Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana perinteinen kesä

Vierailija
23.06.2025 |

Katsokaa ympärillenne. Luonto kukoistaa. Kukat kukkii, hyönteisiä, lintuja, elämää!

Ei ole näännyttävää hellettä, ei kuivuutta, ei enää hallan vaaraa kuukauteen, ei tulvia eikä ukkosmyrskyjä, raekuuroja tai liian pilvistä. Sorsien eka poikueet kasvavat vauhdilla, kohta nousevat siivilleen ja osa aloittaa toisen muninnan tälle kesälle kun on näin hyvät säät. 

Älkää valittako turhasta, tämän kesän sää on aivan loistava, optimisää suomeen. Ei tule tuholaisia ja vieraislajeja kun on normaali kesäsää.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pidä kesästä niin kai silloin tällainen 13 ast ja sade sopii. Minä pidän kesästä. Miellän kesän toisenlaiseksi kuin tälläiset säät.

Vierailija
62/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muista kesää 2014? Ihan samanlaista heinäkuun alkupuolelle. Sitten kun lämpeni, mentiinkin heti helteille ja sitä olikin sitten koko loppukesän riesaksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% palstan mammoista masentuu niin vakavasti, jos kesällä luonto ei ole kuin Saharan autiomaa.

Vierailija
64/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana kesä kun ei ole kuuma.

Lämpötila nyt on vielä ihan passeli, mutta kun olis edes sateettomampaa. Mutta kun ihmeitä ei voi odottaa eikä kaikkea voi saada, niin tämmöistä tämä on nyt tällä kertaa.

Vierailija
65/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on saanut tarpeeksi vettä, tuskin liikaa. Ainakin ketokukat loistaa runsaalla kukinnallaan. Puolimetriset varret, ja ylikin niittyleinikeissä, harakankelloissa, päivänkakkaroissa. En säätä moiti, täällä 15C ja aurinko pilkistelee melkein joka päivä :)

Vierailija
66/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, kiitos, Olen ollut vauva-sivuilla n 9 vuotta. Ensimmäinen aloitukseni joka sai kruunun. 

Thanks.

AP

Vierailija
67/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, aurinko on tänään jo yhden asteen alempana kuin toissapäivänä. Syksy tulee kovaa vauhtia. Viikon päästä pitää yöllä olla jo valot...

Vierailija
68/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta hiukan liikaa sadepäiviä minun makuuni ja saisi olla koko kesä semmoinen enintään +20C ja ei tuulta, pilvetön taivas. Onneksi tänään ei sentään tuule kylmästi. Se on kyllä ihanaa, ettei paahteisia hellepäiviä ole, eikä tarvitse tullakaan!

Vierailija
69/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ! Mukavan raikasta on ja tanhuajat pysyvät sisätiloissa :)

Vierailija
70/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun on viileää, toivottavasti ei tule helteitä!

Vierailija
71/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa kaatamalla.

Ulkona ei voi tehdä mitään.

Makaan sängyssä naisen kanssa

Hyväillen, rakastellen, voimaantuen, lopulta seuraa raju akti ja tyhjennys...

Vierailija
72/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tässä valittamaan. Olen kohta lähdössä kesäteatteriin ja vettä tulee taivaan täydeltä. Onneksi teatterissa on katettu katsomo ja menemme bussilla ihan viereen. Näyttelijät käyvät sääliksi, ei ole kivaa. Kyllä sitä kotona ikkunasta katsellen voi ihastella, mutta pitää muistaa, että jotkut joutuvat menemään sateeseen työn tms. vuoksi.

Vierailija
73/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki helteistä pitävät voi muuttaa Espanjaan. Viime kesä oli helteinen. Nyt on normaali Suomen kesä. Helteet Suomessa on epänormaaleja. 

Vierailija
74/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa ainakin ollu aivan ihanat säät. Nyt viimein sataa. +15-22 on ihan optimaaliset lämpötilat.

Menkää märisijät sinne Kreikkaan kokemaan sitä ihanaa +40 astetta. V****ttaa tämä huonoista säistä meuhkaaminen. 

22 -25 astetta on sellainen sopiva lenkkeily ilma, 25-30 paras

Sori 30-35 astetta paras

EI ole ku  40 -55

Vierailija
75/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo pennun jankutus numero 200

Vierailija
76/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just katsoin, että lämpötila on 11,8 astetta ja vettä on sataa losottanut koko päivän, höystettynä navakalla pohjoistuulella. Ihana kesäsää todellakin. Oon neljän seinän sisällä ollut koko päivän, kuten eilisenkin. Ei voi mitään, mutta kyllä mua tympii. 

Vierailija
77/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just katsoin, että lämpötila on 11,8 astetta ja vettä on sataa losottanut koko päivän, höystettynä navakalla pohjoistuulella. Ihana kesäsää todellakin. Oon neljän seinän sisällä ollut koko päivän, kuten eilisenkin. Ei voi mitään, mutta kyllä mua tympii

Tänään jankutat homo pentu oikeen kunnolla näköjään.

Vierailija
78/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti jankuti.................

Vierailija
79/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, kiitos, Olen ollut vauva-sivuilla n 9 vuotta. Ensimmäinen aloitukseni joka sai kruunun. 

Thanks.

AP

Turpaa tollaista hullua heti.

Vierailija
80/155 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kylmästä säästä pitävät voisivat muuttaa pohjoisnavalle.

Mikset itse muuta vaikka Afrikkaan nauttimaan niistä +40 asteen helteistä? Toivottavasti kesät olisivat jatkossakin tällaisia. Ei tule kuuma ja ulkona pystyy tekemään fyysistä työtä ilman lämpöhalvausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi