voisi olla hyvä taiteilijanimi. Tosin välillä hieman nolottaa, kun joku julkisella paikalla saattaa huutaa sillä nimellä. Mutta se pitää ottaa huumorilla, sillä sellaiseksi se on tarkoitettu.

Vierailija
395/552 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä petollisissa että pirunpelissä avaimet olleet nyt merkittävässä roolissa.

Ero vaan siinä, että petollisissa niitä ei viitsitä etsiä lainkaan ja pirunpelissä moni keskittyy vaan avainten löytämiseen. 

Vierailija
396/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttala kertoo, että hän ei ottanut itseensä Boeliuksen kommenteista. Kyse oli hänen mukaansa peliliikkeistä, joita Boelius teki petollisen roolissa.

En ole kokenut missään vaiheessa, että minua olisi millään tavalla ikäsyrjitty, Penttala sanoo.

Kun Penttala otti jaksossa myöhemmin esille Boeliuksen kommentit pyöreässä pöydässä, hän kertoo tehneensä sen omana peliliikkeenään.

Se oli ihan tahallinen näpäytys. Muistan, että ajattelin, että tällä pääsen näpäyttämään, kun Tuure pelaa tosi kovaa peliä ja on koko ajan vähän niin kuin niskan päällä.

Ohjelmassa nähtiin kuinka Penttala kuvaili kameralle tilanteen tuntuneen inhottavalta.

Jos olen sanonut, että on tuntunut pahalta, niin enemmänkin se on tuntunut pahalle pelillisesti, että ei saakeli nyt mua kohtaan hyökätään, miten saan katseet pois itsestäni. Se on ollut sen tyyppistä pahaa oloa, ei sitä, että joku tulee ja sanoo, miten et pysty muistamaan.

Varmaan voinee lopettaa jankkaamisen Tuuren huonosta käytöksestä, kun itse Super Nannykin sanoo ettei se sitä ollut!

Vierailija
397/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vihdoin ohjelma, johon Niko Saarinen tai Esko Eerikäinen ei ole vielä osallistunut? 

Ei kai Eerikäinen juurikaan ole näihin Kisailuihin osallistunut? Ennemminkin juontajana toiminut ja hyväntekeväisyyteen varoja kerännyt. Olen julkkis päästäkää... -viidakossa oli ja Jeopardyssa voitti alkukarsintansa. Saarinen tainnut tuplatakin osallistumisensa eri sarjoissa, mut eipä haittaa sekään

Vierailija
398/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut tuo suomen ruotsalainen homo juontaja haalia ohjelmaan mukaan homoja

oikein urakalla, jotenka peräkamarin poikia näkyy ohjelmassa ja ne on mitä sattuu.

Vierailija
399/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikein urakalla, jotenka peräkamarin poikia näkyy ohjelmassa ja ne on mitä sattuu.

Luuletko tosiaan, että ohjelman juontaja valitsee pelaajat?

Vierailija
400/552 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa tarkistaa mitä termi peräkammarin poika tarkoittaa.