Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (552)
Kun jakson tapahtumien vääristely ei onnistu, alkaa muiden kommentoijien haukkuminen ja käskyttäminen.
Kukapa olisi arvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt tuon jakson ja kelasin oikein kaksi kertaa kohtauksen, jossa väitetään Tuuren käyttäytyneen huonosti. Eihän se pitänytkään paikkaansa, haha, odotin jotain ihan muuta näiden kommenttien perusteella. Tuure paljasti kaikille, myös Piian ollessa paikalla, että tämä oli valehdellut kysyttäessä edellispäivän keskustelusta. Piia oli koettanut seivata valheensa väittämällä ettei vaan muistanut, josta Tuure tokaisi ettei 50-vuotiaalla vielä niin huono muisti ole ettei edellsipäivän tapahtumia muistaisi.
Ihan turhaa kohua ja hälinää olemattomista taas. Myöhemmin jaksossa Piia itse totesi ettei tilanteessa ollut kun Tuure halkusiu pyytää anteeksi. Piia oikein painotti, että peliä ei henkilökohtaista.
Aha. Olipa yllätys, että palstalla käydään jonkun kimppuun keksityillä jutuilla.
niinpä
Huvittava tuo demari, ihan tyypillinen sellainen.Puhetta riittää muttei oikeastaan sano mitään.Ihan samanlaisia ovat tuol eduskunnassakin, demarit.
Petolliset podcast
pelasti Tuuren maineen. Kehui Piiaa ja jäi/ palasi positiivinen mielikuva Tuuresta.
Tuure oli pelissä pelaaja.
Podcastissa Tuure haukottelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä siis tossa oli pahaa tai väärin, Tuurehan vaa toi esiin et Pia oli valehdellu ja viel Pian edessä et hän ois voinu toki kommentoida eikä vaan haukkua selän takana
Eipä siinä edes ääntä korotettu. Mielestäni noloa oli vaan, että Piia jäi kiinni valheesta
Kuinka monta samanlaista viestiä aiot kirjoittaa tästä kahden iin Piiasta?
Mä en taas jaksa kuunnella Essin pitkiä analyysejä. Hyvin tylsää...
Ai että Tuure on raskas. Luulee itsestään niin paljon. Sydämen sivistys loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks tämä Joona se Myyrästä tuttu jäbä, joka varsinkin tummahiuksisenä näyttää ihan Teemu Selänteen lehtolapselta? 😁
Myyrässä oli joo, mutta Teemu Selänteen lehtolapsen näköinen? :D Käsittämättömän kasvosokea ihminen täytyy olla, että päätyy sanomaan noin. Edes vitsinä.
Mä olen Tuuren tiennyt julkisuudessa niin kauan kun se on ollut... ehkä. Nyt vaan ekaa kertaa katson ohjelmaa, jossa se osallistuu. Onko se aina noin raskas? Järjetön tarve olla esillä ja poseerata. Käytöstavatkin niin ja näin.
Toisesta kammotuksesta toiseen, että olen yrittänyt Britti versiota katsella monesti, mutta niiden se kartanon nainen on kauhea. Siis se otsatukka sattuu jo omaa silmiiin kun sitä katsoo. Lisäksi niin vanhan ja ryppyisen nainen ei pitäisi meikata telkkariin sillä tavalla korpin mustalla, että juonteet imee kaiken kajalin. Varsinainen tupakkiräähkä koko muidu. Vähän sitä siinä näytetään, mutta aivan liikaa, että pystyisi seuraamaan. Useampaa kautta yrttänyt kattoa, jospa se ei olsi tässä niin pahan näköinen... ja kaikissa ihan samanlainen. Miksei se vaihda jo tyyliään? Miksi joku kuvittelee, että tuommoinen lenita airisto/kirsti pakkaas - tyyli sopii jollekin oikeasti, mssään ikinä?
En tiedä mitä täällä ollaan mieltä, mutta en jaksa tota Tuuren kohellusta. Miten ihmistä ei vaan jaksa:(
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä täällä ollaan mieltä, mutta en jaksa tota Tuuren kohellusta. Miten ihmistä ei vaan jaksa:(
Lisäksi todella törkeästi käyttäytyi Piaa kohtaan. Se ikä ja muistijuttu.
en pidä Piastakaan mutta ne Tuuren kommentit oli törkeitä ja asiattomia ja tarkoitettu loukkaamaan. Peliä joo mutta jokainen voi valita pelitapansa.
Ehkä Pia oli vaan hiukka sarkastinen Tuurea kohtaan sanoessaan ettei kukaan muu ollut keksinyt että petollisia olisi voinut olla heidän joukossa? Sitä voisi olla hankala paljastaa jälkeenpäin Tuurelle joka pelaa ja käyttäytyy aika naiivisti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että jokaiseen ketjuun, jossa keskustellaan tv-ohjelmasta, tullaan vinkumaan spoilereista? Aika harva katsoo tv:n tahtiin nykyään.
Oisko vaikka siksi, että haluaa keskustella ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuurehan on ihana, meni juttelemaan Piian kanssa ja pyysi anteeksi käytöstään tältä. Onhan noita nähty rääkyjiä ja tavaroiden heittelijöitä + kaikenlaisia syyttelijöitä, jotka eivät touhuaan pahoittele.
Hyvä että pyysi anteeksi, mutta vahinko tapahtui ja maine meni.
Eipä kuitenkaan heitellyt lasia ketään päin tai uhannut järjestävänsä potkut. Ei mene maine jos Petollisissa syyttää toista pelaajaa petolliseksi. Joku raja sentään :D
No, asian olisi voinut erilailla esittää. Eikä huutaa, mitä sylki suuhun kantaa, haukkua toisen pelaajan muistia, ikää ja todella teatraallisesti useamman pelaajan edessä. Eli nolasi Piian, kaikkien edessä. Järkevä ihminen ei toimi no
Joku kehotti katsomaan itse jaksot eikä uskomaan sokeasti kommentteihin. Hyvä. Piahan tuolla itse aiemmin otti esiin ikänsä ja siihen liittyvät muistiongelmat, sitten pätkässä, jossa puhuu yksin kameralle kertoo ettei aio totuudenmukaisesti paljastaakaan tapahtumia muille. Eli yritti valehdella, jäi kiinni. Yrittikö rakentaa etukäteen iästään ja muististaan pelastavaa tekosyytä jos näin kävisi. Hyvin vaikea kuvitella, että toinen lähes samanikäinen, Susanna käyttäisi ikäänsä tekosyynä millekään.
Jos joku toista pyrki tietoisesti nolaamaan niin Piahan se oli pyöreässä pöydässä ja katsokaapa se kohta uudelleen, siinä itse sanoo puhuneensa aiemmin iästään ja muististaan itse. Tilanteessa, jossa valehtelu paljastui, Tuure esittää asian niin ettei usko Pian ikäisen vielä unohtavan edellispäivän keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Piia valehteli alunperin?
Tuure sanoi muiden viisikosta sanoneen xxx, mutta onko tästä muiden kuin Tuuren sana?
Toivottavasti tästä ei tule nyt samanlaista ikijankkausta kuin viime kautena se "kuka pieni nainen lausui nimen Saaran kuullen". 😆
En ole kaikkein tarkkaavaisin seuraaja, mutta olihan tuossa Tuuren ja Sergeyn keskustelu ainakin, jossa Sergey vastasi Tuuren kysymykseen että olivat moneen otteeseen pohtineet että heistä joku voisi olla petollinen. Muista en mene vannomaan et oliko Pia ainoa joka valehteli.
Juu kyllä Sergei sen kertoi ihan rehellisesti ja olihan Sergei paikalla tilanteessa, jossa Pian valehtelu paljastui. Olisi varmaan puuttunut asiaan jos olisikin ollut toisin.
Se on ihan sama millä tavoin Pian tai Sergeyn nimet täällä kirjoittaa, jokainen tietää ketä pelaajaa tarkoitetaan. Kukaan ei pysty kommentoijista sanomaan kuinka monta kommenttia kukakin on kirjoittanut. Useinhan palstalla käy niin että kun oma totuudenmuuntaminen ja totuuden vastainen jonkun mustamaalaaminen paljastuu, käydään toisten kommentoijien kimppuun muka tietävänä. Typerää touhua.
Jos saisin tehtäväksi etsiä avainta, ajattelisin varmasti itsekin, että se on piilotettu jonnekin. Juurikin kaappiin, laatikkoon, purkkiin, jonkun korkean tason päälle, taulun taakse, tms. Jos näkisin oven lukkopesässä avaimen, saattaisin ajatella, että se avain kuuluu siihen oveen, eikä sitä saa ottaa.
"
SPOILER
Tuo on sinun kokemus. Ehkä olet puolueellinen (team Tuure) ja tunteesi vaikuttavat näkemykseesi? Itselle sekä Tuure että Pia ovat täysin neutraaleja, mutta silti Tuuren käytös oli minunkin mielestäni huonoa ja asiatonta. Piasta heti huomasi, että ikäkommentti satutti. Hyvä, että Tuure älysi pyytää myöhemmin anteeksi kuultuaan Pian kommentin pyöreässä pöydässä. "
Kommentoin niin harvoin etten saanut edes lainattua tekstiäsi, mutta kiitos kauniisti verhoillusta kettuilusta ja oman ylemmyyden osoituksestasi. Minkään tosi TV realityn katsominen ei ole minulle kokemus enkä ole kenenkään teamissa. Miksi pitäisikään? Pelkkää ajanvietettä, mutta en ymmärrä miksi asioista pitää valehdella kun kaikki voivat sen itse omin silmin todeta. Se lienee asiatonta.
Ohjelmaa ei varmaan kuvata koskaan kesällä meillä Suomessa, koska kesäiltaisin ei tule pimeää, mitä vaaditaan tunnelman luomiseksi. Ainakaan alku- ja keskikesällä.